
По-добри спирачки с 20 секунди работа!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Здрасти,
аз искам да попитам за голфа на един познат, понеже той не е регнат тук, а съм сигурен че ще знаете решението на проблема му!
Става дума за голф 3 комби 1.9тди 96год. Спирачките отзад са барабани и проблема е, че скърцат- същото явление се наблюдава според друг познат при много от тройките с барабани отзад.
При натискане на спирачката не се чува нищо, но при пускането й се чува "скръц".
При опъване на ръчната спирачка не се чува нищо, но при освобождаването й се чува същото "скръц"...
Как мислите от какво се получава неприятния звук и как се отсранява?!
P.S. Според друг познат това е от "кантара", но според мен ако беше от кантара щеше да има разлика при пълна и празна кола, както и нямаше да се появява при задействане и освобождаване на ръчната спирачка.....
Как мислите вие?!
...и още нещо- как се свалят барабаните- на него някой му казал че трябва да се завърти барабана докато дупките застанат в "плюсова позиция", т.е. изток-запад-север-юг и после се вкара нещо тънко(напр. отверка) в дупката "изток"(сочеща предницата на автомобила)...така ли е?!?
Предварително благодаря за отговорите!
Надявам се да сте ме разбрали, понеже не съм много-много по обясненията
аз искам да попитам за голфа на един познат, понеже той не е регнат тук, а съм сигурен че ще знаете решението на проблема му!
Става дума за голф 3 комби 1.9тди 96год. Спирачките отзад са барабани и проблема е, че скърцат- същото явление се наблюдава според друг познат при много от тройките с барабани отзад.
При натискане на спирачката не се чува нищо, но при пускането й се чува "скръц".
При опъване на ръчната спирачка не се чува нищо, но при освобождаването й се чува същото "скръц"...
Как мислите от какво се получава неприятния звук и как се отсранява?!
P.S. Според друг познат това е от "кантара", но според мен ако беше от кантара щеше да има разлика при пълна и празна кола, както и нямаше да се появява при задействане и освобождаване на ръчната спирачка.....
Как мислите вие?!
...и още нещо- как се свалят барабаните- на него някой му казал че трябва да се завърти барабана докато дупките застанат в "плюсова позиция", т.е. изток-запад-север-юг и после се вкара нещо тънко(напр. отверка) в дупката "изток"(сочеща предницата на автомобила)...така ли е?!?
Предварително благодаря за отговорите!
Надявам се да сте ме разбрали, понеже не съм много-много по обясненията

- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
1-во въпросът ти не е за този раздел.2-ро не е за тази тема.3-тоPOLO_SPORT написа:Здрасти,
аз искам да попитам за голфа на един познат, понеже той не е регнат тук, а съм сигурен че ще знаете решението на проблема му!
Става дума за голф 3 комби 1.9тди 96год. Спирачките отзад са барабани и проблема е, че скърцат- същото явление се наблюдава според друг познат при много от тройките с барабани отзад.
При натискане на спирачката не се чува нищо, но при пускането й се чува "скръц".
При опъване на ръчната спирачка не се чува нищо, но при освобождаването й се чува същото "скръц"...
Как мислите от какво се получава неприятния звук и как се отсранява?!
P.S. Според друг познат това е от "кантара", но според мен ако беше от кантара щеше да има разлика при пълна и празна кола, както и нямаше да се появява при задействане и освобождаване на ръчната спирачка.....
Как мислите вие?!
...и още нещо- как се свалят барабаните- на него някой му казал че трябва да се завърти барабана докато дупките застанат в "плюсова позиция", т.е. изток-запад-север-юг и после се вкара нещо тънко(напр. отверка) в дупката "изток"(сочеща предницата на автомобила)...така ли е?!?
Предварително благодаря за отговорите!
Надявам се да сте ме разбрали, понеже не съм много-много по обясненията


тръба написа:1-во въпросът ти не е за този раздел.2-ро не е за тази тема.3-то.има писано много
Здрасти,
1. Мисля, че това е идеалния раздел: "Направи си сам", най-малкото защото "ще го правя сам"

2. Темата е актуална, аналогична, и затова я използвам- надявам се автора да няма против, а ако има се извинявам и моля някой от админите да ми изтрие мнението!
3. Използвах търсачката, но не успях да намеря нищо- може би проблема е в мен....ако може ти или някой колега от форума да ми дадете линк ще бъда повече от благодарен!

Поздрави!
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
POLO_SPORT написа:тръба написа:1-во въпросът ти не е за този раздел.2-ро не е за тази тема.3-то.има писано много
Здрасти,
1. Мисля, че това е идеалния раздел: "Направи си сам", най-малкото защото "ще го правя сам"![]()
2. Темата е актуална, аналогична, и затова я използвам- надявам се автора да няма против, а ако има се извинявам и моля някой от админите да ми изтрие мнението!
3. Използвах търсачката, но не успях да намеря нищо- може би проблема е в мен....ако може ти или някой колега от форума да ми дадете линк ще бъда повече от благодарен!![]()
Поздрави!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E8&start=0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E8&start=0
доволен?
по темата...


- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: По-добри спирачки с 20 секунди работа!
lyubobg написа:Настоящето е личния ми опит с коли с барабани отзад.
Там има едни самореглажни механизми, които сработват при по-голямо отделяне на накладките, а това се постига с повече натиск.
При нормално каране такав натиск трудно може да се създаде, та го симулирам на място. С крачната силно - 4 бързи натискания, 4 плавни
после няколко силни дръпвания на ръчната и пак още малко крачната.
Резултата - механизмите ако са ок зацепват веднага, педала се качва по горе и колата почва да спира осезаемо по-добре![]()
Това го открих на реното и го прилагам на голфи с пълен успех
Тествано - Работи.И спирачният път съм сигурен,че е по-малък
Мойта кола е с 4 дискови спирачки и нямам възможност да пробвам това което предлага колегата. Радвам се, че всеки който е пробвал е доволен. Но имам един чисто любопитен въпрос- когато ползваш колата в градски условия, където спираш, тръгваш, когато колата има моменти на по няколко часа престой, спирачките не се ли успокояват, в смисъл такъв, че да се налага пак да се извършва същата процедура след всяко палене след определен престой?
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27451
съдейки по пружините, става въпрос за задните нал тъй?
Ся спомени тънките "монументи" като.
Свалянето на пружините, закачването на жилото за ръчната, ивзваждането на барабана /понякога/, затягането /регулирането/ на лагерите...
И съгурен съм си пропуснал един тънък момент...
да сложиш малко гресчица, там където ръба на накладката опира в "щита" на гумата за да не скрибуца като отпускаш спирачките..
Ей да не цапате феродото ей!!!!
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Хехе ммда!Уилито си е ценен кадър.CyberBlade написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27451съдейки по пружините, става въпрос за задните нал тъй?
Ся спомени тънките "монументи" като.
Свалянето на пружините, закачването на жилото за ръчната, ивзваждането на барабана /понякога/, затягането /регулирането/ на лагерите...
И съгурен съм си пропуснал един тънък момент...
да сложиш малко гресчица, там където ръба на накладката опира в "щита" на гумата за да не скрибуца като отпускаш спирачките..
Ей да не цапате феродото ей!!!!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта