Максимална скорост TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- moutful
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
с АУДИ 100 2.5 тди с чип на магистралата за истанбул 210-220 ,искам да споделя и ако евентуално някои знае нека пише защо понеже пътувам почти всяка седмица един път тази скорост се набира лесно а друг път като хване 200 изведнъж тягата изчезва сяакаш нама нафта после като се отпусне педала пак набира друг път такава дупка не става и на 220 изключва някав ограничител или кво там му викат..но всеки път е различно....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Идеята на темата беше да се разберат възможностите на читаво ТДИ,а не да се мерят....,а точно обратно-на мен лично ми помогна защото се убедих че имам проблем.Спора на колегите също е полезен(и в пряка връзка с темата стига да остане колегиален) защото измамите с километражите са много лоши и в повечето случеи никой не знае за тях.Самнявам се някои да се е престаравал с цифрите-но просто колите си показват грешно или са "пипани" по уредите.Все пак покраи всичко друго се понапълни и с спам-така че приканвам всеки който смята че се е отклонил от тая тема сам да си изтрие мнението(и ако е нещо важно да пусне друга тема),за да стане една наистина полезна тема. 

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Аз съм мерил моята скорост с доказуем, точен и невъзможен за подправяне начин. Тъй като беше за задоволяване на любопитството ми и напълно подкрепям
няма да кажа колко е
Stivi написа:Мисля че е крайно време всички теми за " мерене на пишките" да се заключват своевременно защото всичко е недоказуемо и в сферата на вероятностите и обикновенно води до конфронтация. Не че не съм се изказвал по подобни теми,но мисля че не само на мен ми е писнало да чета глупости!
няма да кажа колко е

- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
SLO написа:А ти пич що не потърсиш пролема при теб,туку що гледах още 2 пасата едния 1.9 тди 110к.с. 00г. а другия 1.8 бензинка 99г. и двата са разграфени до 260км/ч.Или при теб всичко е наред!?!?!
Нямам намерение да пиша повече по тази тема. Колегата SLO е доста компетентен (сравнява километражи на бензин и дизел). Пък и изхвърлянията със скоростите кой колко вдигнал не са ми интересни!
Казах мнението си.
Пожелавам на всички колите им да са читави и дай боже всички да са направили добра покупка! Другото няма значение.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
И понеже колегата SLO знае много и използва ненужно заядлив тон в една дискусия, в която всеки има право да си каже мнението:
@SLO гледам в гаража ти под аватара си "напомпал" Пасата си с някой нютонметър отгоре. Двигателят ти е 285 Nm и макосимална скорост 196 км/ч. Кажи как го постигна, че и ние да опитаме
Лошо впечатление ми прави изхвърлянето с тези 310 Nm.

@SLO гледам в гаража ти под аватара си "напомпал" Пасата си с някой нютонметър отгоре. Двигателят ти е 285 Nm и макосимална скорост 196 км/ч. Кажи как го постигна, че и ние да опитаме
Лошо впечатление ми прави изхвърлянето с тези 310 Nm.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не може така да се разбере просто защото обортомера примерно на мен ми е разграфен до 4500 об. ,ама няма колата как да ги направи на 5-а при условие че максималната и мощност е на 4000-освен по нандолнище де
Освен това километражите си имат солидно отклонение до 10-15км./ч.И пак повтарям идеята на темата е да се разбере как се държат колите при висока скорост-в смисъл обороти и т.н. и колко е нормално да показва скоростомера ,а не да се мерят........От там на татак на всеки на когото му показва доста повече или доста по-малко трябва да търси причините 
Rabbit_TDI написа:Не може така да се разбере просто защото обортомера примерно на мен ми е разграфен до 4500 об. ,ама няма колата как да ги направи на 5-а при условие че максималната и мощност е на 4000-освен по нандолнище деОсвен това километражите си имат солидно отклонение до 10-15км./ч.И пак повтарям идеята на темата е да се разбере как се държат колите при висока скорост-в смисъл обороти и т.н. и колко е нормално да показва скоростомера ,а не да се мерят........От там на татак на всеки на когото му показва доста повече или доста по-малко трябва да търси причините
Кое неможе да се разбере така? А и като макс мощност ти е на 4000 защо мислиш че колата ще спре точно тогава? Ти преди да стигнеш тази мощност как се движиш?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За това се нарича крива на мощността, защото след 4000об/мин мощността ти не пада изведнъж, а плано, и ако на 4000об/мин мотора прави 90коня от на 4500об/мин ще прави 80коня да речем, мойта кола прави максимална мощност на 5500об/мин, но сменям да 6300/6400об/мин, защото ще се загуби повече време от смяна на предавката от колкото, ако задържиш още малко до червеното.
То иначе оборотомера щеше да свършва там където се развива максималната мощност.
Сори нямам дизел, ама се ядосвам, защото много хора ми спорят точно за това - поприницп не си правя труда да обяснявам за криви графики и т.н
И също така няма никакъв проблем един автомобил да развие леко по висока скорост от тази, която дават по каталог.
А при вас с ТДИ-та е нормално да има разлики, без да се обиждат някои от колегите читавите ТДИ-та са доста малко (говоря предимно за по старите такива Голф МК3, Венто и т.н) на кой не му надува турбината, на другия му изпуска гейта, на третия ГНП-то не в час и хиляда такива простотии
То иначе оборотомера щеше да свършва там където се развива максималната мощност.
Сори нямам дизел, ама се ядосвам, защото много хора ми спорят точно за това - поприницп не си правя труда да обяснявам за криви графики и т.н
И също така няма никакъв проблем един автомобил да развие леко по висока скорост от тази, която дават по каталог.
А при вас с ТДИ-та е нормално да има разлики, без да се обиждат някои от колегите читавите ТДИ-та са доста малко (говоря предимно за по старите такива Голф МК3, Венто и т.н) на кой не му надува турбината, на другия му изпуска гейта, на третия ГНП-то не в час и хиляда такива простотии
niikoo_1 написа:А при вас с ТДИ-та е нормално да има разлики, без да се обиждат някои от колегите читавите ТДИ-та са доста малко (говоря предимно за по старите такива Голф МК3, Венто и т.н) на кой не му надува турбината, на другия му изпуска гейта, на третия ГНП-то не в час и хиляда такива простотии
Мойта вече е на 6(без десет)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта