http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
Вижте този линк подраздел U2 и V
сложил съм таблото и кабела който ми дадох с него въпроса е че немога да върна управлението четох какви ли не сайтове немски английски и немога да го направя търсих и във форума изглеждфа ми липсва кабела от ръчката до бушоните е мога ли да подкарам цялата работа без тези кабели (идеята ми е да не търся тези кабели) някак си може ли да се догоди ?
MFA mk2 проблем с кабели
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО
Div Selqnin написа:http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
Вижте този линк подраздел U2 и V
сложил съм таблото и кабела който ми дадох с него въпроса е че немога да върна управлението четох какви ли не сайтове немски английски и немога да го направя търсих и във форума изглеждфа ми липсва кабела от ръчката до бушоните е мога ли да подкарам цялата работа без тези кабели (идеята ми е да не търся тези кабели) някак си може ли да се догоди ?
Ами какво се чудиш?
Имаш 2 варианта:
Културно-Търсиш си кабела
Некултурно(по Български)(или както ти е ника)-Режеш и насосваш с поялник,устерклема или с плюнка

Ето това са ти вариантите,като при 2рия освен че спестяваш 1 кабел,спестяваш и 2рия,от таблото до бушониерата.

- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО
варианта ще е втория причината е повече от ясна беден ученик съм искам да видя че това чудо работи пък после ще му мислим
Хубаво втори вариант ама тия четири кабела на ръчката къде да ги бутна защото не ми става ясно имам един бял един червен син и черен ?кой за какво е и там където влиза в бушониерата ли трябва да ги ръчна или по някакъв друг по груб начин ?
Хубаво втори вариант ама тия четири кабела на ръчката къде да ги бутна защото не ми става ясно имам един бял един червен син и черен ?кой за какво е и там където влиза в бушониерата ли трябва да ги ръчна или по някакъв друг по груб начин ?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО
Div Selqnin написа:варианта ще е втория причината е повече от ясна беден ученик съм искам да видя че това чудо работи пък после ще му мислим
Хубаво втори вариант ама тия четири кабела на ръчката къде да ги бутна защото не ми става ясно имам един бял един червен син и черен ?кой за какво е и там където влиза в бушониерата ли трябва да ги ръчна или по някакъв друг по груб начин ?
Ех и сега това ли да помагаме


Айде пак един жокер от Къци Вапцаров

Кълцаш и насосваш,сега да не се претесниш,няма 220в а само 12в,като по тези кабели е маса и чрез окъсяване кратковремено(един път) се подават сигналите.Така работи МФА

- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО
V MFA Switch Wiring Harness Green
V/01 MFA Switch (Memory ½) Gauge Cluster (MFA) Red/White
V/02 MFA Switch (Ground) Ground (for gauges/warning lights) Brown/White
V/03 MFA Switch (Mode) Gauge Cluster (MFA) Blue/Yellow
V/04 MFA Switch (Reset) Gauge Cluster (MFA) Yellow/Red
ок ама от ръчката имам 4 кабела 1 бял червен черен и син към тази букса ли трябва да се измисли нещо или към буксите на таблото ? ако е към таблото ми е мистерия а към тази букса V то черния кабел тогава къде отива?
И първоначално питах къде да вържа кабелите а не дали има 3-ти вариант за действие
V/01 MFA Switch (Memory ½) Gauge Cluster (MFA) Red/White
V/02 MFA Switch (Ground) Ground (for gauges/warning lights) Brown/White
V/03 MFA Switch (Mode) Gauge Cluster (MFA) Blue/Yellow
V/04 MFA Switch (Reset) Gauge Cluster (MFA) Yellow/Red
ок ама от ръчката имам 4 кабела 1 бял червен черен и син към тази букса ли трябва да се измисли нещо или към буксите на таблото ? ако е към таблото ми е мистерия а към тази букса V то черния кабел тогава къде отива?
И първоначално питах къде да вържа кабелите а не дали има 3-ти вариант за действие

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: MFA mk2 проблем с кабели СПЕШНО
Div Selqnin написа:V MFA Switch Wiring Harness Green
V/01 MFA Switch (Memory ½) Gauge Cluster (MFA) Red/White
V/02 MFA Switch (Ground) Ground (for gauges/warning lights) Brown/White
V/03 MFA Switch (Mode) Gauge Cluster (MFA) Blue/Yellow
V/04 MFA Switch (Reset) Gauge Cluster (MFA) Yellow/Red
ок ама от ръчката имам 4 кабела 1 бял червен черен и син към тази букса ли трябва да се измисли нещо или към буксите на таблото ? ако е към таблото ми е мистерия а към тази букса V то черния кабел тогава къде отива?
И първоначално питах къде да вържа кабелите а не дали има 3-ти вариант за действие
Че кой ти говори за трети вариант,колега спри с ракията или там каквото пиеш

Сега ще ти кажа как са цветовете на кабела който ти го нямаш:
Добавям и номерата им
1 Синя от ръчката - Кафяв с бяла ивица Brown/White
2 Бяла - Червена с бяла ивица Red/White
3 Черна - Синя с жълта ивица Blue/Yellow
4 Червена - Жълта с червена ивица Yellow/Red
Тея жици към таблото буксата

Ако не знаеш инглиш да ти преведа и това

http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
Всичко с MFA е за теб

T28/04 MFA Switch- Reset
T28/15 MFA Switch- Mode
T28/05 MFA Switch Ground, Ground for Sensors
T28/06 MFA Switch- Function
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: MFA mk2 проблем с кабели
от всичко написано разбрах че връзвам
син за кафяво бял и това по букса V е позиция 1?
като навържа тези 4 кабела нещо друго трябва ли да се направи че да работи управлението на МФА засега датчиците са настрана с тях филма ще е по нататък..
син за кафяво бял и това по букса V е позиция 1?
като навържа тези 4 кабела нещо друго трябва ли да се направи че да работи управлението на МФА засега датчиците са настрана с тях филма ще е по нататък..
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: MFA mk2 проблем с кабели
Div Selqnin написа:от всичко написано разбрах че връзвам
син за кафяво бял и това по букса V е позиция 1?
като навържа тези 4 кабела нещо друго трябва ли да се направи че да работи управлението на МФА засега датчиците са настрана с тях филма ще е по нататък..
Виж ти НЯМАШ този кабел с буксата,но по схема е даден този кабел(цветовете) затова и аз ти казах цветовете,така ти ТРЯБВА да навържеш по цветове кабелите на ръчката към:
T28/04 MFA Switch- Reset
T28/15 MFA Switch- Mode
T28/05 MFA Switch Ground, Ground for Sensors
T28/06 MFA Switch- Function
Буксата на таблото,иначе ще управляш на Марко Тотев дудука

Виж по схемата има и цветовете ха познай как ще ги навържеш като съм ти ги казал

Имаш 2 варианта:
Или към буксата на таблото.
Или към бушониерата.
Ти избирай кое ти е по удачно

- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: MFA mk2 проблем с кабели
на таблото пинове
04 връзвам червен от ръчката
15 връзвам черен
05 бял
06 син

04 връзвам червен от ръчката
15 връзвам черен
05 бял
06 син




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта