хахаха колега нещо си в грешка или неправилно си ме разбрал както и да е ..... аз много добре знам как се налива и с какво се налива идеята ми беше да меся ли нафтата с олиото или да не го меся това имах в предвид ако не си ме разбрал специално за тебе е този пост...
и отделно да правя ли някаква промяна по двигателят ... това имах предвид по принцип
Дизел + отработено олио?????
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Дизел + отработено олио?????
И този пост също е специално за теб, както и предишния който ти написа red.devilll, а именно:
Как и дали да мешаш (отговорът не е просто "да" или "не") и какви модификации да правиш пише в предишните 30+ страници.
Другото което е, че може би на теб ти е пределено ясно какъв ти е двигателят, който имаш, но ние не знаем (дори и в гаража ти не пише).
По-назад в темата с питал пак и си писал двигател и ти е обяснено, че може. Какво повече очакваш да ти се каже не знам...
Как и дали да мешаш (отговорът не е просто "да" или "не") и какви модификации да правиш пише в предишните 30+ страници.
Другото което е, че може би на теб ти е пределено ясно какъв ти е двигателят, който имаш, но ние не знаем (дори и в гаража ти не пише).
По-назад в темата с питал пак и си писал двигател и ти е обяснено, че може. Какво повече очакваш да ти се каже не знам...
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дизел + отработено олио?????
Здравейте колеги предлагам на вашето внимание една информация за самоделна система за каране с олио за Голф 3 AAZ мотор .За съжаление е на немски и ще е трудно за хора ,които не знаят езика .Самият аз съм се ориентирал към подобна , при мен обаче ще има и доп.резервоар и трипътни кранове за превключването на "горивата"
.Да не се отклонявам в приказки ,ето го PDF -а http://home.arcor.de/sgrafen/download/g ... au_v10.pdf и още един : http://www.uwereimann.de/poel/01_golfumbau.htm

Re: Дизел + отработено олио?????
Пробвано при 2.0BiTDI-CR със 100% олио - не става. Резултатът е неработещ двигател и нужда от промивка на цялата горивна система, което не е особено евтино. При 30:70 олио:нафта - върви, но пуши много и се чувства сякаш имаш на разположение около 60-70к.с.
При PD създава ли проблеми? - не искам отново да си правя експерименти.
При PD създава ли проблеми? - не искам отново да си правя експерименти.
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дизел + отработено олио?????
За CR и PD мотори си е абсолютен риск с олио да караш ( дори и да е някаква част от горивото) .То за DI мотори с роторно ГНП си има доста ограничения и изисквания за системата с олио ....Най- е как да го кажа безопасно
за мотори с предкамери в главата ( старото поколение дизели ) .

- audi - tdi power
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София, МАЙКА БЪЛГАРИЯ
Re: Дизел + отработено олио?????
Момчета, да ви попитам стигнахте ли до някакво по-трайно решение относно филтрирането от дънки и всякакви други видове дрехи. Тези филтри по 30 и 10 микрона от Мосю Бриколаж стават ли за тази работа и колко време ще държат без да се сменят? Има ли в България филтриращи торби или платове (на дребно), като тези показани на снимки и връзки към други сайтове, които може да ползвам за тази цел?
Re: Дизел + отработено олио?????
xdimitrov написа:хахаха колега нещо си в грешка или неправилно си ме разбрал както и да е ..... аз много добре знам как се налива и с какво се налива идеята ми беше да меся ли нафтата с олиото или да не го меся това имах в предвид ако не си ме разбрал специално за тебе е този пост...
и отделно да правя ли някаква промяна по двигателят ... това имах предвид по принцип
Казвам ти го на бързо... Ако искаш да караш на 100% олио ти трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО система за олио. Тя струва 700лв. Ако искаш да караш без тази система наливай в колата си 50:50 олио:нафта карай така известно време, ако колата загуби мощност смени горивния филтър, ако след смяната на филтъра пак няма мощност я давай на скрап

Re: Дизел + отработено олио?????
samo_pechka написа:Здравейте колеги предлагам на вашето внимание една информация за самоделна система за каране с олио за Голф 3 AAZ мотор .За съжаление е на немски и ще е трудно за хора ,които не знаят езика .Самият аз съм се ориентирал към подобна , при мен обаче ще има и доп.резервоар и трипътни кранове за превключването на "горивата".Да не се отклонявам в приказки ,ето го PDF -а http://home.arcor.de/sgrafen/download/g ... au_v10.pdf и още един : http://www.uwereimann.de/poel/01_golfumbau.htm
Колега системата изглежда интересно, само че не знам дали ще се набавят лесно всички компоненти за направата и, както и колко пари ще струва всичко.
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дизел + отработено олио?????
Показаната система е с един резервоар ( т.е. ползва се оригиналния на колата който е ) Топлообменника на горивния филтър е масления топлообменник на Голф ,Пасат ( от по-мощните модели)- от морга 20 до 30 лв .Ел. подгрева дето е между гор.филтър и топлообменника е от дизелова кола ( най-вече френска ) - оригинално са с такъв , купих го с конзолата от морга за 20 лв, на конзолата има и помпа подкачваща.Аз ще правя тази комбинация .Някой неща на струг. Който има някакви въпроси по тази система - да ме пита смело ,каквото мога ще превеждам и разяснявам . 

Re: Дизел + отработено олио?????
Аз искам да помоля като направиш системата и я тестваш да кажеш отзиви и снимков материал 

- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дизел + отработено олио?????
О.к. колега ,ще има подробни снимки
, кое как съм подходил , откъде съм го взел и на какви пари ми е "стъпало".

samo_pechka написа:Здравейте колеги предлагам на вашето внимание една информация за самоделна система за каране с олио за Голф 3 AAZ мотор .......Самият аз съм се ориентирал към подобна , при мен обаче ще има и доп.резервоар и трипътни кранове за превключването на "горивата"....
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пазарджик
- Контакти:
Re: Дизел + отработено олио?????
колега само да те помоля би ли снимал конзолата с подгряването и помпата, че ме интересува как изглежда и от каква кола и двигател да го търся.
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Дизел + отработено олио?????
В момента не съм си наблизо колега, но ще ти кажа, в кои коли ги има: Рено Лагуна 1 и 2, Еспейс тройка. По Фиат Дукато мисля гледах пак....Абе отиваш в морга и почваш да дигаш капаци
Или ,ако няма такава комбинация на едно място – вземаш помпа от някоя кола (немска, френска или италианска) и само подгрев от Рено ( масово го има , само дето не всички са с помпи)

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Дизел + отработено олио?????
Фиат Фиорино, Типо имат такъв филтър с помпа и подгряване. Някъде ми се мотае един такъв, трябва да го потърся.
Re: Дизел + отработено олио?????
Някаква идея от къде мога да се снабдявам с олио в град София? Имам предвид такова, което вече е за хвърляне? Пишете ми на ЛС, ако имате нещо в предвид. Не ми трябват огромни количества месечно, а нещо от порядъка на 40-тина литра.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта