Разни проекти

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разни проекти

Мнениеот kr1s0 » Съб 19 май 2012 0:40


Приятел гледам,че си решил да се хващаш наошаки за думите на всеки,а не да мислиш над това,което ти е написано.Не е важно дали е написал стомана,чугун или керамика.Прав е за свойствата и структура.Като казваш,че е чугун и подсещаш осъзнаваш ли ,че чугуна поради процента въглерод,който съдържа в себе си притежава едно много специфично свойство - крехкост.Сега искам да помислиш с тези манипулации дали няма да причиниш нещо от сорта на "микропукнатини" "цепки" и такива неща.
Дисковете не са толкова скъпи само заради това,а заради самото леене (или обработка до крайния вид) температурните обработки,закаляванията,повърхностните закалявания (ако има такива) и още много много процеси :beer




Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: Разни проекти

Мнениеот mccoy » Съб 19 май 2012 14:04


големи разбирачи станахте всички
купувате си части и гуми втора употреба,нови части от гаражни производители ,а сте тръгнали да обяснявате за свойствата на металите за микро пукнатини за въглеродно съдържание в чогуна.
Единственната опастност е ако са прекалено тънки дисковете ,могат дада се изкривят и да започнат да бият.
Съдейки по снимките тези дискиве ще изкарат още хиляди километри
Станали са идеално.
Успех колега


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Разни проекти

Мнениеот Калоян Крумов » Съб 19 май 2012 14:18




Последна промяна от Калоян Крумов на Нед 20 май 2012 0:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Разни проекти

Мнениеот parno » Съб 19 май 2012 14:35


never ever drill a rotor that wasn't designed for having holes in it. It WILL break.

Изображение
Here's the correct way to run drilled rotors- factory 996TT calipers and rotors all around. Drilled from the manufacturer, and work great!

Изображение


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Разни проекти

Мнениеот freestyler911 » Съб 19 май 2012 16:51


mccoy написа:големи разбирачи станахте всички
...


Айде моля ти се колегата , обясни горните снимки? Или просто нямаш думи?

Айде да не обиждаш а? Не съм писал до сега в тая тема но чета. От хората които писаха ,че не е полезно няма ни един малоумен , повярвай!

Най-малкото дължиш извинение!!!!!

Айде като всичко ти е 6 , обясни разликите между стомани - cf8, cf8M , 304 , 316, ASTM105N.

Toва са едни от най-често използваните стомани във 99% от заобикалящите ни изделия. Обясни какви са разликите и коя маркировка по кой стандарт е ?


Потребителски аватар
simo
Мнения: 361
Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
Автомобил: VW Passat B2 1986
Двигател: DT 1600
Местоположение: Бургас

Re: Разни проекти

Мнениеот simo » Съб 19 май 2012 17:27


Ето, умни хора са ти го казали... Това не е "бодни пръчка - пий вино" ;)
Дисковете ти изглеждат хубаво, ма то ако само външния вид беше важен...

Направи си тежести за щанга, така е сравнително най-безопасно. :idea:

И не се впрягай, критиките не са от завист. Мен ако питаш - да, работиш добре и нещата ти изглеждат хубаво...

ама айде да не е мод на спирачни дискове!

:beer


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Разни проекти

Мнениеот Petrolhead » Съб 19 май 2012 17:32


Я просветли ни за стандартите, че някои с тва си вадим хляба


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Разни проекти

Мнениеот freestyler911 » Съб 19 май 2012 20:47


Щом си вадите хляба с това , няма нужда да ви просветлявам. И аз с това си вадя хляба.... :mrgreen: Не сме тука да си мерим п*шките...

Ако имаш истински въпрос , ще отговоря ,но да "Просветлявам за стандартите" няма да стане.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Разни проекти

Мнениеот Petrolhead » Пон 21 май 2012 8:20


Колега написал си буквите на някакви неръждаеми стомани, а дисковете се правят от чугун.
Проблема с дупченето не е материала, а местата на дупките. Особено при вентилирани дискове


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Разни проекти

Мнениеот orbital » Пон 21 май 2012 17:59


Не мога да разбера защо се намесва стомана като става въпрос за чугун ,разликата е от земята до небето.И ако при пробиването инструмента мине през реброто на диска -лошо ,трябва да се пробива между ребрата и задължително фаски на отворите.А за снимките не е ясно дали отворите са виновни възможно е да е бил прекалено тънък диска също и да е пробит през ребрата и не се знае тази кола не е ли карана на писта ,демек да е зверски прегрят.Колегата kokobraiz е дал нагледно технологията за изработване на керамичен и чугунен диск за което благодаря много е интересно.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Разни проекти

Мнениеот golfer » Пон 21 май 2012 21:52


Не знам кой, какво намесва като понятия ама ти и грам идея си нямаш за какво служат тези канали на дисковете.
Няма смисъл да ми отговаряш, по работата ти си личи.
Обикновено пиша по веднъж в тема само за насока, но след като не вдяваш и дори ми се караш...
Що не надупчиш и накладките да са по фешън? mhihi


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Разни проекти

Мнениеот Калоян Крумов » Пон 21 май 2012 23:15


orbital написа:
kokobraiz написа:Пасването в какво се състоеше и как проверихте да ли са напаснати?

Пасването се състои в притриване на обработения клапан към обработеното легло с паста и след като се получи равномерна и плътна ивица на клапана и леглото се проверява със специална машинка която прави вакуум през отворите на колекторите.


Може и след като закопчееш клапана да напълниш съответния канал(изпускателен или всмукателен) с нафта. Разбира се главата е обърната настрани, ако не протекат закопчаните клапани значи си ок!


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Разни проекти

Мнениеот kr1s0 » Пон 21 май 2012 23:22


mccoy написа:големи разбирачи станахте всички
купувате си части и гуми втора употреба,нови части от гаражни производители ,а сте тръгнали да обяснявате за свойствата на металите за микро пукнатини за въглеродно съдържание в чогуна.
Единственната опастност е ако са прекалено тънки дисковете ,могат дада се изкривят и да започнат да бият.
Съдейки по снимките тези дискиве ще изкарат още хиляди километри
Станали са идеално.
Успех колега


А за какво да обяснявам??? Достатъчно е да види разликата в цените на двата вида,и да разбере,че има някаква разлика д**ба..Не е само в дупките.Свали си дисковете на сеата ,прати ги да ги продупчи.Нова ти е колата,не са ти толкова тънки дисковете,така че няма никаква друга опасност.Нали така каза ? Ще ти спира още по-добре колата :beer mhihi

Явно трябва да се изреди цял форум,за да стане ясно,че няма грам смисъл в тази интервенция.В чужденстранните форуми има доста противоречиви и подплатени добре мнения за/против този вид обработка.Даже и за афтърмаркет дисковете се говори,че в някой отношения не са по-добре от плътните,или тези с "лопатките",които завихрят въздуха.Нека привържениците на този тип регресен тунинг да прочетат в гугъл.. death


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Разни проекти

Мнениеот orbital » Съб 26 май 2012 16:02


SNC17499.JPG

SNC17506.JPG

SNC17508.JPG

SNC17503.JPG

SNC17498.JPG


Потребителски аватар
ilia_d008
Мнения: 252
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
Автомобил: VW Golf III GTI
Двигател: ABF 1995
Местоположение: Панагюрище

Re: Разни проекти

Мнениеот ilia_d008 » Нед 27 май 2012 15:28


Интересни мнения по темата,бих попитал нехаресващите този метод за нарязване на дисковете като карат със олекотени маховици те по каква технология са правени по някаква супер нано разработка на НАСА ли?Кокобрайз е пуснал нагледно как се правят перформънс дисковете,ако си мислите че има скрита тайна мога да ви кажа че ще останете разочаровани!А за това с микро пукнатините ми е интересно как ли се отразява на диска когато е червен и се боцне в локва,явно тогава се наваряват!!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта