Ще започна с малко предистория - днес беше много куц ден. При опит да си разгъна огледалото (защо въобще го прибирах) го счупих. Това както и да е, следобяд вдъхновен от тази тема реших да видя как са ми четките на алтернатора. След като го свалих се оказа, че четките са на края на курса и аз реших да ги сменя. Речено сторено отидох в Ауто + купих си четки за 4.20 инсталнах ги по метода на Вили98 (Човека не е виновен, а само тъпата ми глава) получи се горе долу и отидох да сложа релето (това на което, се слагат четките е реле-регулатор нали?), дадох на контакт и тук вече е развръзката - не светна лампата на таблото (с акумулаторчето на нея) и не работи оборотомера(аз съм с печка и оборотомера взима данни от алтернатора). Помагайте с идеи и съвети, какво точно се е объркало ва тази наглед проста работа(проста работа, но не за прости хора).
П.П. Търсачката не помогна.
П.П. 2 Става дума за хафтомобиля от гаража.
П.П. 3 Ако си взема ново реле регулатор нещата ще се оправят ли?



Алтернатор - проблем! - решен
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Алтернатор - проблем! - решен
Последна промяна от w_smith на Сря 18 окт 2006 13:23, променено общо 2 пъти.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:

Без мултицет или пробен светодиод не си е работа.
Споко едва ли си оплескал нещо голямо.
Огледай жиците пак и ако са наред може да се пробваш с нов цял регулатор с четките.
Последна промяна от L&R на Вто 17 окт 2006 18:57, променено общо 1 път.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря на всички взели отношение по темата + Ваското №1, който нито ме зане нито ме познава и ми отговори на питането като му се изтъпаних в сервиза. Значи по проблема Васко ме посъветва да мина на варианта нов реле-регулатор, но аз тъп и упорит (а като бонус не обичам да пълня джобовете на магазинерите) реших да презапоя четките и да почистя всичките места, които изглеждаха контактуващи + сложих по едно парченце изолирбанд върху спойките за да изключа окъсяване. Врътнах ключа и о чудо всичко си тръгна както си требе оборотомера си отчита, диода светна когато трябваше, а после изгасна. Премерих го с мултицет без консуматори зарежда на 14.3 волта и съм невероятно доволен. Отново благодаря на всички и на Вили98 за готината му тема. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта