MFA mk2 проблем с кабели

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

MFA mk2 проблем с кабели

Мнениеот Div Selqnin » Нед 29 апр 2012 19:12


http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

Вижте този линк подраздел U2 и V
сложил съм таблото и кабела който ми дадох с него въпроса е че немога да върна управлението четох какви ли не сайтове немски английски и немога да го направя търсих и във форума изглеждфа ми липсва кабела от ръчката до бушоните е мога ли да подкарам цялата работа без тези кабели (идеята ми е да не търся тези кабели) някак си може ли да се догоди ?




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО

Мнениеот enigma79 » Нед 29 апр 2012 19:32


Div Selqnin написа:http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

Вижте този линк подраздел U2 и V
сложил съм таблото и кабела който ми дадох с него въпроса е че немога да върна управлението четох какви ли не сайтове немски английски и немога да го направя търсих и във форума изглеждфа ми липсва кабела от ръчката до бушоните е мога ли да подкарам цялата работа без тези кабели (идеята ми е да не търся тези кабели) някак си може ли да се догоди ?

Ами какво се чудиш?
Имаш 2 варианта:
Културно-Търсиш си кабела
Некултурно(по Български)(или както ти е ника)-Режеш и насосваш с поялник,устерклема или с плюнка mhihi
Ето това са ти вариантите,като при 2рия освен че спестяваш 1 кабел,спестяваш и 2рия,от таблото до бушониерата. :012:


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО

Мнениеот Div Selqnin » Нед 29 апр 2012 19:38


варианта ще е втория причината е повече от ясна беден ученик съм искам да видя че това чудо работи пък после ще му мислим

Хубаво втори вариант ама тия четири кабела на ръчката къде да ги бутна защото не ми става ясно имам един бял един червен син и черен ?кой за какво е и там където влиза в бушониерата ли трябва да ги ръчна или по някакъв друг по груб начин ?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО

Мнениеот enigma79 » Нед 29 апр 2012 20:38


Div Selqnin написа:варианта ще е втория причината е повече от ясна беден ученик съм искам да видя че това чудо работи пък после ще му мислим

Хубаво втори вариант ама тия четири кабела на ръчката къде да ги бутна защото не ми става ясно имам един бял един червен син и черен ?кой за какво е и там където влиза в бушониерата ли трябва да ги ръчна или по някакъв друг по груб начин ?

Ех и сега това ли да помагаме :012: Виж на по горният линк който си дал,та там пише кое за МФА на таблото буксата.Ха познай сега как ще ги вържеш :deal
Айде пак един жокер от Къци Вапцаров :063:
Кълцаш и насосваш,сега да не се претесниш,няма 220в а само 12в,като по тези кабели е маса и чрез окъсяване кратковремено(един път) се подават сигналите.Така работи МФА :deal


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО

Мнениеот Div Selqnin » Нед 29 апр 2012 20:45


V MFA Switch Wiring Harness Green
V/01 MFA Switch (Memory ½) Gauge Cluster (MFA) Red/White
V/02 MFA Switch (Ground) Ground (for gauges/warning lights) Brown/White
V/03 MFA Switch (Mode) Gauge Cluster (MFA) Blue/Yellow
V/04 MFA Switch (Reset) Gauge Cluster (MFA) Yellow/Red

ок ама от ръчката имам 4 кабела 1 бял червен черен и син към тази букса ли трябва да се измисли нещо или към буксите на таблото ? ако е към таблото ми е мистерия а към тази букса V то черния кабел тогава къде отива?


И първоначално питах къде да вържа кабелите а не дали има 3-ти вариант за действие :beer


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО

Мнениеот enigma79 » Нед 29 апр 2012 20:51


Div Selqnin написа:V MFA Switch Wiring Harness Green
V/01 MFA Switch (Memory ½) Gauge Cluster (MFA) Red/White
V/02 MFA Switch (Ground) Ground (for gauges/warning lights) Brown/White
V/03 MFA Switch (Mode) Gauge Cluster (MFA) Blue/Yellow
V/04 MFA Switch (Reset) Gauge Cluster (MFA) Yellow/Red

ок ама от ръчката имам 4 кабела 1 бял червен черен и син към тази букса ли трябва да се измисли нещо или към буксите на таблото ? ако е към таблото ми е мистерия а към тази букса V то черния кабел тогава къде отива?


И първоначално питах къде да вържа кабелите а не дали има 3-ти вариант за действие :beer

Че кой ти говори за трети вариант,колега спри с ракията или там каквото пиеш mhihi
Сега ще ти кажа как са цветовете на кабела който ти го нямаш:
Добавям и номерата им

1 Синя от ръчката - Кафяв с бяла ивица Brown/White
2 Бяла - Червена с бяла ивица Red/White
3 Черна - Синя с жълта ивица Blue/Yellow
4 Червена - Жълта с червена ивица Yellow/Red

Тея жици към таблото буксата :deal
Ако не знаеш инглиш да ти преведа и това mhihi
http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
Всичко с MFA е за теб :012:


T28/04 MFA Switch- Reset
T28/15 MFA Switch- Mode
T28/05 MFA Switch Ground, Ground for Sensors
T28/06 MFA Switch- Function


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: MFA mk2 проблем с кабели

Мнениеот Div Selqnin » Нед 29 апр 2012 21:03


от всичко написано разбрах че връзвам
син за кафяво бял и това по букса V е позиция 1?

като навържа тези 4 кабела нещо друго трябва ли да се направи че да работи управлението на МФА засега датчиците са настрана с тях филма ще е по нататък..


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: MFA mk2 проблем с кабели

Мнениеот enigma79 » Нед 29 апр 2012 21:07


Div Selqnin написа:от всичко написано разбрах че връзвам
син за кафяво бял и това по букса V е позиция 1?

като навържа тези 4 кабела нещо друго трябва ли да се направи че да работи управлението на МФА засега датчиците са настрана с тях филма ще е по нататък..

Виж ти НЯМАШ този кабел с буксата,но по схема е даден този кабел(цветовете) затова и аз ти казах цветовете,така ти ТРЯБВА да навържеш по цветове кабелите на ръчката към:
T28/04 MFA Switch- Reset
T28/15 MFA Switch- Mode
T28/05 MFA Switch Ground, Ground for Sensors
T28/06 MFA Switch- Function
Буксата на таблото,иначе ще управляш на Марко Тотев дудука :063:
Виж по схемата има и цветовете ха познай как ще ги навържеш като съм ти ги казал :deal
Имаш 2 варианта:
Или към буксата на таблото.
Или към бушониерата.
Ти избирай кое ти е по удачно :012:


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: MFA mk2 проблем с кабели

Мнениеот Div Selqnin » Нед 29 апр 2012 21:16


на таблото пинове
04 връзвам червен от ръчката
15 връзвам черен
05 бял
06 син

:обичам ви :обичам ви :обичам ви :обичам ви



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта