Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
Колега, за да се изясни въпроса с байпаса, просто на студен двигател извади маркуча от байпаса към смукателния колектор. Така двигателя ще си засмуква свободно по-вече необходимия въздух безпрепятствено и оборотите няма да падат толкова ниско. Разбрах, че въпросният байпас си го почистил перфектно, но може да не превключва (подай му мнимо захранване и виж дали отваря). Ако не отваря коректно го смени. Ако отваря при захранване, виж дали чрез термодатчика на студен двигател се подава захранване към байпаса. Ако няма захранване тогава виж този термодатчик (мисля, че е някой от датчиците на тройника, т.е. или 6, или ?), и щом не работи го смени...
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
Тази инжекция работи на налягане.Мисля,че трябва да се измерят наляганията на бензина.На студен и на топъл мотор са различни.За това се грижи регулатора за диференциалното налягане.След което може да провериш дали не смуче някъде въздух преди дроселчето.
- daniel_dutin
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 18 окт 2010 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
аз имах подобен проблем, дори съм със същия двигател, при мен се оказа прекъснат кабел на петата дюза. И извинявам се че се намесвам в темата, но лесно ли се сваля дросела на този двигател, защото съм решил да си го почистя и ще съм благодарен ако някой ме посъветва
ПП: успех,колега с отстраняването на повредата

ПП: успех,колега с отстраняването на повредата
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
batVenci написа:Колега, за да се изясни въпроса с байпаса, просто на студен двигател извади маркуча от байпаса към смукателния колектор. Така двигателя ще си засмуква свободно по-вече необходимия въздух безпрепятствено и оборотите няма да падат толкова ниско....
При мен това влошава работата на двигателя.
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
x15 написа:При мен това влошава работата на двигателя.
Точно така (извинявам се за допусната грешка), защото свободно всмуквания въздух при откачане на маркуча от байпаса, не се отчита от дебитомера. Т.е. така горивната смес ще е много бедна (двигателя ще работи много нестабилно, дори ще гасне).
Идеята ми при разсъжденията по-горе бе, че проблема според мен е в работата на въпросния байпас. Последният просто не дава допълнителния въздух, необходим за да работи студен двигателя стабилно. Затова и колегата в първия си пост е отбелязал, че трябва допълнително да дава газ с педала, за да не заглъхне двигателя (работещ студен на много ниски обороти). Просто според мен трябва внимателно да провери първо байпаса, а след това и управляващата го верига, както и термодатчика. Нека колегата сподели, дали проблема е решен и дали има нещо друго...
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
batVenci написа: просто не дава допълнителния въздух, необходим за да работи студен двигателя стабилно..
Не съм сигурен в това твърдение.Нали се сещате как работи смукача?Затваря притока на въздух и прави сместа богата...
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
Това е така ако е със стъпково моторче, ако е с байпас (електромагнитен клапан) поне при мен е "постоянно затворен" и отваря само ако му се пусне ток.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
което не значи,че отваря при палене на студено точно...
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
Iezekil написа:batVenci написа:просто не дава допълнителния въздух, необходим за да работи студен двигателя стабилно..
Не съм сигурен в това твърдение.Нали се сещате как работи смукача?Затваря притока на въздух и прави сместа богата...
Така е при карбураторите. Въздушната клапа наистина се притваря (с цел обогатяване на сместа), но дори и при карбураторите, дроселната клапа малко се отваря. Това е за компенсация неустойчивата работа на студен двигател.
При инжекционните двигатели, ролята на обогатител е или чрез електрониката (просто увеличава впръскваната порция гориво), или както при колегата с петата дюза се обогатява сместа при студен двигател. За компенсиране неустойчивата работа на студения двигател, служи точно въпросния байпас, който отваря и повишава оборотите до стабилен режим, и тогава на колегата няма да му се налага да подава допълнително газ с педала...
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двигател
Незнам как е при всички двигатели, но поне на моята джета 2 инжекция, байпаса е по принцип затворен и отваря само когато двигателят е студен или когато си спрял на светофар примерно. През останалото време си взема въздух от дросела.
- andreygg
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
- Автомобил: Polo 6n2
- Двигател: AUA 2000
- Местоположение: Кюстендил
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двига
Здравейте отново! За да бъде пълна темата ще опиша как реших проблема, а именно със смяна на мембраните на изпарителя, на газовата и прецизна регулировка. Сега колата се успа и мърка, като "котарак".
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 2 проблем с обороти на празен ход, при студен двига
Интересно как платната на изпаритела са влияели при работа на бензин?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта