Как да проверим за изгоряла гарнитура на главата

Техническа и сервизна информация за Passat
jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как да проверим за изгоряла гарнитура на главата

Мнениеот jerrry » Пет 20 окт 2006 8:33


niviat написа:И аз съм чувал за този тест наистина ще е полезно ако някой го е пробвал да сподели от каде може да се намери.


Аз го пробвах преди време в сервиз "Д&Н" в Младост, за мое съжаление беше положителен - беше спукана главата.

Последна промяна от jerrry на Пет 20 окт 2006 8:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Пет 20 окт 2006 8:34


radotom написа:Ами аз съм го пробвал (с неприятни резултати, защото теста беше положителен), а и аз бях писал за него във форума.
Теста е съвсем точен и дава еднозначен отговор, докато това до колко са твърди маркучите може да определи (и то приблизително) човек, който се е сблъсквал и с двата варианта: т.е. изправна и неизправна гарнитура.
За съжаление, мога да кажа къде може да се напрви подобен тест само в Пловдив. За в София не знам...

Колега давай координати за Пловдив , че в понеделник съм там.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 20 окт 2006 8:58


niviat написа:Колега давай координати за Пловдив , че в понеделник съм там.

Ами... малко е трудно за обясняване...
Като се влиза от магистралата от София, веднага след циганската махала се завива в дясно. Пада се една калдъръмена пресечка, веднага преди подлеза за жп линията. От там направо, докато в ляво се падне сервиза на "Ауто Гили". 20 м. по-надолу е отбивка, по която се отива на Руския пазар и КАТ. Тя е еднопосочна (там се пада забранената й част). На ъгъла на тази пресечка е една голяма порта с бариера (обикновенно вдигната).Влиза се в двора и там се кара до дъното. На предпоследната врата тропаш и казваш, че искаш да провериш дали е спукана гарнитурата!
Фирмата (сервиза) се казва "Анелс", а собственика е Ангел. Лошото е, че няма табели, но който и да питаш там за Ангел, ще те опътят. Не са много хора и се познават. Със сигурност утре ще е там. Вчера се видяхме и той ми се оплака, че ще има работа.
По кое време ще идваш? Ако имам възможност, може да те посрешна някъде и да те заведа. Бирата е от мен! :lol:


Потребителски аватар
fallen
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да проверим за изгоряла гарнитура на главата

Мнениеот fallen » Пет 20 окт 2006 11:36


jerrry написа:
niviat написа:И аз съм чувал за този тест наистина ще е полезно ако някой го е пробвал да сподели от каде може да се намери.


Аз го пробвах преди време в сервиз "Д&Н" в Младост, за мое съжаление беше положителен - беше спукана главата.


Къде е този сервиз?

Ще съм ти благодарен.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 20 окт 2006 13:34


Колега niviat, за какво прегряване се притесняваш, след като температурата е стигнала едвам 90-95 градуса. Моя пасатко при 90 градуса се чувства най-добре, та камо ли да се оплаква че му е висока. Следи малко постовете където си пишем за температури - спомни си от скорошен пост, там се обсъждаше че дори и температура от 100 градуса не е пагубна за двигателя.
Трябва да бъдеш спокоен , защото двигателят ти не е прегрят. Не търси под вола теле, ти пак си направи теста за да си спокоен, но все пак гледай реално на нещата ----> цитирам те - "Маслото в картера не е пресечено. Нивото на антифриза е ОК, не видях в антифриза да се появяват мехурчета , водата си въртеше само нивото се покачи малко, образувало мъничко пресечено масълце върху капачката за маслото , иначе това в картера е добре , поне от това което виждам върху щеката".
Малкото пресечено масло върху капачката си е абсолютно нормално, особено в по студените периоди. Ти знаеш ли колко пресечено масло имах през изминалата зима, когато температурите бяха стигнали минус 20 градуса, даже не само по капачката, а и по щеката?!


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Съб 21 окт 2006 12:22


Датчика за температура ми отчиташе по-малко , колко незная .При градско да ми е показвал макс. до 85гр.Но както и да е днес смених термостата ,датчика и капачката на разширителнато казанче.Гарнитурата на главата изглежда нее изгоряла , дори след като загря двигателя конденза от капачката за масло беше изчезнал.Температурата сега е малко под 90градуса и мисля че е вярна щото проверих термостата отваря на 87 ( котлон, вода , термостат и термометър).За информация датчик за температура с 4 извода от Юнитрейд - 60лв., капачка за разшир.казанче също от Юнитрейд- 20лв., термостат WAHLER-22лв. от някакъв магазин.
Благодаря на всички които писаха.
:lock:


phen0me
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 07 дек 2010 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Как да проверим за изгоряла гарнитура на главата

Мнениеот phen0me » Съб 05 фев 2011 7:54


Здравей, преди около 2 години баща ми имаше същия проблем със същата кола Пасат /седан/. Тогава някакви негови майстори му смениха почти всичко и не можаха да открият проблема :D и след известно време разбра, че е от някакъв превключвател на температурата, който е повреден. Като се запали колата трябва да се включва именно този режим, който поддържа температура от порядъка на 85-89 градуса/който всъщност беше "заминал" / и после да се превключи на другия режим, който е 89-92 градуса. Възможно е и да е от това, но не знам, понеже не разбирам чак толкова от автомобили.

П.С. Не съм сигурен дали са същите градуси, но са от този порядък.
П.С. 2 Ако стане да почерпиш :P


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Как да проверим за изгоряла гарнитура на главата

Мнениеот Danny boy » Съб 05 фев 2011 14:33


Да използвам темата да попитам:
Възможно ли е така да е спукана гарнитурата на главата че да се се стича антифриз навън от мотора/конкретно ми се стича по задната страна на картера и на земята видях го да капе,но никъде видими течове.Всички трийници сменени с нови оригинални,всички семеринги сменени по мотора.Прави локвичка около 15см,видимо антифриза намалява бавно от макс до мин за 1-2 седмици.Ха сега де...


marin_pld
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 13:58
Автомобил: passat b3 1.8 ARRIVA
Двигател: ABS
Местоположение: Bulgaria- Plovdiv

Мнениеот marin_pld » Съб 05 фев 2011 16:23


колеги искам да питам ако може някой дами обясни защо мисе губи антифриза а по колата жидимо няма течове ?


Потребителски аватар
daniel golf 3
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 09 мар 2010 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kostinbrod

Re: Как да проверим за изгоряла гарнитура на главата

Мнениеот daniel golf 3 » Съб 18 фев 2012 11:41


колеги,аз мойта гарнитура я смених,като купих колата (профилактично) беше доста изгоряла.сменената изкара 30 000 км и духна на компресията между 1-ви и 2-ри цилиндър.смених я пак с най скъпата която намерих и сега вече съм на 30000 от смяна и почва да ме хваща страх да не духне и тази :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 62 госта