 
   Некви други идеи???
  Некви други идеи???radotom написа:Бе колеги, вие ебавате ли го човека или сериозно?!?
poGo отвори си плафона и размърдай малко лампичката. Окислили са се контактчетата вътре! А най-добре извади цялата крушка и с вълнено парцалче (или от дънки) лъсни металните части. И с шкурка става, даже е по-бързо, но е по-грубо.
 аз си намествам плафона с потупване:))) и светва, просто ме мързи да го отворя...вече знам де да го ритна, даже си говорим понякога - "хайде миличко да светнем...бум, бум, ...благодаря...":)
  аз си намествам плафона с потупване:))) и светва, просто ме мързи да го отворя...вече знам де да го ритна, даже си говорим понякога - "хайде миличко да светнем...бум, бум, ...благодаря...":)radotom написа:Бе колеги, вие ебавате ли го човека или сериозно?!?
poGo отвори си плафона и размърдай малко лампичката. Окислили са се контактчетата вътре! А най-добре извади цялата крушка и с вълнено парцалче (или от дънки) лъсни металните части. И с шкурка става, даже е по-бързо, но е по-грубо.
 Сигурно някъде има реле или нещо подобно, което ги управлява, но не можах да намеря в Нета никва схема. Не, че щях да я разбера, ама поне можех да отида при някой електриджия с тая схема за да не се налага да ми разглабя цялата кола.
  Сигурно някъде има реле или нещо подобно, което ги управлява, но не можах да намеря в Нета никва схема. Не, че щях да я разбера, ама поне можех да отида при някой електриджия с тая схема за да не се налага да ми разглабя цялата кола. 
wili98 написа:Как виждаш, че и задният "мижи" в момента в който оключиш колата..
Може и модула ако имаш такъв да прави тези номера...
 ), след което като дам на контакт те бавно изгасваха (fade-ваха).
 ), след което като дам на контакт те бавно изгасваха (fade-ваха).
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта