Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот spoocky » Съб 21 апр 2012 9:27


Добре...
1- реших да извадя маркуч от отдушника и да го затапя него, пък нека природозащитниците ми се сърдят, щото и мен ми се струва кофти тази гняс да се връща в двигателя... :twisted:
2- да попитам четох в една тема, че термостата се варял или нещо си от сорта във вода и се мерило на колко градуса се отваря и т.н. та въпроса ми е има ли смисъл от тази процедура или да купувам нов ( по мнения на колеги да търся марка Wahler(може и да бъркам марката-поправете ме ако е така)) и да се приключва и с това!
3- ще купя ново масло 10W40 и маслен филтър, тъй-като още в началото доста хора предполагаха, че е от смяната на маслото и след това ще следя :)

При мен тройникът е с 1 датчик и отвора за вторият датчик е с тапа.
За затапването на отдушника може ли да се ползва такава тапа със скобите и да се задържи там и създава ли се налягане там, което може да избие тапата?!?
Ако не проблема със затапването е решен за около 1лев :banana




petiop
Мнения: 207
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г 4х4
Местоположение: софия

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот petiop » Съб 21 апр 2012 20:03


2- да попитам четох в една тема, че термостата се варял или нещо си от сорта във вода и се мерило на колко градуса се отваря и т.н. та въпроса ми е има ли смисъл от тази процедура или да купувам нов ( по мнения на колеги да търся марка Wahler(може и да бъркам марката-поправете ме ако е така)) и да се приключва и с това!

Това се прави на нов термостат защото не си отговарят на градусите. :beer


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот Iezekil » Съб 21 апр 2012 21:18


ако ще сменяш маслото не бързай със затапването,хем ще видиш с новото масълце дали ще трупа гняс.Преди да смениш термостата замери си дали ти показва точно стрелката на таблото.За мен е безмислено да го сменяш сега,защото идват жеги,а и често пъти новите термостати държат повече градуси.По-безопасно е тази манипулация да я оставиш за на зима...

Теча ти не разбрах от къде е точно,но се чудя дали отдушниците за картерна вентилация не бяха 2,сиреч още един за почистване.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот spoocky » Пон 23 апр 2012 8:16


Iezekil написа:ако ще сменяш маслото не бързай със затапването,хем ще видиш с новото масълце дали ще трупа гняс.Преди да смениш термостата замери си дали ти показва точно стрелката на таблото.За мен е безмислено да го сменяш сега,защото идват жеги,а и често пъти новите термостати държат повече градуси.По-безопасно е тази манипулация да я оставиш за на зима...

Теча ти не разбрах от къде е точно,но се чудя дали отдушниците за картерна вентилация не бяха 2,сиреч още един за почистване.


Еми аз го затапих вече отдушника, така и така го бях решил вече, а и доста приятели и колеги карат така, така че и аз го махнах( Ще кача снимки по-късно).
Термостатът ...хмм... по принцип бързо загрява колата, държи нормална температура(поне по таблото) ще ида да го замерят :да:

Течът... вчера след манипулацията по отдушника и затапването му, успях да си освободя повече място за наблюдение и това, което забелязах като теч беше от Щуцера/Фланеца (леко просълзил беше), Отделно покапваше от маркучите влизащи в купето за парното ( трябва да ги презакача и стегна, за да не прокапва ) и третото място , за което съм 50/50 дали от там не тече е от сглобката на блока на двигателя за фланеца точно...това което ме съмнява е че подлизва от самият фланец, но пък като видях, че подлизва много ама мноооого отстрани на двигателя, а не мисля че може чак до там да стига... За съжаление тези последни дни бяха работни и нямах време да я оправя и да потвърдя нещата, но при първа възможност действам ;) :bowdown


naskovw
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 мар 2012 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: тьрговище

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот naskovw » Вто 01 май 2012 8:46


Spoocky,здр,смени капачката на разширителния сьд и ще спре да играе температурата,а за "гняста" ако направиш един преход 350-500км ще изчезне.Успех


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот Iezekil » Вто 01 май 2012 21:46


къде е писал че му играе температурата,че нещо не довиждам?


naskovw
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 06 мар 2012 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: тьрговище

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот naskovw » Сря 02 май 2012 21:21


