Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот batVenci » Пет 13 апр 2012 20:40


Колега, за да се изясни въпроса с байпаса, просто на студен двигател извади маркуча от байпаса към смукателния колектор. Така двигателя ще си засмуква свободно по-вече необходимия въздух безпрепятствено и оборотите няма да падат толкова ниско. Разбрах, че въпросният байпас си го почистил перфектно, но може да не превключва (подай му мнимо захранване и виж дали отваря). Ако не отваря коректно го смени. Ако отваря при захранване, виж дали чрез термодатчика на студен двигател се подава захранване към байпаса. Ако няма захранване тогава виж този термодатчик (мисля, че е някой от датчиците на тройника, т.е. или 6, или ?), и щом не работи го смени...




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот vit_autosofia » Вто 17 апр 2012 5:34


Тази инжекция работи на налягане.Мисля,че трябва да се измерят наляганията на бензина.На студен и на топъл мотор са различни.За това се грижи регулатора за диференциалното налягане.След което може да провериш дали не смуче някъде въздух преди дроселчето.


Потребителски аватар
daniel_dutin
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 18 окт 2010 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот daniel_dutin » Вто 17 апр 2012 10:58


аз имах подобен проблем, дори съм със същия двигател, при мен се оказа прекъснат кабел на петата дюза. И извинявам се че се намесвам в темата, но лесно ли се сваля дросела на този двигател, защото съм решил да си го почистя и ще съм благодарен ако някой ме посъветва :)

ПП: успех,колега с отстраняването на повредата


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот x15 » Чет 19 апр 2012 3:01


batVenci написа:Колега, за да се изясни въпроса с байпаса, просто на студен двигател извади маркуча от байпаса към смукателния колектор. Така двигателя ще си засмуква свободно по-вече необходимия въздух безпрепятствено и оборотите няма да падат толкова ниско....


При мен това влошава работата на двигателя.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот batVenci » Съб 05 май 2012 19:55


x15 написа:При мен това влошава работата на двигателя.

Точно така (извинявам се за допусната грешка), защото свободно всмуквания въздух при откачане на маркуча от байпаса, не се отчита от дебитомера. Т.е. така горивната смес ще е много бедна (двигателя ще работи много нестабилно, дори ще гасне).
Идеята ми при разсъжденията по-горе бе, че проблема според мен е в работата на въпросния байпас. Последният просто не дава допълнителния въздух, необходим за да работи студен двигателя стабилно. Затова и колегата в първия си пост е отбелязал, че трябва допълнително да дава газ с педала, за да не заглъхне двигателя (работещ студен на много ниски обороти). Просто според мен трябва внимателно да провери първо байпаса, а след това и управляващата го верига, както и термодатчика. Нека колегата сподели, дали проблема е решен и дали има нещо друго...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот Iezekil » Съб 05 май 2012 20:57


batVenci написа: просто не дава допълнителния въздух, необходим за да работи студен двигателя стабилно..


Не съм сигурен в това твърдение.Нали се сещате как работи смукача?Затваря притока на въздух и прави сместа богата...


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот x15 » Нед 06 май 2012 4:52


Това е така ако е със стъпково моторче, ако е с байпас (електромагнитен клапан) поне при мен е "постоянно затворен" и отваря само ако му се пусне ток.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот Iezekil » Нед 06 май 2012 7:11


което не значи,че отваря при палене на студено точно...


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот batVenci » Нед 06 май 2012 12:25


Iezekil написа:
batVenci написа:просто не дава допълнителния въздух, необходим за да работи студен двигателя стабилно..


Не съм сигурен в това твърдение.Нали се сещате как работи смукача?Затваря притока на въздух и прави сместа богата...


Така е при карбураторите. Въздушната клапа наистина се притваря (с цел обогатяване на сместа), но дори и при карбураторите, дроселната клапа малко се отваря. Това е за компенсация неустойчивата работа на студен двигател.
При инжекционните двигатели, ролята на обогатител е или чрез електрониката (просто увеличава впръскваната порция гориво), или както при колегата с петата дюза се обогатява сместа при студен двигател. За компенсиране неустойчивата работа на студения двигател, служи точно въпросния байпас, който отваря и повишава оборотите до стабилен режим, и тогава на колегата няма да му се налага да подава допълнително газ с педала...


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател

Мнениеот x15 » Нед 06 май 2012 16:19


Незнам как е при всички двигатели, но поне на моята джета 2 инжекция, байпаса е по принцип затворен и отваря само когато двигателят е студен или когато си спрял на светофар примерно. През останалото време си взема въздух от дросела.


Потребителски аватар
andreygg
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
Автомобил: Polo 6n2
Двигател: AUA 2000
Местоположение: Кюстендил

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двига

Мнениеот andreygg » Нед 24 мар 2013 11:52


Здравейте отново! За да бъде пълна темата ще опиша как реших проблема, а именно със смяна на мембраните на изпарителя, на газовата и прецизна регулировка. Сега колата се успа и мърка, като "котарак".


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двига

Мнениеот Iezekil » Нед 24 мар 2013 16:53


Интересно как платната на изпаритела са влияели при работа на бензин?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта