Това табло да не е совалка бе хора

Всъщност ако човек знае къде са му всички болтчета и т.н. и нещата не са потрошени от преди това,таблото си се сваля и си се слага съвсем нормално,без никакви проблеми.При В5 и В5.5 си има водачи навсякъде и таблото си застава точно,както си е било и преди това (не зейват разни луфтове от тук от там).За да се смени радиатора,се сваля всичко по таблото,както и самото табло,сваля се и тялото на парното,което при В5 и В5.5 е едно цяло и не може да се раздели на 2,както при В3 и В4,което налага и фреона от климатика да е източен (откачате се тръбите към изпарителя).Манипулацията струва различно,според сервиза - 0т 80 до 250лв,аз лично го свалям и слагам за 120лв (отделно е източването и наливането на фреона,което се заплаща като за профилактика,понеже системата се зарежда винаги с предписаното количество фреон т.е. се допълва в този случай).
Сега по темата - радиаторчето редовно се запушва,пробва се с промивка отвън,без да се сваля,като се свърже един маркуч от чешмата към радиатора и се пробва в правата посока и на обратно по 10-тина пъти със сериозна струя,за да изкара евентуално някаква мизерия.Обикновено при В5 и В5.5 няма особен ефект и се налага радиатора да се смени.Оригинален радиатор струва 270лв,евтини китайчета има за по 20-25лв,средния клас,които горе-долу стават за нещо и горе-долу топлят,са от порядъка на 60-70лв.
Имат и още един проблем - измята пластмасата между входа и изхода и водата започва да минава директно то входа към изхода,без да върти през тръбите и съответно радиатора спира да топлоотдава и нямате парно,ама ако пипате маркучите и двата са горещи,а при опит за промивка - тече сериозен дебит от чиста вода
