Мерси предварително
Питане за тротъл позиционера...
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Питане за тротъл позиционера...
Колеги, ако се разглоби моното, и от него се отдели тротъл позиционера, после губи ли си ниакакви настроики и каква е процедурата по сглобиаването . С една дума ко може да се прецака и после как се оправя.Някои борил ли го е тоз чарк.
Мерси предварително
Мерси предварително
-
ivo123
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ами пломбиран е и се продава цялата долна част на моното, понеже е фиксиран на стенд този ТПС и разместването му води до промяна на гориво-въздушната смес - почти не може да се възстанови след разместване в положението както е бил без стенд. Аз лично го свалях моя - като преди това го белязах на няколко места - отворих, почистих и затворих, но проблема ми не беше от там, така че нищо не се подобри. Не намирам и разлика към по-лошо. Когато го завъртиш по часовниковата стрелка оборотите се повишават, а обратно намаляват, като има един момент в който не се активира степ мотора и държи двигателя 500 оборота. Защо искаш да го отваряш? Какви са симптомите?
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
-
ivo123
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
значи оста ти е една цяла /или са 2 половинки, незная точно/ но тази част която влиза в потенциометъра вероятно е възможно да я изкараш оттам, но трябва да махнеш самия потенциометър и оттам да излезе остта, за да не се наруши регулировката на четеца /там е направено лагеруването на втулки/
Т.е. махаш двата болта на клапата, всичко от предна страна където се захваща жилото, бележиш добре ТПС и изваждаш цялата ос отзад. Друг вариант не виждам. Дано съм ти бил полезен и дано се справиш с задачата. И пиши резултати
Т.е. махаш двата болта на клапата, всичко от предна страна където се захваща жилото, бележиш добре ТПС и изваждаш цялата ос отзад. Друг вариант не виждам. Дано съм ти бил полезен и дано се справиш с задачата. И пиши резултати
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта
