Голф 3 97 г. Бутон за аварийните
- EvankoIII
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 3 97 г. Бутон за аварийните
Като натисна бутона за аварийните, той свети постоянно и се чува едно жужене откъм релето. Мигачите не светят. Някаква идея от какво е това: реле или бутон. Голфа е 3ка, 97г.
- teddymc
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 09 май 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.
релето е проблема, на изключени авариини чукни леко релето отгоре белким се отлепи ако не - ново
- jvs
- Мнения: 57
- Регистриран на: Сря 23 ное 2005 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не е проблема в релето ако си имаш мигачи слънце, проблема е в копчето което натискаш ако е на конзолата на волана, и аз го имам същия проблем и се чудя кога ще го смажа като хората, ако го поразмърдаш малко в едно положение ще проработи, но като го пуснеш пак така ще е ..проблема е решим за това все още не съм го оправил .... 

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- EvankoIII
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бутон за аварийните
EvankoIII написа:Като натисна бутона за аварийните, той свети постоянно и се чува едно жужене откъм релето. Мигачите не светят. Някаква идея от какво е това: реле или бутон. Голфа е 3ка, 97г.
И днес отново съвсем се скапа тоя бутон, реших да се преборя за втори път с него. Има и снимков материал:
Първо откачаш минуса на акумулатора. Махате кората зад волана, отдолу има два винта. Под нея е буксата на лентовия кабел за аербега, откачате кабела от буксата.

Аербега се държи за волана с два болта, ще ви трябва шестограм. Отзад има букса, която трябва да извадите и хоп имате си аербег в ръката.

За волана трябва ключ 24. След свалянето на волана се вижда това:

Отвивате трите черни болчета, които се виждат на снимката. След това леко започвате да дърпате тази част на конзолата, която е с лостчето за мигачите с леко разклащане тя излиза така:

Отвивате винтчето, което се вижда и продължавате да разглобявате.
ВНИМАВАТЕ за тези малки щипки:


Разкачате лоста и вече имате достъп до бутона.

И накрая имаш това странно усещане, че нещо си се прецакал. И че е имало и по-добри начини човек да си прекара следобеда. Виждат се пинчетата, които трябва да почистите добре, за има контакт.

Крушката беше изгоряла, тя е от тези с много дългите крачета. Това е опита ми да сменя крушката, с такава с къси крачета. Оказа се, че и е по-дълга ампулата и опира в капачката на бутона. Наложи се да издълбая мястото, където ляга крушката. След това не ми се разказва, колко лазих за едни пружинки и за други, които не намерих


Пружинки и самият той БУТОНА.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 71 госта