Golf 4 1.8 125 k.c. - Спирачки
-
georgi_1986
- Мнения: 85
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 18:54
- Автомобил: Arteon
- Двигател: DFGA
Golf 4 1.8 125 k.c. - Спирачки
Колеги, търсих доста но не намерих нищо конкретно за проблема ми. Та значи... когато колата е изгасена и се напомпа педала на спирачката педала става твърд (което е нормално), обаче в движение педала го натискам до край, доста е мек и не спира хубаво колата. Накладките са добре на 75% са, спирачна течност сменена и добре обезвъздушена. Да не би гумички и буталото на помпата да са за смяна, нямам никаква представа. Golf 4 1.8 125 k.c.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Спирачки!
Кога се появи проблема-да не е след някои ремонт? Не си обезвъздушил добре или помпата е пътник(предполагам си огледал за течове) според мен.
-
georgi_1986
- Мнения: 85
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 18:54
- Автомобил: Arteon
- Двигател: DFGA
Re: Спирачки!
van4ooo написа:Кога се появи проблема-да не е след някои ремонт? Не си обезвъздушил добре или помпата е пътник(предполагам си огледал за течове) според мен.
Винаги е бил този проблем, иначе е добре обезвъздушено. Какво представляват тези гумички във сервото?
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Спирачки!
помпата е
-
georgi_1986
- Мнения: 85
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 18:54
- Автомобил: Arteon
- Двигател: DFGA
Re: Спирачки!
Б*x мааа му!!! И колко струва нова?
Последна промяна от georgi_1986 на Пон 07 май 2012 23:16, променено общо 1 път.
- stefarata
- Мнения: 1908
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Спирачки!
georgi_1986 написа:Б*ь мааа му!!! И колко струва нова?
http://drive.bg/index.php?ModelId=8800&cPath=10106_10126
172 лв.
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Спирачки!
Предлагам ти още няколко "експери,мента" преди да се метнеш на нова помпа.
Първо,на загасена кола след престой-БЕЗ ДА ПОМПИШ,просто натисни спирачките и дръж докато ти омалее крака!Ако помпата е добра,освен началният луфт..един-два..айде три санта-повече да не пропада нито милиметър!След този тест,натискаш спирачка и палиш-трябва да се усети "пропадане" на педала,но пак до граница някаква и по-надолу да не слиза.Това ще рече, че има "серво".
С "помпане"- спира и калпава спирачка,ама веднъж ще потрябва- и няма да има време за помпане!Тестовете -на място прави и много-много не се отпускай с колата така...да пази Господ!
Това го написах в момент на лек "афект'..една служебна ни я мъчат по сервизи от зимата с калпави спирачки,кара се всеки ден и се товари!Само ще спомена 2 от сервизите НЕОТСТРАНИЛИ проблема до момента:Митвас-Дружба(всъщност след посещение там се започна!),Юнитрейд-О.Купел!!-пълно безхаберие(колата е "тяхна/наша" марка-VW)..Знам и проблема,но там-не пипам
,имаме си "плащачи" за целта!
Първо,на загасена кола след престой-БЕЗ ДА ПОМПИШ,просто натисни спирачките и дръж докато ти омалее крака!Ако помпата е добра,освен началният луфт..един-два..айде три санта-повече да не пропада нито милиметър!След този тест,натискаш спирачка и палиш-трябва да се усети "пропадане" на педала,но пак до граница някаква и по-надолу да не слиза.Това ще рече, че има "серво".
С "помпане"- спира и калпава спирачка,ама веднъж ще потрябва- и няма да има време за помпане!Тестовете -на място прави и много-много не се отпускай с колата така...да пази Господ!
Това го написах в момент на лек "афект'..една служебна ни я мъчат по сервизи от зимата с калпави спирачки,кара се всеки ден и се товари!Само ще спомена 2 от сервизите НЕОТСТРАНИЛИ проблема до момента:Митвас-Дружба(всъщност след посещение там се започна!),Юнитрейд-О.Купел!!-пълно безхаберие(колата е "тяхна/наша" марка-VW)..Знам и проблема,но там-не пипам
,имаме си "плащачи" за целта!-
georgi_1986
- Мнения: 85
- Регистриран на: Вто 25 авг 2009 18:54
- Автомобил: Arteon
- Двигател: DFGA
Re: Спирачки!
emo-gar написа:Първо,на загасена кола след престой-БЕЗ ДА ПОМПИШ,просто натисни спирачките и дръж докато ти омалее крака!Ако помпата е добра,освен началният луфт..един-два..айде три санта-повече да не пропада нито милиметър!След този тест,натискаш спирачка и палиш-трябва да се усети "пропадане" на педала,но пак до граница някаква и по-надолу да не слиза.
това го прави колата точно както си описал само, че при малко по силно натискане педала отива до долу когато двигателя работи
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8 125 k.c. - Спирачки
Свалете твоята помпа и виж дали има теч от към тялото на серво усилвателя. Намирисва на помпа. Има читав заместител марка LPR за около 70-100 лв. зависи как ще те прекарат. И все пак има една тънкост след смяна на помпата, която се явява в обуране на свободния ход на педала посредством лостчето, което натиска самата помапа. Става като се натисне педала до край след като сте свалили помпата. На самата ос има винт, който променя дължината. Внимавайте да не остана много натегната, защото след това колата започва сама да си ние контрите ако се прекали.
Успех и пиши какво е станало след като откриеш проблема.
Успех и пиши какво е станало след като откриеш проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта