Дисковете не са толкова скъпи само заради това,а заради самото леене (или обработка до крайния вид) температурните обработки,закаляванията,повърхностните закалявания (ако има такива) и още много много процеси

never ever drill a rotor that wasn't designed for having holes in it. It WILL break.
Here's the correct way to run drilled rotors- factory 996TT calipers and rotors all around. Drilled from the manufacturer, and work great!
mccoy написа:големи разбирачи станахте всички
...
orbital написа:kokobraiz написа:Пасването в какво се състоеше и как проверихте да ли са напаснати?
Пасването се състои в притриване на обработения клапан към обработеното легло с паста и след като се получи равномерна и плътна ивица на клапана и леглото се проверява със специална машинка която прави вакуум през отворите на колекторите.
mccoy написа:големи разбирачи станахте всички
купувате си части и гуми втора употреба,нови части от гаражни производители ,а сте тръгнали да обяснявате за свойствата на металите за микро пукнатини за въглеродно съдържание в чогуна.
Единственната опастност е ако са прекалено тънки дисковете ,могат дада се изкривят и да започнат да бият.
Съдейки по снимките тези дискиве ще изкарат още хиляди километри
Станали са идеално.
Успех колега
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта