колега ходи да ти закачат колата на комп и ще разбереш точно от какво е и ако се окаже дроселовата клапа
в ebay има дроселови клапи нови на много добри цени



Почистване на дроселна клапа !
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Чет 05 авг 2010 8:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: Почистване на дроселна клапа !
Така колеги искам да ви споделя моя проблем след почистване на дросел клапа оборотите ми се покачиха на 1400 и не искат да паднат ходил съм на адаптиране на клапа не стана вадих клемите пак не стана всичко което е писано тук го прообвах и единствено след каране към 200 км се пооправи колата е поло 1999 apq 1.4 с газова уредба на бензин ми държи 1400 оборота а на газ 1000 това имах предвид под оправи се . днес махах акумулатора и го сложих пак и ужаса дойде старата песен на нов глас на газ 1600 оборота на бензин 1800 оборота но това е само по енерция кажете от какво може да е това
егасиии лудницата.

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
Аз си реших проблема - не й обръщам внимание че играят по малко на празен ход. А и си взех БМВ и сега си играя с него. По - добре е скопосано от ФВ. А и е дизел. 

- boyan.chav
- Мнения: 847
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
- Автомобил: VW Golf IV 1998
- Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
Днес и аз се заиграх с дроселовата клапа, тъй като имах съмнения, че заради нея колата ми придърпва към 1900 оборота при ускорение. Проблема не ми се отстрани, но поне успях хубаво да я почистя. За почистващ препарат използвах Meglio, още при пръскането и мазнотията пада
След като я монтирах, запалих, колата държеше към 1100 оборота, покарах я малко и оборотите се кротнаха на 900.
Преди:



След:




Преди:



След:



- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
С тая разлика, че ако сега извадим моята, ще е като горната, след почистването. 

Re: Почистване на дроселна клапа !
Здравейте колеги,вчера реших да си обърна внимание на Поленцето 6N"98г.1.0куб.,след продължителните влажни и мокри дни,Поленцето взе да ми пали трудно.Та реших да почистя палеца и капачката на делкото,в следствие от това при ваденето на палеца се счупи,отскочих до магазина и купих нов палец и капачка по каталог-BERU,до тук ОК така и така съм го отворил викам си да почистя и дросела,че беше по-оплескан,окъпах го със спрея и четката и блесна стана като нов,и от тогава започнаха проблемите след като събрах и затворих всичко,оборотите подлудяха....1500-2000-2400-2000-2400-1800об.ужас.Откачих акумолатора и стоя така около 1час,след това го закачих и нещата се оправиха,но до първите 2-3км.след това всичко с начале 1800-2000-2400-1900об.Ходих и на диагностика-адаптация и нищо-същата работа.Ако някой колега е емал подобен проблем и може да помогне,ще му бъда много благодарен,че това ми къса нервите и джоба,що бензин ми изгори за два дена не е истина.
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Почистване на дроселна клапа !
Добре де, след като закачи акумулатора не я ли остави 5-6 минути на запален двигател? Къде видя, че трябва да се кара, за да се оправи?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
uomoto написа:Добре де, след като закачи акумулатора не я ли остави 5-6 минути на запален двигател? Къде видя, че трябва да се кара, за да се оправи?
Трябва да се кара за да си напише компа горивната карта за всички обороти и натоварвания, но след като си е определил времената за работата на празен ход при студен и топъл автомобил. Тоест пали студена, чака да се пусне перката и тогава тръгва да кара и едва след 100-200 км. вече всичко трябва да е ОК. В повечето случаи става по-рано, но не се ли оправи за тези километри значи компа няма да успее да се адаптира сам и ще му е необходима външна адаптация или проблема не е в адаптацията.
topito виж дали всичко е хубаво закачено по дросела и дали няма прекъснати кабели, разменени букси или измъкнати маркучи. Ако всичко е ОК след закачането на АКУ-то я запали студена и я остави да работи на място докато не пусне перката и трябва да се оправи. Другия вариант е нещо при капачката и палеца да се е оплескало. Прегледай дали всичко е така както е било преди да почнеш да пипаш по колата. Да не си намокрил нещо с тоя спрей ?
Re: Почистване на дроселна клапа !
Незнам колеги в чудо се видях,такова нещо ми се случи преди години на един Г-2 но тогава се оказа кабел,а сега?.Сигурно за два дена я разглобих и згобих 20пъти,да проверявам дали нещо не съм объркал или забравил да закача.Каква е тая простотия незнам...Имам и Пежо406,него съм го чистил доста пъти и такова нещо не съм видял и то без да махам акумолатор.А тоз ПОЛОВ-атлет що за чудо е незнам,днес май-пак ще разглобявам и гледам,пък да видим какво ще видя.
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Почистване на дроселна клапа !
И аз мислех да разглобя моята, но от сервиза ми казаха да не я барам въобще.. като се прецака, нова и айде.... 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Почистване на дроселна клапа !
Нова стара все тая
И аз преди години си купих чисто-нова клапа VDO на АЕЕ-то и проблемите изчезнаха.Помня,че беше над 400 лв. с някаква отсъпка...Но след няма и 40 000 км. пак почна да си прави квото иска.Смених колата и проблемите се оправиха
Иначе винаги когато я чистех първо откачах клемите на акумулатора и тогава я свалях за почистване.Иначе оборотите нямаха оправия и хоп 30 лв за адаптация


Иначе винаги когато я чистех първо откачах клемите на акумулатора и тогава я свалях за почистване.Иначе оборотите нямаха оправия и хоп 30 лв за адаптация

-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Почистване на дроселна клапа !
Да, тъкмо си мислех да питам колегата дали е свалил клемите от акумулатора... 

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Bai Sando написа:...Смених колата и проблемите се оправиха..
Ето това е най-сигурното решение на проблема с оборотите

Re: Почистване на дроселна клапа !
Колеги,когато тръгнах да го чистя тоя дросел си нямах ни най-малка представа,че ще се получи така,та нали ви казах,че цялата работа тръгна от една капачка и палец,ако знаех че така ще стане,че ще си завра такъв чеп у г..ъ въобще нямаше да го пипам тоя ш..ан дросел.Днес вече направих 110км.обаче ефект никъкъв,утре ще пътувам до Варна и ще видя кво ще стане,ако пак няма ефект е тогава ще и е.а май..та.За 1-седмица ми изгори толкова бензин,че по-добре да си карам Пежото дет ми гори 10-12 гратско.Колеги нямам думи просто,що за малоумен немец го е измислил това направо незнам,такова нещо небях виждал до сега...Като се върна от Варна ще ви пиша има ли ефект или не и колко бензин ми е изгорила.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта