голф4,тди,AGR,проблем.Решено.Маслото вече не намаля.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

голф4,тди,AGR,проблем.Решено.Маслото вече не намаля.

Мнениеот ел.техника » Нед 20 май 2012 8:55


Скоро си купих голф4 тди 90к.AGR мотор.Много исках такъв...но в последствие разбрах,че ми изчезва масло след смяната. :banghead: Установих,че турбо пътищата са силно омаслени.Иначе турбината си работи и надува добре.Това ме навежда на мисълта за ремонт на турбото.Дайте съвет и адрес къде да го изпратя за по качествен ремонт.Или пък някой да ми предложи ново?ГОЛФ тди 90 АГР мотор 99г.БЛАГОДАРЯ ВИ...

Последна промяна от ел.техника на Чет 25 апр 2013 20:15, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Проблем с турбото на голф тди.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 20 май 2012 11:12


Пътищата са омаслени най-вероятно от картерните газове и за това не бъди сигурен че турбото е заминало.Може друг да е проблема.


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем с турбото на голф тди.

Мнениеот ел.техника » Нед 20 май 2012 12:56


Смених гумичките на клапаните,но пак пипа...Като запаля,няма никакви пушеци.Изпушва единствено като го изрежа след продължително примерно каране.След това като го натисна си пушва нормално.Турбината се чува и тегли добре.Дали при това първо изпушване не изгаря маслото събрано в интеркулера???Как въобще да разбера дали маслото по маркуча към АГР клапана не е от турбината??БЛАГОДАРЯ и за търпението ако съм простоват...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот Stivi » Пон 21 май 2012 8:00


Ами като за начало провери луфтовете на оста на турбината,ако усетиш много да мърда в някоя посока значи почваш да мислиш за ремонт,ако не "играе" значи не е от нея пушенето и загубата на масло !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем с турбото на голф тди.

Мнениеот hooligan_sk » Пон 21 май 2012 10:23


ел.техника написа:Смених гумичките на клапаните,но пак пипа...Като запаля,няма никакви пушеци.Изпушва единствено като го изрежа след продължително примерно каране.След това като го натисна си пушва нормално.Турбината се чува и тегли добре.Дали при това първо изпушване не изгаря маслото събрано в интеркулера???Как въобще да разбера дали маслото по маркуча към АГР клапана не е от турбината??БЛАГОДАРЯ и за търпението ако съм простоват...


По принцип тези мотори си изпушват леко при първото рязко настъпване. Колко масло за какъв пробег ти бута че си тръгнал да сменяш гумички и такива щуротии? :?:


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ел.техника » Пон 21 май 2012 16:37


На 5000км съм долял 1л.до мах.т.е.както тръгнах.Проверил съм,има малък луфт нагоре/надолу,по оста май че не.Но омаслението започва направо след студената част на турбото...Казаха ми,че е по_малко вероятно да е от сигменти,двигателите били издръжливи./Мнение на майсторче някъкво/Затова реших да рециклирам,пък каквото ще да става.Нямам обаче никаква представа къде и за колко :?: От коли мн.не разбирам_ел.техник съм...


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот simon » Вто 22 май 2012 14:00


Леко му е множко литър на 5000км,но зависи стила на каране и много !от маслото!Може и да нямаш проблеми с турбото,иди при кадърен майстор.А и не се шашкай кучета са тези дизели и аз а и мои познати в началото голям страх им брахме. :D


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ел.техника » Сря 23 май 2012 9:46


Объркан съм и не зная какво да правя.Да взама да изчакам до нова смяна на масло/някоя друга марка/.Имам и друг проблем,но за него по късно...Все пак някой да ми каже къде се прави ремонт на турбини :?:

Последна промяна от ел.техника на Сря 07 юни 2017 19:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ventostz » Сря 23 май 2012 17:31


ел.техника написа:Объркан съм и не зная какво да правя.Да взама да изчакам до нова смяна на масло/някоя друга марка/.Имам и друг проблем,но за него по късно...Все пак някой да ми каже къде се прави ремонт на турбини :?: От Бяла Слатина съм.


с какво масло караш сега? ако мислиш, че може да е от него, по добре го смени сега, и виж дали ще има разлика с новото. рециклирай турбото само в краен случай, лично аз бих избрал друго турбо втора употреба, пред рециклиране.


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ел.техника » Чет 24 май 2012 8:45


При смяната сипаха някакво от едно малко варелче,пък аз съм досипал друго и така...Много е вероятно и маслото да е некачествено.А според мен да вземеш турбина втора ръка е мн. по рисковано да си изгубиш парите отколкото да рециклираш.Така мисля аз.Може ли да чуя мнения и на други колеги/изпатили/?Много малко вероятно е да попаднеш на свалена турбина от блъсната кола примерно ,на малко км.Като я пробваш с ряка за луфтове,тя пак да си е в граници,но пак да си пуска масло...Пак това са си мои разсъждения.Благодаря за вниманието :!:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот Stivi » Чет 24 май 2012 21:47


ел.техника написа:А според мен да вземеш турбина втора ръка е мн. по рисковано да си изгубиш парите отколкото да рециклираш.


Това не е много сигурно ! Знам от пробвали за рециклирани турбини които сдават багажа още след слагането на колата и първия тест ! Така че ако стигнеш до там се поинтересувай внимателно как стои въпроса с гаранцията и рекламацията на услугата :012:


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 227
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ел.техника » Пет 25 май 2012 13:37


Незнам къде да рециклирам?Никой не ми дава идея? :idea: Или пък адрес,телефон и др.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот red.devilll » Пет 25 май 2012 17:26


Реал турбо


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот ventostz » Пет 25 май 2012 17:45


където и да рециклираш, резултата е един и същ. втората употреба турбо можеш да го видиш, ако няма луфтове - значи става, а рециклираните не издържат и 2 месеца


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Проблем с турбото на голф тди 90 к.с. AGR

Мнениеот forski » Съб 26 май 2012 8:47


Имах Голф с такъв мотор, колата не пипаше маслото и не изпушваше, дори и след махане на катализатора пак не съм я забелязвал да изпушва.Веднъж съм и доливал около половин литър за 8000-9000км. но след като смених марката на маслото си го държеше от смяна до смяна без да се налага да доливам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 48 госта