Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Колега не съм го правил никога но мисля че ще стане понеже разликата при ТД и ТДИ-то е само в няколко неща - като кулър , дюзи , помпа и т.н . Но мисля че турботата на 1.9 ТД и 1.9 ТДИ са същите но не съм на 100 % убеден .
Нека някой колега помогне и да каже какво е турбото на 1.9 ТД и да затвърдим едно мнение .
Поздрави колега и успех.
Нека някой колега помогне и да каже какво е турбото на 1.9 ТД и да затвърдим едно мнение .
Поздрави колега и успех.
- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Ето турбината малко е омаслена
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201543.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201557.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201586.big
Кулера той е малко омаслен. Това от турбината ли???
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201607.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201625.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201543.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201557.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201586.big
Кулера той е малко омаслен. Това от турбината ли???
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201607.big
http://boss901.snimka.bg/automobiles/vw ... 201625.big
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
представям си колко са мазни серпентините от вътре на куулера. Не е ефективен да знаеш 

- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Колега като сменя турбината след това как да прочистя кулера???
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
може с нафта може и с газ за горене ... мисля ,че с газ за горене ще е нах добре 

-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
boss_901 написа:Колега като сменя турбината след това как да прочистя кулера???
С бензин
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Кулера го занеси на автомивка да го одарят с химиите за нагар и няма да го познаеш после за 4 лева, моят така го изчистиха че 2 дена да го чистя няма да го направя така както те за 20 мин .
А за всмукателните колектори има много по тарикатски начин и лесен без да даваш пари :
--- Ако имаш газова горелка става точно за 15 мин даже са много - като свали всмукателните колектори - ги почисти с нож или нещо колкото можеш след това палиш горелката и се постарай да е як пламъка да е син - след което почваш в всеки един отвор да държиш по-известно време (спокойно няма шанс да го спукаш- чистил съм на 20 така и няма спукани ) с горелката на всеки един .Вземи си и едно желязо да можеш да изтръсква вътре гадостите а те ще бъдат много ама много - може и като го потупваш с нещо или с желязото в земята ,така ше го изчистиш почти перфектно нищо няма да остане . Но знай че адски много смърди и попушва малко но не е болка , с нищо друго няма да го изчистиш така добре както ако го изгориш . Накрая като си готов ти сам ще видиш вътре няма да има и помен от нагар и налепи тъй като те ще изпаднат направо като се едно чистиш печка
.
След което ако искаш аз вече за да завърша всичко минавам където мога с четка за чистене на бутилки и вътре е много много по добре и защото ще изчистиш и там където не е успяло да падне след обгарянето .
А ефекта ще видиш че е доста поразителен след като колата почне да диша по добре - затапи ЕГР задължително.
Ако има нещо питай . А и задължително няколко бири за да върви работата .

А за всмукателните колектори има много по тарикатски начин и лесен без да даваш пари :



--- Ако имаш газова горелка става точно за 15 мин даже са много - като свали всмукателните колектори - ги почисти с нож или нещо колкото можеш след това палиш горелката и се постарай да е як пламъка да е син - след което почваш в всеки един отвор да държиш по-известно време (спокойно няма шанс да го спукаш- чистил съм на 20 така и няма спукани ) с горелката на всеки един .Вземи си и едно желязо да можеш да изтръсква вътре гадостите а те ще бъдат много ама много - може и като го потупваш с нещо или с желязото в земята ,така ше го изчистиш почти перфектно нищо няма да остане . Но знай че адски много смърди и попушва малко но не е болка , с нищо друго няма да го изчистиш така добре както ако го изгориш . Накрая като си готов ти сам ще видиш вътре няма да има и помен от нагар и налепи тъй като те ще изпаднат направо като се едно чистиш печка




След което ако искаш аз вече за да завърша всичко минавам където мога с четка за чистене на бутилки и вътре е много много по добре и защото ще изчистиш и там където не е успяло да падне след обгарянето .



Ако има нещо питай . А и задължително няколко бири за да върви работата .


- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Колега тези тръби където вървят към кулера са пластмасови и ако подбарам с горелката ще станат на псастмаса
Къде се намира ЕГР и как се затапва ???

- samo_pechka
- Мнения: 8998
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Колегата по-горе е писал за колектора(изпускателния) - той е от чугун
няма да се стопи.Добра му е идеята
А EGR вентила се затапва най-добре с ламаринка под него! П.п -смукателния колектор е от алуминий -пропуснах да го напиша ,добре ,че има колеги да ми напомнят 



Последна промяна от samo_pechka на Пон 14 май 2012 21:08, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 23 авг 2011 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Не тези пластмасовите ,а след тях алуминиевата която е между тях и главата ще чистиш с горелката.И ЕГРа е на нея ,един клапан който е между смукателните колектори и изпускателните.
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
GTI 150 написа:Кулера го занеси на автомивка да го одарят с химиите за нагар и няма да го познаеш после за 4 лева, моят така го изчистиха че 2 дена да го чистя няма да го направя така както те за 20 мин .
А за всмукателните колектори има много по тарикатски начин и лесен без да даваш пари :![]()
![]()
![]()
--- Ако имаш газова горелка става точно за 15 мин даже са много - като свали всмукателните колектори - ги почисти с нож или нещо колкото можеш след това палиш горелката и се постарай да е як пламъка да е син - след което почваш в всеки един отвор да държиш по-известно време (спокойно няма шанс да го спукаш- чистил съм на 20 така и няма спукани ) с горелката на всеки един .Вземи си и едно желязо да можеш да изтръсква вътре гадостите а те ще бъдат много ама много - може и като го потупваш с нещо или с желязото в земята ,така ше го изчистиш почти перфектно нищо няма да остане . Но знай че адски много смърди и попушва малко но не е болка , с нищо друго няма да го изчистиш така добре както ако го изгориш . Накрая като си готов ти сам ще видиш вътре няма да има и помен от нагар и налепи тъй като те ще изпаднат направо като се едно чистиш печка![]()
![]()
![]()
.
След което ако искаш аз вече за да завърша всичко минавам където мога с четка за чистене на бутилки и вътре е много много по добре и защото ще изчистиш и там където не е успяло да падне след обгарянето .
![]()
![]()
А ефекта ще видиш че е доста поразителен след като колата почне да диша по добре - затапи ЕГР задължително.
Ако има нещо питай . А и задължително няколко бири за да върви работата .![]()
Хора нали се сещате ,че когато се нагрее този колектор когато е освободен от главата се криви и после като се монтира обратно не уплътнява добре .
- samo_pechka
- Мнения: 8998
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети


- boss_901
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 фев 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
Как се затапва ЕГР




- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ще се пробвам да поправя турбина-приемам съвети
boss_901 написа:Как се затапва ЕГР![]()
![]()
Време е да използваш търсачката ще си отговориш на много въпроси.
viewtopic.php?f=24&t=50901&hilit=%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта