Вие тези коли за да ги карате ли ги вземате, или при покупката мислите колко ще сте вътре при продажбата?

За 3-4-5 години толкова неща могат да станат, че това ми се струва най-малкия проблем. Като гледам как се пълни темата с откраднати коли, то за толкова години може да я откраднат, да е тоталка някъде или кой знае какво.
Отделно, това кой на колко си оценава колата няма ама никакво значение, важно е другите на колко му я оценяват, то така и някой ще се оцени мондеото 2000 год на 10 бона и глей как държат тези коли цени бре

Хубаво си оценява колегата голфа на 6 бона 99 година, докато не му го оцени някой друг с пари в ръка, струва нищо.
По темата, неуместно е сравнението, едното е градска кола с възможност горе-долу да прави някакви непланирани извънградски преходи, а другото е семейна кола, за която пътя в града е мъка, а извънградското- удоволствие. Тези фордове доколкото знам им дефектират дюзите на 200-250 000 км и са по 1000 лв едната, не, че на голфа не са по толкова нови.
И понеже имам на разположение така известния афн в пасат, да ви кажа, че в сравнение с по-дъртия ми италиянски дизел, дето е с 1 цилиндър повече и върви 3 пъти по-добре от афна, ми и харчи по-малко /при един и съш маршрут, каран и с двете от мен/. Та не си мислите, че само Фв правят коли, а другите спят. Който иска да плаща повече заради чуждото мнение и разбирания, че Фв е кола, а другото кошник- нека плаща
