Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот dj carul » Сря 30 май 2012 10:45


rough написа::Mr Green Fun


Ехеее...искам и аз такъв :D




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот rough » Сря 30 май 2012 19:50


policevidin написа:НО балансиран ли е? И кажи какво са ти впечетленията от него

балансиран е заедно с коляновия вал...иначе е центробежна бомба под капака :beat_butt2
а за впечатления е рано...още не е запалил мотора :bishop

judasss написа: тва не е ли прекалено бе колега ?

може и още :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Antracid » Съб 02 юни 2012 22:05


ииии специално за визорчето :D сега за 3ти сменям маховик ко викаш да извадя вала да го балансирам :kissy: като питаш компетентните хора и после драскаш тука земи ги слушаи малко като ти обясняват :063:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Съб 02 юни 2012 23:37


Antracid написа:ииии специално за визорчето :D сега за 3ти сменям маховик ко викаш да извадя вала да го балансирам :kissy: като питаш компетентните хора и после драскаш тука земи ги слушаи малко като ти обясняват :063:

Един колега малко по-горе е написал много правелно, а именно:
Когато няколко детайла (колянов вал и маховик) се балансират по-отделно и след това се съберат в едно цяло то целият детаил (коляновият вал + маховикът) ще е балансиран. Тоест нужен е само баланс на маховикът сам по себе си. Защото равносилно е когато си купите нов маховик.... дали трябва да се сваля коляновият вам да се балансират заедно. Глупости.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот rough » Нед 03 юни 2012 0:47


Незнам каква е ситуацията с баланса но там дето ги носих мойте си поискаха комплект всичко???
човека отказа да балансира само маховика незнам защо ???
не е за пари щото излезе някаква неочаквано малка сметка...друга е причината но не разпитах

а иначе са се навъдили разни ателиенца дето уж балансират всичко за някакви безбожни суми и накрая само статичен баланс и ти вика върти...безопасно е :screwy


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Juiced » Пет 15 юни 2012 20:58


Много се чудя не може ли с някакъв друг вал да отида да я балансират. Да си взема един от морга само за целта, и да не разглобявам моята кола най-вече?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Пет 15 юни 2012 22:13


Juiced написа:Много се чудя не може ли с някакъв друг вал да отида да я балансират. Да си взема един от морга само за целта, и да не разглобявам моята кола най-вече?

оффф няма ли да спрете с тези балансирания с коляновият вал.
Само да попитам като си купите чисто нов комплект маховик + феродов + притискател!??!?! какво сваляте си коляновият вал и балансиряте маховика спрямо него ли?!?!? :063: едвали. Или пък... Всички знаем че има комплект който замества демферният маховик с плътен при колите след 99година, при тях сигурно трябва баланс.... Глупости
Трябва да се палансира евентоално само маховика който е бил олекотяван. :beer


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот judasss » Пет 15 юни 2012 22:58


Аз пък имам едно питане , евентуално при не добре балансиран маховик - няма ли да се усетят вибрации от мотора и неспокойно работене и тресене ? Мисълта ми е че просто няма да се откъсне от вала и да станат тез поражения лошите ?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Пет 15 юни 2012 23:22


judasss написа:Аз пък имам едно питане , евентуално при не добре балансиран маховик - няма ли да се усетят вибрации от мотора и неспокойно работене и тресене ? Мисълта ми е че просто няма да се откъсне от вала и да станат тез поражения лошите ?

Вибраций мисля че нада да усетих (освен ако не е стърган с пила) то балансирането е много финно и не се усеща.По-вероятно е да се усети в скоростната кутия, да започне да трака. Пораженията са (освен откъсване и размазване на всичко барабар с краката на водача) От дисбаланса се получава луфт в коляновият вал и от там много главоболия.
Поне сперед мен.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Съб 16 юни 2012 2:35


Antracid написа:ииии специално за визорчето :D сега за 3ти сменям маховик ко викаш да извадя вала да го балансирам :kissy: като питаш компетентните хора и после драскаш тука земи ги слушаи малко като ти обясняват :063:


Замисли се,че вала и маховика сами по бебе си не са перфектно уравновесени за центробежни натоварвания.

Едва когато направят съвкупност,тогава се уравновесяват един спрямо друг и са годни за въртене в дадени обороти.

Качваш сток маховик на сток вал,тоест двата детайла се допълват и правят баланс,всичко е ок.

Качваш маховик уравновесен при бай Колю,със сток вал и баланса е загубен,въртиш на 8000об.мин на напречен мотор и си безстрашен,си е за твоя сметка.

Щом "някой си" стругар,половината форум и "визора" ви съветват да си балансирате отделните детайли заедно,значи най-вероятно са прави.

Така че от липса на средства,или от липса на време,или от мързел не искате да си свалите коляновия вал и да си го балансирате по реда си е лично ваш пробелем ;)

Хората ви го казаха,маховици са летяли и ще летят, по-важното е дали мотора е напречен или надлъжен ;)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот pe6kata » Съб 16 юни 2012 6:23


Абе що се превземате такива...
Колите дето са демпферни маховици и при тях той е консуматив, да не би да вадят вал и да балансират. Или пък смениш било то само вал или само маховик от друга кола и трябва да ходиш на баланс ли?!
когато и вала и маховика са балансирани,всеки поотделно, а те са така, няма откъде да доиде биене при сгобяването им.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Съб 16 юни 2012 11:33


pe6kata написа:Абе що се превземате такива...
Колите дето са демпферни маховици и при тях той е консуматив, да не би да вадят вал и да балансират. Или пък смениш било то само вал или само маховик от друга кола и трябва да ходиш на баланс ли?!
когато и вала и маховика са балансирани,всеки поотделно, а те са така, няма откъде да доиде биене при сгобяването им.

Още повече, че маховика си има положение при което се монтира. Няма как да го завъртиш защото белезите ще се разминат. И за да не кажете че си противореча, казвам ДА маховикът е хубаво или по-точно трябва да се балансира НО сам по себе си, а не спрямо коляновият вал. За да не повтярям думите на колегат .... всеки елемени балансиран сам индивидуално, при събирането му с друг такъв баланса остава стабиле.
А като си балансираш гумите какв сваляте главината от колата ли за да са балансирани заедно, или предната гума не става отзад или на друга кола. МоляВи се..... :012:


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Vankata_84 » Съб 16 юни 2012 23:20


Не съм чел всичко...
Необходимостта да се балансират заедно колянов вал и маховик се налага САМО И ЕДИНСТВЕНО защото не на всякъде има техника която да може да стационира(захване) маховика в идеално положение(както когато маховика е монтиран за коляновия вал)...И когато някъде ви кажат, че искат и коляновия вал то е защото "някой" има представа какво прави и как трябва да се получи. Когато си дадете кол.вал с маховика се балансира само маховика а се върти на коляновия вал за да не се получи изкривяване в баланса. Ако маховика се балансира на струг захващането на маховика не е достатъчно прецизно и маховика се балансира по начина на захващане(дефакто маховика е балансиран само докато е на баланс машината, веднъж свален от нея той трябва да бъде монтиран само в това положение за да важи баланса а това е почти невъзможно защото няма човек който да си подлага под маховика за да докара същото положение да кажем). И сега като се замислят някой може да се сетят че идеалното положение за захващане го има на кол. вал на който маховика става. А някъде все пак разполагат "техника" която може да хване толкова точно маховика, че да не се налага монтажа му върху кол.вал. Сега остава само да си намерите хората с техниката и сваляне на кол. вал няма да се налага.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот ZeroCool » Нед 17 юни 2012 20:31


Как става балансирането?
между центри...на колановия вал има ли центри?
има
маховика има ли?
няма
затова искат нещата заедно.....защото както каза колегата над мен....не навсякъде може да се хване само маховика.

И като заключение....двете неща балансирани по отделно...заедно няма как да бият...

Това от мен....с мойте бедни технически познания...


kiril_rz
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 17 юни 2012 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот kiril_rz » Нед 17 юни 2012 22:00


като искате мощност отворете двигателя махнете буталата направете диаметъра на цилиндъра с 5 мм по-широк казват му фризоване (да не кажа 1 см че току виж на някой му изхвърчал я вал я скоростна кутия) сложете по-големите бутала съизмелно по-ши и сте готови без да бутате нищо друго -ципове мипове забравете това кърти като мощност и все пак внимавайте първите 1000 км не я юркайте за да сработят новите бутала.разхода пак ще е същия но мощността се вдига с едно 20-30 коня пък дорш ш с 40 в зависимост на кой колко му е мощна колата.И пак ви кадвам не ви трябва чипосване,усъвършенствани турбута и темп подобни



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта