
Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
Браво е.....ти на*ра една камара тунери че дават десетки хиляди левове за турбини и електроники 

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
kiril_rz написа:като искате мощност отворете двигателя махнете буталата направете диаметъра на цилиндъра с 5 мм по-широк казват му фризоване (да не кажа 1 см че току виж на някой му изхвърчал я вал я скоростна кутия) сложете по-големите бутала съизмелно по-ши и сте готови без да бутате нищо друго -ципове мипове забравете това кърти като мощност и все пак внимавайте първите 1000 км не я юркайте за да сработят новите бутала.разхода пак ще е същия но мощността се вдига с едно 20-30 коня пък дорш ш с 40 в зависимост на кой колко му е мощна колата.И пак ви кадвам не ви трябва чипосване,усъвършенствани турбута и темп подобни
То толкова лесно ако ставаше работата,то всички щяхме да караме по 300 коня мотори с бутала от ГАЗ-ка...
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
kiril_rz написа:като искате мощност отворете двигателя махнете буталата направете диаметъра на цилиндъра с 5 мм по-широк казват му фризоване (да не кажа 1 см че току виж на някой му изхвърчал я вал я скоростна кутия) сложете по-големите бутала съизмелно по-ши и сте готови без да бутате нищо друго -ципове мипове забравете това кърти като мощност и все пак внимавайте първите 1000 км не я юркайте за да сработят новите бутала.разхода пак ще е същия но мощността се вдига с едно 20-30 коня пък дорш ш с 40 в зависимост на кой колко му е мощна колата.И пак ви кадвам не ви трябва чипосване,усъвършенствани турбута и темп подобни


Незнам колко си наясно с чипосването, валовете, съединителите, портванията,генерациите, дюзите, турбините и хиляди други неща НО по думите които написа се изложи много. Само да те попитам с този 1см. по-големи бутала, какво мислиш че ще направиш, когато количеството гориво е малко и няма подходящ надув на турбото. Да не говориме са теглото на маховика,вида на съединителя и др. То колегата по-горе е казъл: Ако беше така всички щяха да фрезоват цилиндрите и нямаше да даван хиляди левове за други Дюзи,колектори,турбини,валове,съединители и след това правелна настройка на чиповете (Електрониката на колата , ако е със спортна такава) ..... Моля те спри.

Най-вероятно си намаш ни най-малка представа какво се прави при чиптунинга (така нареченото ЧИПОСВАНЕ). Това си цяла наука която не на всеки му се отдава и за това няма много къдърни такива. Това с Буталата се прави но не просто стържене,а на фона на всичко останало (при нужда)

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
policevidin написа:kiril_rz написа:като искате мощност отворете двигателя махнете буталата направете диаметъра на цилиндъра с 5 мм по-широк казват му фризоване (да не кажа 1 см че току виж на някой му изхвърчал я вал я скоростна кутия) сложете по-големите бутала съизмелно по-ши и сте готови без да бутате нищо друго -ципове мипове забравете това кърти като мощност и все пак внимавайте първите 1000 км не я юркайте за да сработят новите бутала.разхода пак ще е същия но мощността се вдига с едно 20-30 коня пък дорш ш с 40 в зависимост на кой колко му е мощна колата.И пак ви кадвам не ви трябва чипосване,усъвършенствани турбута и темп подобни
Ти колега току що взе 1-во място в темята за бисери и изцепки.
![]()
Незнам колко си наясно с чипосването, валовете, съединителите, портванията,генерациите, дюзите, турбините и хиляди други неща НО по думите които написа се изложи много. Само да те попитам с този 1см. по-големи бутала, какво мислиш че ще направиш, когато количеството гориво е малко и няма подходящ надув на турбото. Да не говориме са теглото на маховика,вида на съединителя и др. То колегата по-горе е казъл: Ако беше така всички щяха да фрезоват цилиндрите и нямаше да даван хиляди левове за други Дюзи,колектори,турбини,валове,съединители и след това правелна настройка на чиповете (Електрониката на колата , ако е със спортна такава) ..... Моля те спри.![]()
Най-вероятно си намаш ни най-малка представа какво се прави при чиптунинга (така нареченото ЧИПОСВАНЕ). Това си цяла наука която не на всеки му се отдава и за това няма много къдърни такива. Това с Буталата се прави но не просто стържене,а на фона на всичко останало (при нужда)
Явно е доста наясно колегата с тунинга - я го виж само как от малко повече писане изкара 20-30 коня, даже и 40 може ако разстърже блока на 10мм

Да питам колегата на неговата кола( ако въобще кара кола, не колело) знае ли колко е растоянието между буталата и колко е дебела ризата на мотора които така компетентно дава съвети да се разстърже едни 5-6мм, нищо работа а....
Дори образно ако увеличи толкова обема на цилиндъра ко правим с горивото, пълненето и празненето на цилиндъра, изпускателната система...и това е само най-основното, дет се вика на прима виста да се сети човек
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
А след 5-10 мм стъргане на блока не се знае и каква шупла може да има в отливката и тогава идва веселата част.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
Ся зарад шлайфане на блокове ще заключат темата , пък на мен ми е интересна , вие почнахте строкъри да правите тука 

- Antracid
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
тази тема стана безполезна всеки вика балансирай откак се помня ги стържа умерено естествено че метала не позволява повече и само един път е излизал да види кой кара ама то е от главата ми няма да кажа каква е причината да излезе че ше ме убиете с камъни
баланс сам самичък колкото поиска и да се върти там.Ама после балансирам и феродовия диск и притискателния
визоре 



- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
Кажи каква ти е грешката, колкото и малоумна да е тя...да не се научи някой друг по твоя начин 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
Antracid написа:тази тема стана безполезна всеки вика балансирай откак се помня ги стържа умерено естествено че метала не позволява повече и само един път е излизал да види кой кара ама то е от главата ми няма да кажа каква е причината да излезе че ше ме убиете с камънибаланс сам самичък колкото поиска и да се върти там.Ама после балансирам и феродовия диск и притискателния
визоре

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
Предполагам е имаш впредвид неговата глава....не тази на мотора 

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
стига срали...
да поговорим за маховици или да замълчим!

да поговорим за маховици или да замълчим!

Последна промяна от rough на Пет 22 юни 2012 10:14, променено общо 1 път.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
rough написа:стига срали...
да поговорим за маховици или да замълчим!



- Antracid
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
не ве брат някой път като дойда на събирането щи обясна де са точките на главата и ко хвърчи та за въпросната грешка там където са болтовете има една ламаринка явно играе ролята на контра за болтовете без нея нестава
в движение няма проблем не чука форсираш претраква и малка част от камбаната на кутията изчезва 


- Antracid
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
ей ай споделяйте къде сте бъркали и каде се е получавало не а....те празни приказки 

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6
Колега,използваш ли осигурител или поне някаква боя,мисля че няма да има полети вече.А ламаринката като си пропуснал все едно без шайби си стегнал болтовете... Качи снимки ако имаш,не е срамно,поучително е !!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта