Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот pip2000 » Пон 30 апр 2012 19:06


Колеги, днес си смених жилото на съединителя с ново, саморегулиращо се SACHS. И старото си беше саморегулиращо made in France, най-вероятно оригиналното (пък кой знае все пак).
В комплекта има прикрепена и една пластмасова скоба. Къде се ползва тя, някой знае ли? За прикрепване на жилото към нещо си ли...
Старото жило нямаше такава скоба. Може и някой да я е махнал преди това, знам ли.
Като цяло точно механизма с тресчьотката опира в акумулатора и е кофти. Въпреки, че съм захванал леглото преди маншона за металната скоба, която е поставена точно с тази цел и пак се търка.
Прикачени файлове
30042012410.jpg




Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот Cern Swiss » Вто 01 май 2012 7:14


Понеже жилото ти е самонатягащо (саморегулиращо) се, този "инструмент" служи за отключването му, когато се е натегнало и освобождаването му до най-освободено положение - при смяна на съединител например.


pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот pip2000 » Вто 01 май 2012 16:10


Не можах много добре да разбера за какво ще ми послужи това - за да свия жилото, ако много се е разтегнало поради голяма износеност на съединителя ли? Ако е за това, нали бялата скоба, която е монтирана върху жилото, прави такова нещо.
Явно трябва да си го запазя ("инструмента"), но как точно ще се ползва не можах да си изясня за момента.


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот Cern Swiss » Вто 01 май 2012 17:09


Правилно си разбрал, като се разтегне много жилото заради износване на съединителя и искаш да го сменяш, с тоя инструмент го събираш. Бялото е същото, но оригинално.


pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот pip2000 » Вто 01 май 2012 19:31


Хм, че то това SACHS където го взех си я има бялата скоба и освен нея и това черното скобе :roll:
Дават бонус ли...


Потребителски аватар
mazalo8506
Мнения: 61
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
Автомобил: Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Sofia

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот mazalo8506 » Вто 01 май 2012 21:18


колега, а каква пара даде за жилото?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот zfa159 » Вто 01 май 2012 21:36


Бонус е от някой,който е проспал обяснението как трябва да го пакетират mhihi Редовно се случва да дойде помпа с две гарнитури (еднакви),при положение,че трябва само една или пък амортисьор с 4 гайки,като трябва само една и т.н. ,както и в някои комплекти пък няма някои неща mhihi :screwy
За цената - жило на Закс е около 80-90лв и е едно от малкото саморегулиращи се,които работят повече от 1 седмица (евтините от Ауто+ и евро 07 изкарват толкова).
:beer


pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот pip2000 » Вто 01 май 2012 21:47


Жилото излезе 80лв. Препоръчаха ми го, че ще работи нормално, а не да взема нещо за 30-40лв и да се счупи бързо.
Дано е така :)


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот Cern Swiss » Сря 02 май 2012 5:39


Аз пък си купувам от стария модел (с ръчно регулиране с гайка) и си го правя да ми отлепя където ми е кеф...


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот balamata » Сря 02 май 2012 10:42


Cern Swiss написа:Аз пък си купувам от стария модел (с ръчно регулиране с гайка) и си го правя да ми отлепя където ми е кеф...

Ето това е истината!И аз си взех едно такова за 27 лв и пее сърце! :да:


pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот pip2000 » Нед 06 май 2012 8:06


Жилото работи според мен добре. Аз над 5 години карах с проблемно такова саморегулиращо - не му работеше тресчьотката и педала оставаше блокиран натиснат, бях му свил машинката със скобата и сложих една гайка допълнително на края на жилото, където се законтря за корпуса на скоростната кутия.
Обаче и при това положение, и сега скоростите продължават да се включват трудно, даже и на място първа и задна.
Имам луфт в скоростния лост, но не помня как беше преди да се появи той ( а той се появи преди 3 години да кажем). Дали в това е проблема или синхронизатори в кутията или кой знае какво друго?


Cvetomir-Panchev
Мнения: 357
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Нед 06 май 2012 8:58


аз също карах Г3 4 години с обикновено жило но есента съединителя свърши курса и маистора които ми го смени каза да си взема самореголиращо за да има съединителя по дълъг живот.И от колега от форума вземах за 10 или 15лв.самореголиращо се жило и съединителя стана по мек.


pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Re: Саморегулиращо жило съединител Г3 1.6 ABU

Мнениеот pip2000 » Нед 06 май 2012 9:47


Да, съединителя сега е доста по-мек от преди, работи много приятно. То преди само аз си можех да карам колата добре щото бях му свикнал на отделянето и зацепването много години - беше много ниско, долу.
Обаче това трудно превключване... Особено задна - започва понякога голямо "ронене" на зъби, трябва да превключа на 1-ва, на някоя друга скорост и тогава пак внимаааателно и ... така.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 61 госта