Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ivo 1983
Мнения: 502
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Враца

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот Ivo 1983 » Пон 21 май 2012 18:24


vaiper 1 написа:След ремонт колата се наблюдава винаги :wink:

Факт неуспорим.Естествено е, че няма веднага да почне да издевателстваш над колата. :) Но не знам лично аз нещо да уляга и затова питам.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот muns61 » Пон 21 май 2012 18:31


Сегментите имат период на сработване по цилиндъра, не не е толкова страшно, колкото си мислят някои. По-важните неща са преди монтажа на сегментите на буталото.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот nikson85 » Пон 21 май 2012 19:00


Каналите където влизат сегментите на буталата, може да са с луфтове и в този случай се говори за износване на бутолото. Незнам кои сегменти и канали са най устойчеви , а тази компресия 10-9-11-11 нормална ли е. Май по принцип трябва да има разминаване само с 1 атмосфера по малко или повече в различните цилиндри. А ти имаш 9 на втори цилиндър, не знам , ама на голфа всичко трябва да са по 11 и 10 примерно. А знам , че ако компресията падне на 7 положението е много зле. Значе там където е 9 имаш леко износване на буталото може би , или износен клапан. Това е според мене дережето. И когато се прави основен ремонт се слагат нови гарнитури .... още една беля.

Последна промяна от nikson85 на Пон 21 май 2012 19:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот stefan4o » Пон 21 май 2012 19:01


Доколкото знам разминаването в компресията между два цилиндъра допустимата става дума е до 2бара. А иначе е ясно, че е желателно да е почти еднаква на всички.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот muns61 » Пон 21 май 2012 19:18


nikson85 написа:Каналите където влизат сегментите на буталата, може да са с луфтове и в този случай се говори за износване на бутолото. Незнам кои сегменти и канали са най устойчеви , а тази компресия 10-9-11-11 нормална ли е. Май по принцип трябва да има разминаване само с 1 атмосфера по малко или повече в различните цилиндри. А ти имаш 9 на втори цилиндър, не знам , ама на голфа всичко трябва да са по 11 и 10 примерно. А знам , че ако компресията падне на 7 положението е много зле. Значе там където е 9 имаш леко износване на буталото може би , или износен клапан. Това е според мене дережето. И когато се прави основен ремонт се слагат нови гарнитури .... още една беля.

Никсънчо, като те знам колко си технически сведущ от оная твоята тема, спри да пишеш за неща, които не разбираш, а само четеш по форумите! Не ми се сърди, на сина ми на годините си.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот nikson85 » Пон 21 май 2012 20:47


muns61 написа:
nikson85 написа:Каналите където влизат сегментите на буталата, може да са с луфтове и в този случай се говори за износване на бутолото. Незнам кои сегменти и канали са най устойчеви , а тази компресия 10-9-11-11 нормална ли е. Май по принцип трябва да има разминаване само с 1 атмосфера по малко или повече в различните цилиндри. А ти имаш 9 на втори цилиндър, не знам , ама на голфа всичко трябва да са по 11 и 10 примерно. А знам , че ако компресията падне на 7 положението е много зле. Значе там където е 9 имаш леко износване на буталото може би , или износен клапан. Това е според мене дережето. И когато се прави основен ремонт се слагат нови гарнитури .... още една беля.

Никсънчо, като те знам колко си технически сведущ от оная твоята тема, спри да пишеш за неща, които не разбираш, а само четеш по форумите! Не ми се сърди, на сина ми на годините си.

mhihi ами изясни се де


порше
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 07 май 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот порше » Вто 22 май 2012 8:22


Току що ходих до майсторите да си искам парите за некачествения ремонт,а те ми викат баста.Могат да ми направят основен ремонт който струва още 400 лв.Може да направят 50лв отстъпка.Питах да премерят и те компресията,да видят колко е калпав ремонта,а единия вика да премери здравината на щангата в гърба ми.
Сега какво да правя ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот muns61 » Вто 22 май 2012 8:33


Щом работиш като синоптик, не си много натоварен служебно. Купи си подходяща литература и се ограмотявай, да изучиш автомобила, печката, пералнята, телевизора, компа... Тогава няма да те клатят "майстори".
А, щях да пропусна - обади се на инж Николов! :mrgreen:


голф
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 09 фев 2012 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот голф » Вто 22 май 2012 9:11


Колега отиди с фактурата от ремонта в КЗП (комисия за защита на потребителите)и пусни жалба.Искаш си парите за некачествен ремонт в рамките на 7 дни.Има и комисия за стандартизация и метеорология,ти нали си метеоролог по-добре трябва да ги знаеш тези работи.Пиши за сегментите,може да са менте или нестандартни.Тук глобите са дебели.Ще ти направят основния ремонт безплатно и даже ще ти благодарят.

Колега muns61,явно е ядлица щом се заяжда с всички който не са на неговото мнение.Колега не си последна инстанция моля.

В случая ДУРА ЛЮБ ще разпознае къде колко да наклепе според различните температури на триене разбирай износване.Признай,че са различни температурите на триене между сегмента-окръжност и малката и голямата част на елипсата при цилиндъра.

Прочети малко повече и се ограмоти :


КАК ДЕЙСТВА
ДУРА ЛЮБ с SR3?
Ето как изглежда механизмът на износване при граничното триене: микронеравностите разкъсват масления слой, сблъскват се и се разрушават, като отделят локална топлина.



С ДУРА ЛЮБ с SR3 картината e коренно различна. Компонентът SR3 взаимодейства с атомите от повърхностния метален слой. Заедно с положително заредените протони на атомното ядро, се създава силно магнитно миниполе, под чието въздействие, съчетано с локалната топлина, микронеравностите се нагряват, размекват и деформират по посока на приложеното усилие. Това намалява разрушаването на слоя, изглажда го и рязко увеличава контактната площ на триене.
Компонентът SR3 поддържа положителен йонен заряд, което осигурява силен прилепващ ефект на смазката към повърхностите. Това неимоверно облекчава “студения” и “сух” старт. И още ­ SR3 вгражда циркулиращите с маслото атоми на сярата, въглерода, хрома, никела и др. в деформираната от топлината кристална решетка. Доказано е, че с ДУРА ЛЮБ в аварийни ситуации двигателят може да работи известно време със силно оводнено масло или дори без масло, без това да бъде фатално за лагерите на коляновия вал.
Получената повърхностна структура е една нова легирана сплав с твърдост по-висока от тази на основния метал и с изключително нисък коефициент на триене. Ето как изглеждат триещите се повърхности без наличие на ДУРА ЛЮБ в маслото (D) и с наличие на ДУРА ЛЮБ в маслото (Е):

Oт сайта на ДУРА ЛЮБ България http://www.duralube.free.bg

Ako имаш нещо неясно обади се на инж. Николов 0 888 804 228,ще те изслуша и компетентно ще ти отговори на всички въпроси.
Не ми отговори кога какви добавки си ползвал и къде? Аз съм ползвал над 50 пъти различни добавки на различни места и от ОГРОМЕН опит мога да твърдя при каква ситуация коя добавка може да свърши каква работа.
Сега разбра ли защо не разбираш от добавки.Признах ти от ремонти разбираш , НО от добавки НЕ.
Затова не давай мнение когато става въпрос за добавки.За ремонти ОК.
Нали си наясно,че не може да си най-големия специалист по всичко в целия форум.Засрами се МАЛКО :да:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот i.e.i » Вто 22 май 2012 9:44


4-5дена,минал съм 1 200км

При такъв пробег ,какви добавки и козметични ремонти facepalm
На тоя мотор,ако проблема е само разхода на масло му се долива докато умре.
После основен ремонт или "следващия" :да:


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот Iezekil » Вто 22 май 2012 9:58


колега голф,не е необходимо да оспамваш темата с огромни мнения.Като искаш си сложи линка към сайта,от където ги копираш тея хвалби,вместо да ги цитираш.Ясно е,че има ефект и нам си ко,но всеки здравомислещ предпочита да си направи двигатела вместо да го замазва.Не е необходимо и да обиждаш директно някого,още повече че личното ти отношение към него въобще не ме интересува.Тук сме да даваме мнения и да помогнем на колегата,да,ти си даде мнението и още в предния ти дълъг пост си направих труда да прочета отзивите.Не е необходимо да ни затормозяваш пак.Но след като все пак така и така си ги пуснал,предпочитам снимков материал.Искам снимка на отворен двигател плачещ за ремонт преди и след ползването на вълшебната добавка.И аз от добавки не разбирам,въпреки че съм ползвал няколко,предимно руски.Но от смяна на сегменти примерно мога да кажа от собствен опит ефекта,а ти от собствен опит да ми кажеш,как компресията ти е станала от 4 на 12???


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот muns61 » Вто 22 май 2012 10:09


Добавките имат ефект там, където трябва да се подобри триенето в гранични условия - лагери, зъбни предавки. За почистване на нагари, сгъстяване или разреждане на масла и подобни временни решения. Ама за реметализиране - това са само рекламни приказки за несведущите в мвталознанието юзъри. Пак питам - кой казва колко да е дебел този слой, няма ли опасност от преуплътняване? :mrgreen:
И още ­ SR3 вгражда циркулиращите с маслото атоми на сярата, въглерода, хрома, никела и др. в деформираната от топлината кристална решетка.
Това е типичен пример за наукообразен жаргон! :applause:


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот Iezekil » Вто 22 май 2012 10:57


да,това с деформираната кристална решетка е яко.Да не говорим за вграждането в нея и откриването на нов вид полиморфен метал


порше
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 07 май 2012 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот порше » Вто 22 май 2012 14:52


Подадох жалбата,но не можах да приложа копие от фактура и касов бон за плащане в брой.Нямам фактура за труд,нямам фактура за сегментите,който майсторите поръчаха,нито касов бон за плащане в брой.До сега в нито един сервиз не ми е издавана фактура,още по-малко касов бон.
Метеорологията е сложна наука.Ползват я военните,гражданската авиация,чужди метеостанций.Това не е като да гледаш прогнозата за времето по телевизията.muns61 нали не си специалист N 1 и от това.До сега те слушах и се набутаh яко с много грешни ПАРИ.Извинявай,но благодаря вече за съветите ти.Почивай по тази тема.МОЛЯ те.
Да предположим,че сложа от вълшебната Ви добавка.Дай малко повече подробности ?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf3 - Разход на масло от смяна до смяна 1,5л.-много ли е ?

Мнениеот muns61 » Вто 22 май 2012 15:04


С най-голям интерес ще следя развитието на темата, много е любопитна и интересна.
В случай като този, не ти трябва КЗП, щом нямаш платежни документи. Има друга институция, която ще им стъжни живота и ще те търсят, за да ти оправят колата. И не е необходимо да разбираш от сложни науки, за да се ориентираш в ситуацията.
И, представи си, разбирам от метеорология повече, отколкото ти от автомобили! 2 години с това съм се занимавал, познай къде! :beer
Трябва да разпитам шурея, може би те познава...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта