Питане за тротъл позиционера...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Питане за тротъл позиционера...

Мнениеот Symptom » Нед 15 окт 2006 14:13


Колеги, ако се разглоби моното, и от него се отдели тротъл позиционера, после губи ли си ниакакви настроики и каква е процедурата по сглобиаването . С една дума ко може да се прецака и после как се оправя.Някои борил ли го е тоз чарк.
Мерси предварително 8)




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 15 окт 2006 16:09


мотор?


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Нед 15 окт 2006 23:32


Мотор ABS ,1.8 66Kw 8)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 16 окт 2006 6:11


ами пломбиран е и се продава цялата долна част на моното, понеже е фиксиран на стенд този ТПС и разместването му води до промяна на гориво-въздушната смес - почти не може да се възстанови след разместване в положението както е бил без стенд. Аз лично го свалях моя - като преди това го белязах на няколко места - отворих, почистих и затворих, но проблема ми не беше от там, така че нищо не се подобри. Не намирам и разлика към по-лошо. Когато го завъртиш по часовниковата стрелка оборотите се повишават, а обратно намаляват, като има един момент в който не се активира степ мотора и държи двигателя 500 оборота. Защо искаш да го отваряш? Какви са симптомите?


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 16 окт 2006 7:37


8) Ами симптоми нямам, личбо аз мисля че диаметура на дросела е намален умишлено ,искам да увелича размера му ,но понеже тялото е с тънки стени нияма баш как да шлаифам толкоз , искам от 38 мм да го вдигна на 45 мм ,съответно и клапата толкоз.За целта трябва да ги разединя....поне така си мисля, трябва да се откачи пружината от едната страна , а после да се демонтира другата страна кадето е позиционера,...неизвестното е ,дали оста на клапата ще се извади от самия позиционер,... или няма? ако знам че няма ще го базикна тия дни още. Иначе самото body ще го пусна на фреза програмна от алумин , не е кои знае колко, невъзможно. 8)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 16 окт 2006 11:14


отзадна стана, където е ТПС на остта има сложен четец на пистите на ТПС. Лично аз не те съветвам да го махаш, защото не можеш в никакъв случай да го нагласиш да стои на остта на същото място - това е една пластмаса, на която за закрепени 4 четеца. /там не съм свалял/


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 16 окт 2006 20:11


:) Значи идеята е да махна клапата на дросела тя е на 2 винта, да откачх от едната страна пружината,там дето се закачва жилото за газ педала, от другата страна на моното е черната кутиика с позиционера.....мога ли да изсуля него барбар с оста от самото боди,тоест оста фиксирана ли е към него или ще се откачи и ще стане така че ще издърпам само позционера а пък тя ще остане в бодито .

8)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 17 окт 2006 6:04


значи оста ти е една цяла /или са 2 половинки, незная точно/ но тази част която влиза в потенциометъра вероятно е възможно да я изкараш оттам, но трябва да махнеш самия потенциометър и оттам да излезе остта, за да не се наруши регулировката на четеца /там е направено лагеруването на втулки/
Т.е. махаш двата болта на клапата, всичко от предна страна където се захваща жилото, бележиш добре ТПС и изваждаш цялата ос отзад. Друг вариант не виждам. Дано съм ти бил полезен и дано се справиш с задачата. И пиши резултати :)


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 17 окт 2006 6:43


8) Мерси колега, непременно ще драсна резултати а и бира ще има :) :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 17 окт 2006 6:53


фа е за тунинга ...и аз съм мислил по същият въпрос ....... после ще трябва да смениш и самата клапа с такава с по голям диаметър .....ако се окаже че дюзата няма достатъчен дебит във високите обороти на висока предавка ??? хайде да кажеш какво се е получило......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта