Максимална скорост TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 окт 2006 10:57


Грешка в правописа 220 :oops: Извиниавам се.Междо другото тва вероятно може да се провери в нета :wink:




Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 20 окт 2006 16:26


versace написа:...210 не е възможно да си вдигнал....


Може и още как, особенно ако се отчете факта че скоростомера при тези скорости отчита поне 10-15 км/ч повече от реалната скорост.

versace написа:......Виж снимката...


Каква е скоростната кутия и на коя предавка е правена снимката?


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Пет 20 окт 2006 17:21


с АУДИ 100 2.5 тди с чип на магистралата за истанбул 210-220 ,искам да споделя и ако евентуално някои знае нека пише защо понеже пътувам почти всяка седмица един път тази скорост се набира лесно а друг път като хване 200 изведнъж тягата изчезва сяакаш нама нафта после като се отпусне педала пак набира друг път такава дупка не става и на 220 изключва някав ограничител или кво там му викат..но всеки път е различно....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 окт 2006 17:25


Моита прави подобни чакмаци заради дебитомера.При мене независимо колко газ давам и колата в един момент спира.Разликата в скороста идваше когато имам попътен вятар или голяма засилка и правеше повече.


Потребителски аватар
moutful
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот moutful » Пет 20 окт 2006 17:30


НА комп. ли трябва дасе тества за да се разбере състоянието на тоя дебитомер и кви данни дава ....


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 20 окт 2006 17:43


Мисля че е крайно време всички теми за " мерене на пишките" да се заключват своевременно защото всичко е недоказуемо и в сферата на вероятностите и обикновенно води до конфронтация. Не че не съм се изказвал по подобни теми,но мисля че не само на мен ми е писнало да чета глупости!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 окт 2006 17:57


Идеята на темата беше да се разберат възможностите на читаво ТДИ,а не да се мерят....,а точно обратно-на мен лично ми помогна защото се убедих че имам проблем.Спора на колегите също е полезен(и в пряка връзка с темата стига да остане колегиален) защото измамите с километражите са много лоши и в повечето случеи никой не знае за тях.Самнявам се някои да се е престаравал с цифрите-но просто колите си показват грешно или са "пипани" по уредите.Все пак покраи всичко друго се понапълни и с спам-така че приканвам всеки който смята че се е отклонил от тая тема сам да си изтрие мнението(и ако е нещо важно да пусне друга тема),за да стане една наистина полезна тема. : vw fen


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 20 окт 2006 18:00


Аз съм мерил моята скорост с доказуем, точен и невъзможен за подправяне начин. Тъй като беше за задоволяване на любопитството ми и напълно подкрепям
Stivi написа:Мисля че е крайно време всички теми за " мерене на пишките" да се заключват своевременно защото всичко е недоказуемо и в сферата на вероятностите и обикновенно води до конфронтация. Не че не съм се изказвал по подобни теми,но мисля че не само на мен ми е писнало да чета глупости!

няма да кажа колко е :Mr Green Fun


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 20 окт 2006 18:30


SLO написа:А ти пич що не потърсиш пролема при теб,туку що гледах още 2 пасата едния 1.9 тди 110к.с. 00г. а другия 1.8 бензинка 99г. и двата са разграфени до 260км/ч.Или при теб всичко е наред!?!?!


Нямам намерение да пиша повече по тази тема. Колегата SLO е доста компетентен (сравнява километражи на бензин и дизел). Пък и изхвърлянията със скоростите кой колко вдигнал не са ми интересни!
Казах мнението си.
Пожелавам на всички колите им да са читави и дай боже всички да са направили добра покупка! Другото няма значение.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 21 окт 2006 22:20


И понеже колегата SLO знае много и използва ненужно заядлив тон в една дискусия, в която всеки има право да си каже мнението:

@SLO гледам в гаража ти под аватара си "напомпал" Пасата си с някой нютонметър отгоре. Двигателят ти е 285 Nm и макосимална скорост 196 км/ч. Кажи как го постигна, че и ние да опитаме :lol:
Лошо впечатление ми прави изхвърлянето с тези 310 Nm.


Изображение


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 21 окт 2006 23:25


Има начин да се каже колко вдига колата и то със сметки на лист.
Има си предавателни числа на кутията и на диференциала и тнт.
Смята се и се постига максимума ако някои каже нещо друго значи
може би лъже.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 23 окт 2006 11:55


Не може така да се разбере просто защото обортомера примерно на мен ми е разграфен до 4500 об. ,ама няма колата как да ги направи на 5-а при условие че максималната и мощност е на 4000-освен по нандолнище де :lol: Освен това километражите си имат солидно отклонение до 10-15км./ч.И пак повтарям идеята на темата е да се разбере как се държат колите при висока скорост-в смисъл обороти и т.н. и колко е нормално да показва скоростомера ,а не да се мерят........От там на татак на всеки на когото му показва доста повече или доста по-малко трябва да търси причините :cry:


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пон 23 окт 2006 12:08


Rabbit_TDI написа:Не може така да се разбере просто защото обортомера примерно на мен ми е разграфен до 4500 об. ,ама няма колата как да ги направи на 5-а при условие че максималната и мощност е на 4000-освен по нандолнище де :lol: Освен това километражите си имат солидно отклонение до 10-15км./ч.И пак повтарям идеята на темата е да се разбере как се държат колите при висока скорост-в смисъл обороти и т.н. и колко е нормално да показва скоростомера ,а не да се мерят........От там на татак на всеки на когото му показва доста повече или доста по-малко трябва да търси причините :cry:


Кое неможе да се разбере така? А и като макс мощност ти е на 4000 защо мислиш че колата ще спре точно тогава? Ти преди да стигнеш тази мощност как се движиш?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 23 окт 2006 12:14


За това се нарича крива на мощността, защото след 4000об/мин мощността ти не пада изведнъж, а плано, и ако на 4000об/мин мотора прави 90коня от на 4500об/мин ще прави 80коня да речем, мойта кола прави максимална мощност на 5500об/мин, но сменям да 6300/6400об/мин, защото ще се загуби повече време от смяна на предавката от колкото, ако задържиш още малко до червеното.
То иначе оборотомера щеше да свършва там където се развива максималната мощност.

Сори нямам дизел, ама се ядосвам, защото много хора ми спорят точно за това - поприницп не си правя труда да обяснявам за криви графики и т.н

И също така няма никакъв проблем един автомобил да развие леко по висока скорост от тази, която дават по каталог.
А при вас с ТДИ-та е нормално да има разлики, без да се обиждат някои от колегите читавите ТДИ-та са доста малко (говоря предимно за по старите такива Голф МК3, Венто и т.н) на кой не му надува турбината, на другия му изпуска гейта, на третия ГНП-то не в час и хиляда такива простотии


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пон 23 окт 2006 13:19


niikoo_1 написа:А при вас с ТДИ-та е нормално да има разлики, без да се обиждат някои от колегите читавите ТДИ-та са доста малко (говоря предимно за по старите такива Голф МК3, Венто и т.н) на кой не му надува турбината, на другия му изпуска гейта, на третия ГНП-то не в час и хиляда такива простотии


Мойта вече е на 6(без десет) :D Колата върви доста повече от колкото като е излязла от завода 8)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта