



Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Здравейте колеги
Върти ми се една идея в главата но не съм на 100% сигурен дали ще стане понеже събрах много мнения и всички бяха различни. Искам на блок от Лупо 1.7СДИ да монтирам глава,турбина и ГНП от 1.9ААЗ. Питането ми е възможен ли е този начин, защото никъде не срещнах снимки на разглобен мотор за да видя с предкамера ли е или с издълбани бутала.И евентуално ако може да стане ще успея ли да му сложа съединител и ск.кутия с обратен съединител:)

- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Питане за Събиране на два разлчни мотора в един
Здравей колега.Доколкото съм запознат на Лупо мотора 1.7 SDI е тип DI мотор - т.е. с камери в буталата
не знам да има и варианти с предкамера.Има един мотор на ФВ - пак е 1.7, но се е слагал по Т3 бусчетата - той е предкамерен. Ти на каква кола смяташ да слагаш този двигател? За да можем да се ориентираме и да дадем съвети кое как да е .

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Питане за Събиране на два разлчни мотора в един
Понеже смених един мотор, но сменения издъхна. Въпрос на няколко седмици е да спре тотално. Намерих от познат 1.7сди мотор на доста добра цена. Стария ми е ААЗ но искам да прехвърля главата, турбината и ГНП-то. По точно само да взема блока оборудван а останалото от ще е от стария ми защото главата я правих преди 4000км при инжинерите от ТУ Варна, помпата и тя е стендована по същото време, дюзите са от БМВ 2.5ТДС. Не ми се рискува на стария блок да набивам нови ризи и да правя толкова задълбочен ремонт.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
няма как да пасне глава от ааз на тоя блок.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Аз бих експериментирал в насока mTDI с този мотор
.Значи бих се пробвал да сложа ГНП-ето и турбото с колектора от AAZ на мотора от Лупото и да видя как ще е
.То ясно , че главата от AAZ няма как да стане- нея няма да се ползва в случая.Само не знам ,на какво налягане работят дюзите на Лупо SDI 



- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Аз мисля че блоковете на 1,7 и 1,9 са еднакви.Обема идва от други обстоятелства.Най- вероятно трябват бутала със колянов вал, биели и ако е дал господ главата ще пасне.Не е оправдана тази интервенция.
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
1.7 SDI е с еднакъв размер на буталата като на 1.9-79.5мм.
другия вариянт да стане мТДИ, но тъй като мотора не е предкамерен незнам дали няма да е някои "куц кон". Умувам и вариянта за 1Z с глава от ааз . не е за друго, а съм сигурен в самата глава, преди 3000км я дадох в ТУ Варна и от там излезе като нова.
другия вариянт да стане мТДИ, но тъй като мотора не е предкамерен незнам дали няма да е някои "куц кон". Умувам и вариянта за 1Z с глава от ааз . не е за друго, а съм сигурен в самата глава, преди 3000км я дадох в ТУ Варна и от там излезе като нова.
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
сам се убеди

- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
А евентуално от къде мога да намеря ризи за да ги набия в блока и да си направя цилиндрите по старите бутала, вече имам 4 бр от стария мотор които за 180 000км почти нямат износване.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Освен да минеш на ремонтен размер бутала.То ризи на твоя мотор - няма как да се набият, поне не съм чувал
или ,ако стане ,ще е една пара 


- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Значи вариянта е нов блок от ААЗ или 1В.... 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Ако искаш да стане както трябва, само с бутала.Българските бутала не са скъпи и са качествени.Помисли за този вариянт.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Имам блок с бутала и биели от ааз, ако те интересува пиши.
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
От където бях купил предния блок се съгласиха да го сменят и ми дадоха отново 1.6 . Започнах да го събирам за да разбера дали и този ще трябвсща да го връщам.... 

- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: Събиране на 2 различни мотора в един 1.7 СДИ - 1.9 тд (ААЗ)
Намери си 1з използвай твоето турбо и помпа всичко пасва 1:1 а да ти кажа 1з пали от четвърт оборот с помпата от ааз без преправяне. Карах 1 седмица така но мотора бе калпав и умря. Страшно вървеше с m-tdi-то
. Единственния недостик който забелязах е че след 3000 оборота тягата изчезва мотора ръмжи ако си на прав участък ускорява. Мисля че ако се смени черубката на помпата отзад ще се оправи все пак е правена за предкамерен дизел 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта