По-добри спирачки с 20 секунди работа!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teko » Нед 15 окт 2006 10:11


И аз опитах-сработи този трик.Но сега предницата забива по-малко,това значи ли по-слаба работа на предните спирачки? :!:




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 15 окт 2006 10:18


предницата забива, защото ти работят предимно предните спирачки, сега колата спира по равномерно


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 15 окт 2006 12:31


Здрасти,
аз искам да попитам за голфа на един познат, понеже той не е регнат тук, а съм сигурен че ще знаете решението на проблема му!
Става дума за голф 3 комби 1.9тди 96год. Спирачките отзад са барабани и проблема е, че скърцат- същото явление се наблюдава според друг познат при много от тройките с барабани отзад.
При натискане на спирачката не се чува нищо, но при пускането й се чува "скръц".
При опъване на ръчната спирачка не се чува нищо, но при освобождаването й се чува същото "скръц"...
Как мислите от какво се получава неприятния звук и как се отсранява?!

P.S. Според друг познат това е от "кантара", но според мен ако беше от кантара щеше да има разлика при пълна и празна кола, както и нямаше да се появява при задействане и освобождаване на ръчната спирачка.....
Как мислите вие?!
...и още нещо- как се свалят барабаните- на него някой му казал че трябва да се завърти барабана докато дупките застанат в "плюсова позиция", т.е. изток-запад-север-юг и после се вкара нещо тънко(напр. отверка) в дупката "изток"(сочеща предницата на автомобила)...така ли е?!?
Предварително благодаря за отговорите!

Надявам се да сте ме разбрали, понеже не съм много-много по обясненията :wink:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 15 окт 2006 14:29


POLO_SPORT написа:Здрасти,
аз искам да попитам за голфа на един познат, понеже той не е регнат тук, а съм сигурен че ще знаете решението на проблема му!
Става дума за голф 3 комби 1.9тди 96год. Спирачките отзад са барабани и проблема е, че скърцат- същото явление се наблюдава според друг познат при много от тройките с барабани отзад.
При натискане на спирачката не се чува нищо, но при пускането й се чува "скръц".
При опъване на ръчната спирачка не се чува нищо, но при освобождаването й се чува същото "скръц"...
Как мислите от какво се получава неприятния звук и как се отсранява?!

P.S. Според друг познат това е от "кантара", но според мен ако беше от кантара щеше да има разлика при пълна и празна кола, както и нямаше да се появява при задействане и освобождаване на ръчната спирачка.....
Как мислите вие?!
...и още нещо- как се свалят барабаните- на него някой му казал че трябва да се завърти барабана докато дупките застанат в "плюсова позиция", т.е. изток-запад-север-юг и после се вкара нещо тънко(напр. отверка) в дупката "изток"(сочеща предницата на автомобила)...така ли е?!?
Предварително благодаря за отговорите!

Надявам се да сте ме разбрали, понеже не съм много-много по обясненията :wink:
1-во въпросът ти не е за този раздел.2-ро не е за тази тема.3-то :търсачкаа.има писано много :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Нед 15 окт 2006 14:50


тръба написа:1-во въпросът ти не е за този раздел.2-ро не е за тази тема.3-то :търсачкаа.има писано много :wink:


Здрасти,
1. Мисля, че това е идеалния раздел: "Направи си сам", най-малкото защото "ще го правя сам" :twisted:
2. Темата е актуална, аналогична, и затова я използвам- надявам се автора да няма против, а ако има се извинявам и моля някой от админите да ми изтрие мнението!
3. Използвах търсачката, но не успях да намеря нищо- може би проблема е в мен....ако може ти или някой колега от форума да ми дадете линк ще бъда повече от благодарен! :roll:

Поздрави!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 15 окт 2006 15:57


Това скърцане го има на всички барабанни задни и не е проблем,като се сменят задните накладки изчезва но след време пак се появява.Не е от кантара защото мойта няма и пак го има.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 15 окт 2006 18:29


POLO_SPORT написа:
тръба написа:1-во въпросът ти не е за този раздел.2-ро не е за тази тема.3-то :търсачкаа.има писано много :wink:


Здрасти,
1. Мисля, че това е идеалния раздел: "Направи си сам", най-малкото защото "ще го правя сам" :twisted:
2. Темата е актуална, аналогична, и затова я използвам- надявам се автора да няма против, а ако има се извинявам и моля някой от админите да ми изтрие мнението!
3. Използвах търсачката, но не успях да намеря нищо- може би проблема е в мен....ако може ти или някой колега от форума да ми дадете линк ще бъда повече от благодарен! :roll:

Поздрави!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E8&start=0

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E8&start=0
доволен?
по темата... :bowdown браво-РАБОТИ :D сега спирам по-добре!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: По-добри спирачки с 20 секунди работа!

Мнениеот kav4o » Пон 16 окт 2006 2:04


lyubobg написа:Настоящето е личния ми опит с коли с барабани отзад.
Там има едни самореглажни механизми, които сработват при по-голямо отделяне на накладките, а това се постига с повече натиск.
При нормално каране такав натиск трудно може да се създаде, та го симулирам на място. С крачната силно - 4 бързи натискания, 4 плавни
после няколко силни дръпвания на ръчната и пак още малко крачната.
Резултата - механизмите ако са ок зацепват веднага, педала се качва по горе и колата почва да спира осезаемо по-добре 8)

Това го открих на реното и го прилагам на голфи с пълен успех :wink:

Тествано - Работи.И спирачният път съм сигурен,че е по-малък


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 16 окт 2006 9:01


Мойта кола е с 4 дискови спирачки и нямам възможност да пробвам това което предлага колегата. Радвам се, че всеки който е пробвал е доволен. Но имам един чисто любопитен въпрос- когато ползваш колата в градски условия, където спираш, тръгваш, когато колата има моменти на по няколко часа престой, спирачките не се ли успокояват, в смисъл такъв, че да се налага пак да се извършва същата процедура след всяко палене след определен престой?


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 16 окт 2006 9:09


Отговора е не - като сработи тоя механизъм сработва все едно нещо като тресчотка, което пречи на накладката да се върне - чисто механично, така че колкото и да стои няма проблем.
Процедурата се прави след определен брой км в зависимост как се кара. :wink:


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Пон 16 окт 2006 10:52


:beer lyubobg
Усеща се пробвах!На по-ниска скорост е огромна разликата в спирачния път.Преди все едно ме тикаше някой отзад.


Потребителски аватар
sa6o
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот sa6o » Пон 16 окт 2006 12:45


Дааа и за ПАСАТ става


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Вто 17 окт 2006 8:57


Здрасти,
незнам каква е логиката, но като го пробвахме този метод на голфчето за което бях писал малко по-горе скърцането от задните му барабани изчезна :D


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 17 окт 2006 11:05


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27451

съдейки по пружините, става въпрос за задните нал тъй?

Ся спомени тънките "монументи" като.
Свалянето на пружините, закачването на жилото за ръчната, ивзваждането на барабана /понякога/, затягането /регулирането/ на лагерите...

И съгурен съм си пропуснал един тънък момент...
да сложиш малко гресчица, там където ръба на накладката опира в "щита" на гумата за да не скрибуца като отпускаш спирачките..

Ей да не цапате феродото ей!!!!


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Вто 17 окт 2006 12:53


CyberBlade написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27451

съдейки по пружините, става въпрос за задните нал тъй?

Ся спомени тънките "монументи" като.
Свалянето на пружините, закачването на жилото за ръчната, ивзваждането на барабана /понякога/, затягането /регулирането/ на лагерите...

И съгурен съм си пропуснал един тънък момент...
да сложиш малко гресчица, там където ръба на накладката опира в "щита" на гумата за да не скрибуца като отпускаш спирачките..

Ей да не цапате феродото ей!!!!
Хехе ммда!Уилито си е ценен кадър. :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта