
Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 28 мар 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Че той си изглежда супер завода като гледам – подредено, чисто, модерно. Напомня европейски тип 

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
ludiq_max написа:Че той си изглежда супер завода като гледам – подредено, чисто, модерно. Напомня европейски тип
Чакай да навлезне българската инжИнерна и техническа мисъл в завода,предполагам тогава на какво ще заприлича

Между другото нека да започнат с пълни темпове да работят и тогава да видим тоз младолик екип дали ще устиска,дали няма да има коли с дефекти от производствената линия.Интересно ми е дали детайлите по купето минават някакъв преглед,тест за качество и съответно какви са показателите на елементите,съответно и после какво е качеството на заварлите

- ilia_d008
- Мнения: 252
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Казаха че работят по метод на Тойота!Колите и материалите в тях са сертифицирани за продажба в европейския съюз което означа че покриват поне минималните критерии!На края на всяка поточна линия има контрол по качеството,отделно всяка 4-та кола се тества обстойно на всякакви стендове и т.н!Купетата идват боядисани и там само се сглобяват,все още не са готови бояджийския цех и заварачния!
Моите впечатления относно материалите използвани в тези коли са сравнително добри,купетата изглеждат добре защитени и всички заварки са намазани със нещо макар че ламарината ми се видя тъничка!Интериорните материали бих ги сравнил с такива примерно използвани в коли като Киа,Сузуки,Сеат!Ефтинки материали на доста по прилични от на една Дачия например!

Тук тестваха спирачките,на монитор му изписваше какво да прави на агента в колата!



Моите впечатления относно материалите използвани в тези коли са сравнително добри,купетата изглеждат добре защитени и всички заварки са намазани със нещо макар че ламарината ми се видя тъничка!Интериорните материали бих ги сравнил с такива примерно използвани в коли като Киа,Сузуки,Сеат!Ефтинки материали на доста по прилични от на една Дачия например!

Тук тестваха спирачките,на монитор му изписваше какво да прави на агента в колата!



Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
А забелязвате ли, че шасито е право и след очевидно зверския удар колата си върви направо....
Аз лично се сещам за поне 10 Вектри, Фордове, Фиатове и Рена, дето са кръпнати и вървят с по една педя пресукване между стъпката на предите и задните гуми. Не мисля, че те са по-безопасни от този джип.
Аз лично се сещам за поне 10 Вектри, Фордове, Фиатове и Рена, дето са кръпнати и вървят с по една педя пресукване между стъпката на предите и задните гуми. Не мисля, че те са по-безопасни от този джип.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
sam_boha че аз пия в момента пия,ама май тебе хваща,шасито е пълен леш и повече от това не става возило



Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
sam_boha написа:А забелязвате ли, че шасито е право и след очевидно зверския удар колата си върви направо....
Аз лично се сещам за поне 10 Вектри, Фордове, Фиатове и Рена, дето са кръпнати и вървят с по една педя пресукване между стъпката на предите и задните гуми. Не мисля, че те са по-безопасни от този джип.
Какво искаш да кажеш - "еха, колко са здрави" ли?
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Не точно колко са здрави, а по-скоро, че след якия удар в купето, който явно е страничен в ...стълб или нещо друго с цилиндрична или близка форма, шасито (тъй като това явно не е самоносеща се каросерия) е здраво, а не е посукано. Не че има значение за седящия отдясно.
Имам предвид, че не е чак така лефтерно, първо. И второ, повечето коли на по 15 години (каквито се разкарват из БГ) са с подобна якост на конструкцията (в следствие остаряване на метала, ръжда и т.н. външни въздействия).
Аз и по-напред казах, ако са безопасни, няма нищо лошо в тях. Сега след зверски удар няма кола, която да устиска, но все пак има някакви норми.
П.П. Гледах някакви краштестове на Ховър и после на Форд Рейнджър, че са горе-долу един клас. Ами Ховърът беше сякаш по-смачкан, в смисъл поддаде леко и в купето, но все пак си мисля, че не беше фатално. Разбира се, има специалисти и по-скоро специална техника, която да покаже с точност това, но ако имате време, поразгледайте малко из нета крашовете.
Имам предвид, че не е чак така лефтерно, първо. И второ, повечето коли на по 15 години (каквито се разкарват из БГ) са с подобна якост на конструкцията (в следствие остаряване на метала, ръжда и т.н. външни въздействия).
Аз и по-напред казах, ако са безопасни, няма нищо лошо в тях. Сега след зверски удар няма кола, която да устиска, но все пак има някакви норми.
П.П. Гледах някакви краштестове на Ховър и после на Форд Рейнджър, че са горе-долу един клас. Ами Ховърът беше сякаш по-смачкан, в смисъл поддаде леко и в купето, но все пак си мисля, че не беше фатално. Разбира се, има специалисти и по-скоро специална техника, която да покаже с точност това, но ако имате време, поразгледайте малко из нета крашовете.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
sam_boha написа:Не точно колко са здрави, а по-скоро, че след якия удар в купето, който явно е страничен в ...стълб или нещо друго с цилиндрична или близка форма, шасито (тъй като това явно не е самоносеща се каросерия) е здраво, а не е посукано.
А ти откъде знаеш от какъв удар е станала тая деформация и колко е бил "як"? Представи си, че се е ударил в пътен знак, който е останал прав, а "джипа" е придобил тоя вид.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Пътен знак,друг път.Само погледни в ютуб примерно нещо от сорта на Hoover H5 Trophy/offroad/mud test... и прочие и пак ще говорим
а там ги карат руснаци !

- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Общо 3 в квартала - 2 червени и 1 синя...хората си ги карат като гледам и не виждам да са се разпаднали !?
П.С - Ония ден ШОК И УЖАС на Пасат ЦЦ до нас - на задния калник му беше паднала боята - олюштено като от пластмаса, а и на доста В6-ци го виждам тоя проблем ама за това не се жужи много...това на 3-5г кола да и пада боята...и то немска...
45стр- експертни мнения те хората им удариха по 20-25к вече...
П.С - Ония ден ШОК И УЖАС на Пасат ЦЦ до нас - на задния калник му беше паднала боята - олюштено като от пластмаса, а и на доста В6-ци го виждам тоя проблем ама за това не се жужи много...това на 3-5г кола да и пада боята...и то немска...
45стр- експертни мнения те хората им удариха по 20-25к вече...
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
StS написа:това на 3-5г кола да и пада боята...и то немска...
Не си ли допускал, че броята е била удряна -> правена с икономии -> лющи се? Или си 100% сигурен, че е оригиналната, защото такава изглежда?
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Скоро не бях поглеждал темата
Гледайки по-горе руското видео бих казвал, че колата с шаси (рама) е в пъти повече кола от всички останали. Такива са джиповете (истинските) и камионите. Разбира се такава конструкция не позволява високи скорости (висок център на тежест), както и причинява вибрация ( тампони, два компонента и т.н.). Интересното в случая е, че кола с тотална щета лети с висока скорост по булевард. Моля, не коментирайте, че един Пасат примерно може въобще да помръдне след такава щета. В този ред на мисли това е здрав автомобил. Сигурен съм, че един Туарег след подобен удар няма да мръдне на педя
Да сте видяли Вартбург с различна стъпка на предни и задни оси? Няма и да видите
Докато 15 годишна вектра със скапани бомбета е готова да си остави задния мост на пътя. Според мен Great Wall са добри машини от това което виждам.



-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 28 мар 2012 21:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
И аз подкрепям мнението на колегата. Цяло чудо си е, че колата се движи все още в това състояние, така че не може да не й се признае, че е корава.
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Днес го покарах малко Ховера - първо впечатление :
ПЛЮСОВЕ:
- Висок - нелош обзор
- на шаси - здрав
- количество на оборудването в купето - нзпълно доволно/климатроници, гайди, ел бъзикни и други..
- място - достатъчно за всичко.
- маневреност - добра - парктроника помага за ниски обекти.
МИНУСИ:
-мотора - слаб - недостатъчен въртящ момент - на старта е по-лош от пасата В5 с 1,6 мотор.
-окачването на агрегата не е особено добро - усещат се вибрации в купето, скоростния лост трепери неприятно като го хванеш и хода му е такъв, че оставя усещане за големи хлабини.
-окачването предава доста вибрации от малките неравности напътя.
-седалките не са от най-удобните но се търпят.
Моето мнение: Като за първи опит става, повечето кусури са поносими, с изключение на мотора - прави колата тромава. НО ВСЕ ПАК Е НЕЩО - ПЪРВАТА КОЛА В БЪЛГАРИЯ КОЯТО СТАВА ЗА НЕЩО!
ПЛЮСОВЕ:
- Висок - нелош обзор
- на шаси - здрав
- количество на оборудването в купето - нзпълно доволно/климатроници, гайди, ел бъзикни и други..
- място - достатъчно за всичко.
- маневреност - добра - парктроника помага за ниски обекти.
МИНУСИ:
-мотора - слаб - недостатъчен въртящ момент - на старта е по-лош от пасата В5 с 1,6 мотор.
-окачването на агрегата не е особено добро - усещат се вибрации в купето, скоростния лост трепери неприятно като го хванеш и хода му е такъв, че оставя усещане за големи хлабини.
-окачването предава доста вибрации от малките неравности напътя.
-седалките не са от най-удобните но се търпят.
Моето мнение: Като за първи опит става, повечето кусури са поносими, с изключение на мотора - прави колата тромава. НО ВСЕ ПАК Е НЕЩО - ПЪРВАТА КОЛА В БЪЛГАРИЯ КОЯТО СТАВА ЗА НЕЩО!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 35 госта