Аз едно нещо не можах да разбера.
Щом смятате че се занимавам с глупости защо въобще вземате отношение, а не си поствате снимки и клипчета из форума.
А това "правиш глупости а ти се вържем" с малко повече акъл и сам може да си го преведеш.
Олекотяване на Купето Г3
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Казваш, немаш лев
олекотяваш да ти е по евтино откъм разход, а
двигател ще сглабяш. Скоро проверявал ли си цени на нужнитети консумативи?


- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Казах нямах лев.
А имам доста неща по ръка които ще ми влязат в употреба. Нещата които ще ми трябват ще са точно консумативите симеринги,масла,ремъци.
Моя двигател има нужда от ревизия както и скоростната кутия така или инъче ще се разпилява може да се заиграя .
А имам доста неща по ръка които ще ми влязат в употреба. Нещата които ще ми трябват ще са точно консумативите симеринги,масла,ремъци.
Моя двигател има нужда от ревизия както и скоростната кутия така или инъче ще се разпилява може да се заиграя .
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Олекотяване на Купето Г3
Добре де аз следя темата от самото начало. Опитах да подхлъзна колега към "по-сериозни" интервенции, но той гони "негова" идея. Видях че с нищо повече не мога да съм полезен и продължавам да си следя темата с интерес. Човека се доближава до това което търси и е доволен! Защо продължавате да го убеждавате какво няма да стане, и колко смисъл имало? Аз го разбирам на 100%. Бъдете малко по обективни и опитайте да приемете, че тук се говори за неговите цели не за вашите.
ПП - Ако толкова не върви поне да не гори..кое е толкова сложно за разбиране? Все пак ориентир за вървене е килограм/конска сила. Ако не можеш да увеличиш второто отговора може да е същия като намалиш първото
Викате нямало да има грам ефект...Ако сложи чип сигурно повече ще е

ПП - Ако толкова не върви поне да не гори..кое е толкова сложно за разбиране? Все пак ориентир за вървене е килограм/конска сила. Ако не можеш да увеличиш второто отговора може да е същия като намалиш първото



- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Ванката е един от малкото които разбра.
Колкото до ЧИП/Спортен филтър които вдигат уж 10 коня ето какво излиза.
1,156кг / 85к.с = 13.6кг/к.с.
спрямо моята интервенция
1,114кг / 75к.с = 14.85кг/к.с.
Да но за чип/филтър даваш пари за да ти гори повече(даваш пари) и да върви повече, а с олекотяване не даваш пари за да не даваш пари.
Единствения сериозен минус на олекотяването е, че при по малка тежест на купето се губи стабилност и сцепление за това трябва да се набляга на окачване и гуми.(затова не съм се изсилвал)
Колкото до ЧИП/Спортен филтър които вдигат уж 10 коня ето какво излиза.
1,156кг / 85к.с = 13.6кг/к.с.
спрямо моята интервенция
1,114кг / 75к.с = 14.85кг/к.с.
Да но за чип/филтър даваш пари за да ти гори повече(даваш пари) и да върви повече, а с олекотяване не даваш пари за да не даваш пари.

Единствения сериозен минус на олекотяването е, че при по малка тежест на купето се губи стабилност и сцепление за това трябва да се набляга на окачване и гуми.(затова не съм се изсилвал)
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Виждам голям човек си ... ти сериозно ли ги мислиш тея работи,които си ги изписал и за точно тоя двигател ??? Колко ще го олекотиш и какво очакваш от 60 кс мотор ??? За какво го олекотяваш като няма да се състезаваш с него (драг/писта където килата имат значение)? Карай си колата и не се занимавай с глупости ако искаш бегачка намери нещо 900 кила с 150 кс мотор и там почвай да сваляш надолу ....
Re: Олекотяване на Купето Г3
Леле майко, колко мъка има на този свят......
Ти сериозен ли си за това със скоростта??? преди и след....
Сега мога да те просветля в едни леееееки подробности относно работата на едно ДВГ и КПДто му като краен ефект върху асфалта
Фактор:
Атмосферно налягане??????
Влажност на въздуха
Температура на въздуха
Температура на двигателя
Температура на маслото в него
Атмосфери в гумите
попътен вятър
.... и поне още няколко фактора които пропускам.
всичките тази олекотявания са почти без смисъл ако сваляш по малко от 50кг. повярвай ми че знам какво е олекотяването и ползите от него също така и минусите са ми познати
ако искаш колата да върви и да не харчи.... това е въпроса с който и тези от формула 1 не могат да се оправят
мериш някакви стойности кг/кс.....
а замислял ли ли си се по въпроса с настъпването на педала на газта????
С този мъртъв от завода мотор каквото и да му правиш на купето няма начин да тръкне повече и да харчи по малко.
За да ускори тази кола на нея и трябват НМ а ти не ги повишаваш... настъпваш педала по един и същи начин и количеството гориво е едно и също следователно единствено времето за което колата ще ускори до нужната скорост ще се намали.
Замислял ли си се по въпроса ...зашо един 2000сс мотор харчи с 1л повече от 1,4.... ми отговора е в педала на газта. Щото много по малко го настъпваш за да тръгне и като ускори до нужната скорост Нм го поддържат с минимално подаване на газ....
Повярвай ми че ако намериш начин да сгъстиш мотора ще има 100000пъти повече ефект от това което правиш. ще свали разхода на гориво и мотора ще се съживи малко... ама това ще повлече други неща след тази намеса.... двигатела че има други изисквания откъм поддръжка.... както и да е ...
Нито АЗ нито ти ... нито целия капацитет на форумните майстори можеме да стъпиме на сметките и ъкъла на инжинерите които смятат и изчисляват всички възли и детайли по колата с години преди да пуснат този двигател в масова експолатация
то не са краш тестове
то не са екологини изисквания
то не са фактори за сигурност
противопожарни изисквания
Всеки един детайл е поставен на определено място и е мислено по него при евентуална катастрофа да не нарани водача или пасажерите....
Не знам дали знаеш че колана от средство за предпазване може да се преобрази в средство за убиване.....!!!!!!! внимавай много с тези средства!!!!
не бих ти дал съвет откъде да махаш така че да има полза от това ....
За мен олекотяване без рискове няма!!!!!
Ти сериозен ли си за това със скоростта??? преди и след....
Сега мога да те просветля в едни леееееки подробности относно работата на едно ДВГ и КПДто му като краен ефект върху асфалта
Фактор:
Атмосферно налягане??????
Влажност на въздуха
Температура на въздуха
Температура на двигателя
Температура на маслото в него
Атмосфери в гумите
попътен вятър
.... и поне още няколко фактора които пропускам.
всичките тази олекотявания са почти без смисъл ако сваляш по малко от 50кг. повярвай ми че знам какво е олекотяването и ползите от него също така и минусите са ми познати
ако искаш колата да върви и да не харчи.... това е въпроса с който и тези от формула 1 не могат да се оправят
мериш някакви стойности кг/кс.....
а замислял ли ли си се по въпроса с настъпването на педала на газта????
С този мъртъв от завода мотор каквото и да му правиш на купето няма начин да тръкне повече и да харчи по малко.
За да ускори тази кола на нея и трябват НМ а ти не ги повишаваш... настъпваш педала по един и същи начин и количеството гориво е едно и също следователно единствено времето за което колата ще ускори до нужната скорост ще се намали.
Замислял ли си се по въпроса ...зашо един 2000сс мотор харчи с 1л повече от 1,4.... ми отговора е в педала на газта. Щото много по малко го настъпваш за да тръгне и като ускори до нужната скорост Нм го поддържат с минимално подаване на газ....
Повярвай ми че ако намериш начин да сгъстиш мотора ще има 100000пъти повече ефект от това което правиш. ще свали разхода на гориво и мотора ще се съживи малко... ама това ще повлече други неща след тази намеса.... двигатела че има други изисквания откъм поддръжка.... както и да е ...
Нито АЗ нито ти ... нито целия капацитет на форумните майстори можеме да стъпиме на сметките и ъкъла на инжинерите които смятат и изчисляват всички възли и детайли по колата с години преди да пуснат този двигател в масова експолатация
то не са краш тестове
то не са екологини изисквания
то не са фактори за сигурност
противопожарни изисквания
Всеки един детайл е поставен на определено място и е мислено по него при евентуална катастрофа да не нарани водача или пасажерите....
Не знам дали знаеш че колана от средство за предпазване може да се преобрази в средство за убиване.....!!!!!!! внимавай много с тези средства!!!!
не бих ти дал съвет откъде да махаш така че да има полза от това ....
За мен олекотяване без рискове няма!!!!!
- vinixxx
- Мнения: 1820
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Олекотяване на Купето Г3
не са надъхвай,батка 

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Олекотяване на Купето Г3
Боби, къде се намеси в на момчето темата. Къв си ти да му кажеш че прави глупости, да не би да си се занимавал с автомобили 

Re: Олекотяване на Купето Г3
Прав си... аз знам че автомобилите са една мноооооого сложна конфигурация от елементи които някой глупак ги е събрал на едно място с цел да вземе парите на хората....
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Олекотяване на Купето Г3
Zerga3GT написа: И все пак колата стана малко по бърза,но за сметка на това взе да тръска повече. С лекота си поддържам 120км/ч а преди беше 90/100 км/ч.Повече не ми и трябва.
положението е следното
разликата в теглото много се усеща в малките скорости. В големите скорости се появява един фактор, наречен челно съпротивление, преодоляването на който изисква нютони. На първа-втора ок, но да кажеш че преди е поддържала 90,а сега с лекота 120 е абсолютно несериозно.
Замервал съм си една от колите празна, натоварена и брутално олекотена преди разглобяване. Разликата е фрапантна. Сериозно олекотена, колата буквално става друга, много пъргава и приятна за каране.
Една кола за да е бърза(в ускорения до определени скорости) - или трябва да е много лека, или много мощна. Аз лично си падам по втория вариант, като най-ми допада комбинацията от двете

Принципно идеята ти хич не е лишена от смисъл, но...
Re: Олекотяване на Купето Г3
pe6kata написа:
Една кола за да е бърза(в ускорения до определени скорости) - или трябва да е много лека, или много мощна. Аз лично си падам по втория вариант, като най-ми допада комбинацията от двете![]()
Принципно идеята ти хич не е лишена от смисъл, но...
Ето това според мен е едно стойностно и смислено мнение по цялата тема!!!
Аз приключих с тази тема щото започвам да се нервирам и ще иронизирам яко акоето ще доведе до други последствия!!!!!!
пп. Сега разбра ли защо хората които имат мъничко повече опит с колите и тези които има ужасно много такъв не пишат и не помагат!!!!!!
Как да ти дам съвет да направиш свинска работа???? Аз не правя такива.... или поне съм им противник!!!!
Не може да ти е докрая и душата в Рая!!!!!!!!!
Последна промяна от Bobby_ на Пет 15 юни 2012 19:56, променено общо 1 път.
Re: Олекотяване на Купето Г3
Реално погледнато според мен 50 кг.нищо не са - човека си изпразнил багажника и махнал всичко излишно и колата вече поддържа 120
Някак си е смешно. Поне да беше разкарал задната седалка да речем... отзад всички кори и туби и т.н... но по логиката на автора и аз също съм олекотил моята като махнах сака с инструментите.

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Олекотяване на Купето Г3
в момента карам без табло и кора на тавана
колко коня съм вдигнал
?
колата е 75 коня с газ
усещам я по-бърза от преди!
колко коня съм вдигнал

колата е 75 коня с газ

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта