Да всичко съм сменял,ремонтен комплект бутала,лагери,сегменти всичко,закъснение и давам,посоката на въртене на двигателя е на дясно,т.е когато дърпам помпата към шасито и давам закъснение,а към блока предварение

Сега работи доста по-меко,не трака толко и чудно защо но върви доста повече,но пали малко по-трудно,кат дам предварение пали от раз,но сякаш се тормози двигателя,по-шумен е и като му давам газ все едно нещо го мъчи,особено когато е по-топло времето,дали трябва да търся някакво междинно положение м/у 2-те положения които пробвах,въпреки че доста малко съм я пипнал,няма и милиметър сигурно,но все пак там става въпрос за доста малки размери

А защо да няма значение гарнитурата,при дизел ако е по-дебела от колкото трябва,би трябвало сгъстяването да е по-малко и да има значение,поне така мисля де,може и да греша

Мерси
