и на CR няма абсолютно никакви проблеми, какво да е масло
Чак какво да е не, но двутактово на комънрейл няма проблем да се сипва.
и на CR няма абсолютно никакви проблеми, какво да е масло
joker написа:Не става въпрос само за смазочни качества,а за комбинация на смазочни качества и подобрено изгаряне...затова немците препоръчват двутактово масло в малки количества ..1:200..
brum написа:joker написа:Не става въпрос само за смазочни качества,а за комбинация на смазочни качества и подобрено изгаряне...затова немците препоръчват двутактово масло в малки количества ..1:200..
И с какво маслото ще помогне за по-добро изгаряне?
И основното е точно смазочни свойства на нафтата. Нискосярната нафта (последната дето уж се ползва - дизел Евро5 е точно такава) има влошени смазочни свойства. Които при роторни помпи водят до ускорено износване. И точно щото PD и CR моторите нямат роторни помпи не страдат от този проблем.
Zinoto написа:brum написа:joker написа:Не става въпрос само за смазочни качества,а за комбинация на смазочни качества и подобрено изгаряне...затова немците препоръчват двутактово масло в малки количества ..1:200..
И с какво маслото ще помогне за по-добро изгаряне?
И основното е точно смазочни свойства на нафтата. Нискосярната нафта (последната дето уж се ползва - дизел Евро5 е точно такава) има влошени смазочни свойства. Които при роторни помпи водят до ускорено износване. И точно щото PD и CR моторите нямат роторни помпи не страдат от този проблем.
Като не е роторна помпата да не е на принципа на турбото? Напротив особено при тия налягания, които трябва да гони в рейла 1600 - 2000 бара е задължително добро смазване и уплътняване от горивото. При помпа-дюзата в по-малка степен, но пак не е лошо. Освен това това, че е комън-рейл или помпа-дюза в никакъв случай не приближава дюзите механично до тия на бензиновите двигатели. Механичната част е едно към едно с дюзите за дизели с директно впръскване с роторна помпа. Иглата в дюзата заминава по-бързо при лошо мазане от която и да е помпа.
2.4I написа:neon написа:jeli vw написа:Здравейте колеги,разполагам с около 300 литра стар гренясал зехтин на около 7-8 години.Интересува ме,мога ли да го налея в резорвоара 50% нафта и 50% зехтин....колата е ауди а3 1.9 тди АХФ
Ако дриснеш и във филтъра на климатика вместо да слагаш ароматизатор те признавам! Може даже да смесиш 50/50 с маргаритки - ефекта ще е подобен.
Колега ако ти отговоря на този коментар подобаващо ,може би ще разсърдя я потребител ,я модератор ,т.е. културно.
Повечето от писалите в темата предполагам пишат коментари които са заключение на опита им ,ако това което си писал е от опит - ОК ,щом си пробвал само с фекалии и повторно със смес явно това ти е вкуса ,няма лошо - щом ти харесва .
neon написа:2.4I написа:neon написа:jeli vw написа:Здравейте колеги,разполагам с около 300 литра стар гренясал зехтин на около 7-8 години.Интересува ме,мога ли да го налея в резорвоара 50% нафта и 50% зехтин....колата е ауди а3 1.9 тди АХФ
Ако дриснеш и във филтъра на климатика вместо да слагаш ароматизатор те признавам! Може даже да смесиш 50/50 с маргаритки - ефекта ще е подобен.
Колега ако ти отговоря на този коментар подобаващо ,може би ще разсърдя я потребител ,я модератор ,т.е. културно.
Повечето от писалите в темата предполагам пишат коментари които са заключение на опита им ,ако това което си писал е от опит - ОК ,щом си пробвал само с фекалии и повторно със смес явно това ти е вкуса ,няма лошо - щом ти харесва .
Я! Ама ти освен философ и адвокат ще излезе, че си! Само не разбрах кой те натисна та звъниш?!
П.П.Имам опит и с дизела, и с ароматизаторите, и с лайната. С едното съм си карал колата, другото съм го продавал, а с третото понякога си пиша по форумите. На тебе (понеже си философ) оставям да се сетиш кое - къде съм използвал.
brum написа:joker написа:Не става въпрос само за смазочни качества,а за комбинация на смазочни качества и подобрено изгаряне...затова немците препоръчват двутактово масло в малки количества ..1:200..
И с какво маслото ще помогне за по-добро изгаряне?
И основното е точно смазочни свойства на нафтата. Нискосярната нафта (последната дето уж се ползва - дизел Евро5 е точно такава) има влошени смазочни свойства. Които при роторни помпи водят до ускорено износване. И точно щото PD и CR моторите нямат роторни помпи не страдат от този проблем.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 51 госта