Проблем с парното на VW Golf 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rusanov2004
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 8:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Проблем с парното на VW Golf 2

Мнениеот rusanov2004 » Пет 20 окт 2006 10:22


Колеги,
имам VW Golf 2 1.6 бензин,мод. 1989 г.
Досега не съм имал сериозни проблеми,но от няколко месеца
парното не работи,след като водата загрее до 90 градуса.
Преди да загрее,когато стрелката е на 60-80 градуса парното работи
отлично и след това започва да духа студено.
Давах я на майстори,но нищо не направиха.
Моля,помогнете ми защото ходя на работа с нея и минавам всеки ден по 70-80 км. Не мога да разбера -от запушено радиаторче ли е, или
не е обезвъздушена системата/не знам и как се обезвъздушава/.
Моля,ако знаете какъв е проблема помогнете.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 20 окт 2006 11:14


На 99% са клапите за топло-студено.
Духало ли ти е дунапренчета през отворите.
Ако не е от клапите има 2 варианта:
- изпуснало жило
- запушени клетки от радиатора.


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пет 20 окт 2006 11:18


И аз имам подобен проблем но при мен разликата е че ако съм в града парното си работи излезна ли на дълъг път работи после не работи след това пак се оправя. Не ми е духало дунапренчета през решетките.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 20 окт 2006 11:48


А дано съм прекалено черноглед, ама... ако е издухало гарнитурка и вкарва изгорели газове в охладителната система, парното, като най-висока точка няма ли да събере повече газове, отколкото вода?
Дано ме опровергаят колегите, че иначе е дръвце яко...


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пет 20 окт 2006 11:50


radotom написа:А дано съм прекалено черноглед, ама... ако е издухало гарнитурка и вкарва изгорели газове в охладителната система, парното, като най-висока точка няма ли да събере повече газове, отколкото вода?
Дано ме опровергаят колегите, че иначе е дръвце яко...


Ами на 4000 км съм от смяна на гарнитура. :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 20 окт 2006 11:54


Ivcho, аз говорех за колегата rusanov
При теб... знам ли? Освен термостата нещо да се ебава...


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 20 окт 2006 11:58


Най често срещания проблем при парното на голф 2 ,са двата клапана дето стоят на входа и на изхода на маркучите на парното .Още повече както описва колегата симптомите съм абсоютно сигурен че са те!Докато загрява колата има някакво парно ,и когато загрее и вече трябва да има хубаво парно клапана сработва и прекъсва достъпа на вода до радиатора,и в резултат почва да духа студено!Затова колега си намираш две тръбички(може и от водопровод 1/2 цол)дълги около 5до 6 см и ги монтираш на мястото на двата клапана.Проверено е!Направил съм го на моя голф,и на колите на неколцина приятели :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 20 окт 2006 22:17


Мда това го пропуснах като вариант, но е възможно и да ги няма тези клапанчета.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

sfh

Мнениеот longora » Съб 21 окт 2006 11:32


Аз имам подобен проблем ... само че при мен парното ту се спира само ту пак започва да си духа .... в повечето случаи не духа ... вобще моторчето не отразява че съм го пуснал ... Преди съвсем да спре обаче чух някакво тракане от към моторчето .. от какво може да е според вас .... Сега се опитвам да разглобя моторчето обаче има няква предпазна пласт маса която ме измъчва и още не мога да се спрявя с всички щипки по нея :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта