1- реших да извадя маркуч от отдушника и да го затапя него, пък нека природозащитниците ми се сърдят, щото и мен ми се струва кофти тази гняс да се връща в двигателя...

2- да попитам четох в една тема, че термостата се варял или нещо си от сорта във вода и се мерило на колко градуса се отваря и т.н. та въпроса ми е има ли смисъл от тази процедура или да купувам нов ( по мнения на колеги да търся марка Wahler(може и да бъркам марката-поправете ме ако е така)) и да се приключва и с това!
3- ще купя ново масло 10W40 и маслен филтър, тъй-като още в началото доста хора предполагаха, че е от смяната на маслото и след това ще следя

При мен тройникът е с 1 датчик и отвора за вторият датчик е с тапа.
За затапването на отдушника може ли да се ползва такава тапа със скобите и да се задържи там и създава ли се налягане там, което може да избие тапата?!?
Ако не проблема със затапването е решен за около 1лев