Иезекиле,не се заяждам,но на пьрва страница човека се оплаква,че му играе от 95 до 80градуса,при ме беше от капачката,но може да губи налягане и от спукан "щуцер".И двете неща са по 5-10лв, тьй че не е фатална авария.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот Iezekil » Сря 02 май 2012 23:59


не се заяждам и аз,но никъде не пише че му "играе" температурата.Между охлаждане пи инерция примерно и играене има балкан разлика.Още повече,че няма данни дали е точен уреда дето показва въпросната температура.И най-вече,проблема на темата е съвсем друг,Наско


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот ktamen » Чет 03 май 2012 3:05


80 градуса е сравнително ниска температура. Колкото е по-студен двигателя толкова повече гняс би трябвало да се образува. Може би трябва да си провериш термостата в тенджера при колко градуса отваря и да го смениш с друг, който отваря при 90градуса. През зимата и моята вентилация изглеждаше така, но сега си е чиста. Иначе в студовете ми минаваше през ума да увия с някаква вата капака и маркуча на вентилацията за да не се охлаждат толкова за да намаля и гняста по този начин, ама времето се стопли гняста изчезна и го отложих за другата зима.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот spoocky » Чет 03 май 2012 9:38


Така. Ходих да сменям разни работи по колата и между другото питах майстора и той ми предложи да сипя holts и щяло да се запуши теча. Та купих , сипах и за сега теч няма. А относно конденза откачих отдушника затапих го с тапа от старият тройник и сега е ок. :drunk


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.

Мнениеот passenger » Чет 03 май 2012 10:04


spoocky написа:При мен тройникът е с 1 датчик и отвора за вторият датчик е с тапа.

Ако купуваш нова тапа може би ще вземеш и нова пластмасова скоба. Две скоби смених и все от налягането изкачаше - сложих тел и изхвърлих всички скоби за да не се прецакам пак някой ден да ги ползвам.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот spoocky » Чет 03 май 2012 11:33


Аз за тапата използвах скобата, която остана от отдушника ( метална ) Виждам че има малко овлажнено от там, и ще сменя само гумичката на тапата та всичко да си дойде на мястото най-накрая :bowdown

А относно коментарите на колегите за Температурата: не съм го записал правилно в описанието, и от там идват неразбирателствата. С температурата всичко си е ОК. Държи си постоянна 95 или малко над нея, не мога да преценя точно, щото сигурно знаете как са таблата та ми е трудно да преценя, но си е ОК :beer


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот spoocky » Чет 03 май 2012 12:05


petiop написа:2- да попитам четох в една тема, че термостата се варял или нещо си от сорта във вода и се мерило на колко градуса се отваря и т.н. та въпроса ми е има ли смисъл от тази процедура или да купувам нов ( по мнения на колеги да търся марка Wahler(може и да бъркам марката-поправете ме ако е така)) и да се приключва и с това!

Това се прави на нов термостат защото не си отговарят на градусите. :beer


Аха :mrgreen: Схванах... но се замислих че при положение, че видимо нямам проблем с термостата и не мисля да го пипам изобщо.


Потребителски аватар
spoocky
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот spoocky » Вто 24 юли 2012 15:26


Ето и малко снимков материал с начина по който съм отстранил проблема, като снимките са след ремонта, по време на него не се сетих да снимам ;)1
От тук започваме като издърпваме отдушника от показаните места
2012-07-24 14.53.16.jpg


Тук запушваме с тапа (от тройник или друг вид тапа с уплътнение)
2012-07-24 14.53.05.jpg


и накрая удължаваме общият маркуч в който до сега е бил отдушника с маркуч около 30см и прокарваме на удобно място като имайте в предвид че е хубаво да го изведете до дъното на колата за да не капе по нея а под нея ;)
2012-07-24 14.54.42.jpg


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS

Мнениеот nepreklonniq » Вто 24 юли 2012 18:00


Според мен колега, това, което си направил е опасно! През зимата като се запуши този маркуч, и ще ти вдигне маслото през щеката и всички семеринги по мотора! Да не говорим, че именно картерните газове и тяхното подаване отново в смукателния тракт, са изчислени и то не само за ЕКОЛОГИЯТА ...и твоята намеса, ще доведе до лоша работа на мотора на празен ход.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта