
Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
Май пак ще трябва да повторя,за неразбралите.С пръскане и мазане на оста стърчаща от с.к. нестава.Проблема е вътре в този механизъм(клеясва,ръждясва или нещо друго),но явно зъбчатките от с.к. не хвърлят до него масло.На горе показаната снимка в най-долния и край се вижда част от гумената тапа на отдушката на с.к.Махате тапата и през щуцера някакси вкарвате масло(200-300мл.)за с.к.Най удачно е да ползвате шишенце от окислител на боя за коса(жените ви предполагам ползват).Отрязвате дъното за да наливате от там масло и заострения връх след отрязване ръгате вътре в щуцера.После някой трябва да движи лоста в купето странично,а друг да долива маслото в шишенцето.От т'ва по ясно обеснение не мога да дам.Успех на всички! 

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
Това ще го пробвам, но при теб също ли заяждането почваше чак след повечко каране? Щото при мен нивото на маслото не е ниско (сменено преди около година, напълнено до горната пробка, течове няма - значи трябва още да е вътре). Ако напъхам още 300 мл. масло, дали няма да стане прекалено високо нивото на маслото в кутията?
И най-вече ме интересува, ако не разплисква маслото достатъчно добре, защо тогава лостът заяжда само на добре загрял двигател, след като са изминати 10+ километра?
И най-вече ме интересува, ако не разплисква маслото достатъчно добре, защо тогава лостът заяжда само на добре загрял двигател, след като са изминати 10+ километра?
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
apolon написа:Май пак ще трябва да повторя,за неразбралите.С пръскане и мазане на оста стърчаща от с.к. нестава.Проблема е вътре в този механизъм(клеясва,ръждясва или нещо друго),но явно зъбчатките от с.к. не хвърлят до него масло.На горе показаната снимка в най-долния и край се вижда част от гумената тапа на отдушката на с.к.Махате тапата и през щуцера някакси вкарвате масло(200-300мл.)за с.к.Най удачно е да ползвате шишенце от окислител на боя за коса(жените ви предполагам ползват).Отрязвате дъното за да наливате от там масло и заострения връх след отрязване ръгате вътре в щуцера.После някой трябва да движи лоста в купето странично,а друг да долива маслото в шишенцето.От т'ва по ясно обеснение не мога да дам.Успех на всички!
Колега,
Покажи със стрелка къде се намира точно тази гумена тапа и този щуцер.
Мерси!
P.S. Наистина е интересно, защо го прави сама лятото, а зимата и на 500км. без спиране да е опънеш не се проявява този синдром.
Последна промяна от marin_andonov на Вто 22 май 2012 20:11, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
Щуцера за смазване на въпросния механизъм
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
apolon написа:Щуцера за смазване на въпросния механизъм
Сега видях, че не съм писал.
При мен се получава само в едната посока, на ляво към шофьора.
След това иска съвсем леко докосване, за да се върне на свободна, като го дадеш на дясно към пасажера и го пуснеш веднага се връща, което ме навява на мисълта, че проблема е някъде другаде.
Дали е възможно да е в пластмасовата ябълка под кожения маншон



- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
А при мене, освен заяждането, се чува и нещо като хрущене, като почне да заяжда... Затова ми се струва, че по-скоро ще е нещо около купето.. защото ако заяжда чак на входа на СК, едва ли ще се чува в купето..
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
точна така е и при мен,усеща се като задиране и колкото повече караш по-силно става.иначе лоста се връща абсолютно сам на позиция без да е необходима никаква намеса.и пак повтарям,има нещо общо с температурата.що се отнася до щуцера който е посочил колегата ,той действително ли е за смазване на механизма отгоре на с.к. и ако е какво количество масло е необходимо за смазването му.
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
Не е от купето колега.На снимката между двете стрелки е фиксатора на скоростите.Това е шестограма който се вижда,големия под кабелите.Развйго и отдолната му страна трябва да има сачма която е подвижна.Трябва да можеш да я натискаш с пръста си.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
това вече е някаква насока.само да питам имали някаква опастност да прецакам нещо като развия шестограма.и ако съчмата не се натиска лесно какво се прави 

Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
Смазжай и почисти от ръждата.Може да пробваш и без фиксатора да откриеш има ли разлика.Но само за проба.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
това ще го пробвам и ще пиша резултата.а този фиксатор влияе ли по някакъв начин на работата на с.к.
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
Чрез него разбираш каде са ти скоростите.Като го махнеш трудно ще разбереш примерно,каде е 1 3 4 скорос.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 02 сеп 2011 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
днес се поразрових малко из чуждите сайтове и се оказа че и в Европа са добре запознати с проблемите на тези кутии -ДУУ
освен скъсани нитове , днес разбрах за още един хроничен проблем, бързо износващи се синхронизатори на 1-ва и 2-ра скорост, ако някой се чуди защо му влизат трудно да спре, дори в един китайски сайт видях да продават подобрени версии на тази скоростна кутия, пратих запитване и имам оферта за закупуване , за 3 бр. по 550 $, за 10бр. по 470 $
освен скъсани нитове , днес разбрах за още един хроничен проблем, бързо износващи се синхронизатори на 1-ва и 2-ра скорост, ако някой се чуди защо му влизат трудно да спре, дори в един китайски сайт видях да продават подобрени версии на тази скоростна кутия, пратих запитване и имам оферта за закупуване , за 3 бр. по 550 $, за 10бр. по 470 $
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 18:48
- Автомобил: VW
- Двигател: TAIGO
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
tihomir40 написа:днес се поразрових малко из чуждите сайтове и се оказа че и в Европа са добре запознати с проблемите на тези кутии -ДУУ
освен скъсани нитове , днес разбрах за още един хроничен проблем, бързо износващи се синхронизатори на 1-ва и 2-ра скорост, ако някой се чуди защо му влизат трудно да спре, дори в един китайски сайт видях да продават подобрени версии на тази скоростна кутия, пратих запитване и имам оферта за закупуване , за 3 бр. по 550 $, за 10бр. по 470 $
Темата е за съвсем друго, има си заглавие!
Дайте да не е превръщаме в поредната боза.
Re: Голф 4 с DUU - лостът се движи трудно наляво-надясно
Колега и аз имах същият проблем:
viewtopic.php?f=5&t=324714[/code]
viewtopic.php?f=5&t=324714[/code]
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта