Колеги, днес си смених жилото на съединителя с ново, саморегулиращо се SACHS. И старото си беше саморегулиращо made in France, най-вероятно оригиналното (пък кой знае все пак).
В комплекта има прикрепена и една пластмасова скоба. Къде се ползва тя, някой знае ли? За прикрепване на жилото към нещо си ли...
Старото жило нямаше такава скоба. Може и някой да я е махнал преди това, знам ли.
Като цяло точно механизма с тресчьотката опира в акумулатора и е кофти. Въпреки, че съм захванал леглото преди маншона за металната скоба, която е поставена точно с тази цел и пак се търка.
Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Понеже жилото ти е самонатягащо (саморегулиращо) се, този "инструмент" служи за отключването му, когато се е натегнало и освобождаването му до най-освободено положение - при смяна на съединител например.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Yambol
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Не можах много добре да разбера за какво ще ми послужи това - за да свия жилото, ако много се е разтегнало поради голяма износеност на съединителя ли? Ако е за това, нали бялата скоба, която е монтирана върху жилото, прави такова нещо.
Явно трябва да си го запазя ("инструмента"), но как точно ще се ползва не можах да си изясня за момента.
Явно трябва да си го запазя ("инструмента"), но как точно ще се ползва не можах да си изясня за момента.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Правилно си разбрал, като се разтегне много жилото заради износване на съединителя и искаш да го сменяш, с тоя инструмент го събираш. Бялото е същото, но оригинално.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Yambol
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Хм, че то това SACHS където го взех си я има бялата скоба и освен нея и това черното скобе
Дават бонус ли...

Дават бонус ли...
- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
колега, а каква пара даде за жилото?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Бонус е от някой,който е проспал обяснението как трябва да го пакетират
Редовно се случва да дойде помпа с две гарнитури (еднакви),при положение,че трябва само една или пък амортисьор с 4 гайки,като трябва само една и т.н. ,както и в някои комплекти пък няма някои неща
За цената - жило на Закс е около 80-90лв и е едно от малкото саморегулиращи се,които работят повече от 1 седмица (евтините от Ауто+ и евро 07 изкарват толкова).




За цената - жило на Закс е около 80-90лв и е едно от малкото саморегулиращи се,които работят повече от 1 седмица (евтините от Ауто+ и евро 07 изкарват толкова).

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Yambol
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Жилото излезе 80лв. Препоръчаха ми го, че ще работи нормално, а не да взема нещо за 30-40лв и да се счупи бързо.
Дано е така
Дано е така

- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Аз пък си купувам от стария модел (с ръчно регулиране с гайка) и си го правя да ми отлепя където ми е кеф...
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Cern Swiss написа:Аз пък си купувам от стария модел (с ръчно регулиране с гайка) и си го правя да ми отлепя където ми е кеф...
Ето това е истината!И аз си взех едно такова за 27 лв и пее сърце!

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Yambol
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Жилото работи според мен добре. Аз над 5 години карах с проблемно такова саморегулиращо - не му работеше тресчьотката и педала оставаше блокиран натиснат, бях му свил машинката със скобата и сложих една гайка допълнително на края на жилото, където се законтря за корпуса на скоростната кутия.
Обаче и при това положение, и сега скоростите продължават да се включват трудно, даже и на място първа и задна.
Имам луфт в скоростния лост, но не помня как беше преди да се появи той ( а той се появи преди 3 години да кажем). Дали в това е проблема или синхронизатори в кутията или кой знае какво друго?
Обаче и при това положение, и сега скоростите продължават да се включват трудно, даже и на място първа и задна.
Имам луфт в скоростния лост, но не помня как беше преди да се появи той ( а той се появи преди 3 години да кажем). Дали в това е проблема или синхронизатори в кутията или кой знае какво друго?
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
аз също карах Г3 4 години с обикновено жило но есента съединителя свърши курса и маистора които ми го смени каза да си взема самореголиращо за да има съединителя по дълъг живот.И от колега от форума вземах за 10 или 15лв.самореголиращо се жило и съединителя стана по мек.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Yambol
Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU
Да, съединителя сега е доста по-мек от преди, работи много приятно. То преди само аз си можех да карам колата добре щото бях му свикнал на отделянето и зацепването много години - беше много ниско, долу.
Обаче това трудно превключване... Особено задна - започва понякога голямо "ронене" на зъби, трябва да превключа на 1-ва, на някоя друга скорост и тогава пак внимаааателно и ... така.
Обаче това трудно превключване... Особено задна - започва понякога голямо "ронене" на зъби, трябва да превключа на 1-ва, на някоя друга скорост и тогава пак внимаааателно и ... така.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта