5та скорост на Голф 2 1.6 - ПРОБЛЕМ
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
5та скорост на Голф 2 1.6 - ПРОБЛЕМ
Здавейте. Значи проблема е следния: изведнъж скоростния лост на която и да е предавка започна да си играе по свободно от колко преди докато беше на неутрална ... шава си на кадето си иска и най-притеснителното за мен е че 5та скорост не може да се включи т.е. уж си влиза нормално но самоче вместо 5та влиза 3та ... От какво може да е това според вас и дали ще е скъп ремонта ..
Колата е Голф 2 1.6 бензин, карбуратор. И още един вапрос за тази количка .... някой знае ли как да си сваля таблото .. ???
Благодаря предварително !!!
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
has
Ами първо исках да сваля таблото с уредите ноо сега май цялото ще трябва да го сваля ... А за скоростите ... дано да е това което казваш ...
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
За щастие не е нищо сериозно и ще минеш само с около 20тина лева а ако си по изобретателен може и без пари.Прочети тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%ED%F7%E5 там е дискутирано точно този проблем със селиконовото тампонче 
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sh
Батка мерси много ... еи са слизам да огледам кво е как е ... ии утре ще се пазарува .... 
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Цялото не съум си го свалял никога до сега
Но ако те интересува само частта с уредите става по следния начин:
1. Сваляш всички копчета врътки (за да махнеш предния панел който пази таблото и останалите джиджавки). Да не забравиш да махнеш ръчките на парното и да откачиш буксата на ръчната спирачка.
2. Сваляш кората долу под волана (за да стигнеш до буксите на таблото).
3. Сваляш буксите от самото табло както и винтовете му и след това откачаш жилото на скоростомера и внимателно вадиш (волана поне на мене много ми пречеше при ваденето).
Малко нетактично но какво си си наумил за да искаш да свалиш цялото табло ?
Надявам се да не пропускам нищо
Но ако те интересува само частта с уредите става по следния начин:
1. Сваляш всички копчета врътки (за да махнеш предния панел който пази таблото и останалите джиджавки). Да не забравиш да махнеш ръчките на парното и да откачиш буксата на ръчната спирачка.
2. Сваляш кората долу под волана (за да стигнеш до буксите на таблото).
3. Сваляш буксите от самото табло както и винтовете му и след това откачаш жилото на скоростомера и внимателно вадиш (волана поне на мене много ми пречеше при ваденето).
Малко нетактично но какво си си наумил за да искаш да свалиш цялото табло ?
Надявам се да не пропускам нищо
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
aha
Абе ... и аз да ти кажа нз ... разглобява ми се нещо
А таблото с уредите искам да видя с колко букси е за да си взема с оборотомер ... иначе ... парното ми прави проблеми ... ии да видя какво е .. реши и цялато табло да си сваля ..... Кво да ти кажа .... човек без работа 
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Е за буксите няма нужда да разглабяш всичко ... само долната кора махаш и опипваш ....виж аз трябва да си разглобя цялото щото трябва да почиствам радиатора ... и няма как да стане ако не го разглобя цялото ... та като го свалиш пиши едно л.с. да кажеш за некви особености.
А по повот работата и без работата ... и аз такива простотии правя като не съм на работа но сега ми се е запалила главата докато не свърши 3тия Брадър.
Успех
А по повот работата и без работата ... и аз такива простотии правя като не съм на работа но сега ми се е запалила главата докато не свърши 3тия Брадър.
Успех
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ah
Мерси ... ако успея да го разглобя ще ти пиша !
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Спокоино не го юркаите човека първо провери точно върху скоростната
кутия където е лостовия механизъм има пласмасови снадки и специално
за петата скорост се включа от тоя механизъм тея снадки се чупят.
С някои авер гледате единия сменя скоростите другия гледа дори дане ме разбра ще го видите и не бързаи с разглобяването щото е зор.
кутия където е лостовия механизъм има пласмасови снадки и специално
за петата скорост се включа от тоя механизъм тея снадки се чупят.
С някои авер гледате единия сменя скоростите другия гледа дори дане ме разбра ще го видите и не бързаи с разглобяването щото е зор.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
aa
Скоростната кутия е готова .... то било неква ябълка която предава некво движение от щангите на нз кво
Тя пластмасова и стара ... та изгоряла и се счупила ... Сега вече всичко е наред и си имам 5та
пък и нямам луфт ... Мерси на всички за мненята ... помогнахте ми доста .. 
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
as
Ами на мене ми взеха 5лв от сервиза .... иначе като видях не е нищо сложно
точно за 30сек работа 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта