Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот ZeroCool » Пон 18 юни 2012 20:34


Браво е.....ти на*ра една камара тунери че дават десетки хиляди левове за турбини и електроники :)




dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот dj carul » Пон 18 юни 2012 21:25


kiril_rz написа:като искате мощност отворете двигателя махнете буталата направете диаметъра на цилиндъра с 5 мм по-широк казват му фризоване (да не кажа 1 см че току виж на някой му изхвърчал я вал я скоростна кутия) сложете по-големите бутала съизмелно по-ши и сте готови без да бутате нищо друго -ципове мипове забравете това кърти като мощност и все пак внимавайте първите 1000 км не я юркайте за да сработят новите бутала.разхода пак ще е същия но мощността се вдига с едно 20-30 коня пък дорш ш с 40 в зависимост на кой колко му е мощна колата.И пак ви кадвам не ви трябва чипосване,усъвършенствани турбута и темп подобни



То толкова лесно ако ставаше работата,то всички щяхме да караме по 300 коня мотори с бутала от ГАЗ-ка...


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот policevidin » Пон 18 юни 2012 23:11


kiril_rz написа:като искате мощност отворете двигателя махнете буталата направете диаметъра на цилиндъра с 5 мм по-широк казват му фризоване (да не кажа 1 см че току виж на някой му изхвърчал я вал я скоростна кутия) сложете по-големите бутала съизмелно по-ши и сте готови без да бутате нищо друго -ципове мипове забравете това кърти като мощност и все пак внимавайте първите 1000 км не я юркайте за да сработят новите бутала.разхода пак ще е същия но мощността се вдига с едно 20-30 коня пък дорш ш с 40 в зависимост на кой колко му е мощна колата.И пак ви кадвам не ви трябва чипосване,усъвършенствани турбута и темп подобни

:roll: Ти колега току що взе 1-во място в темята за бисери и изцепки. :063:
Незнам колко си наясно с чипосването, валовете, съединителите, портванията,генерациите, дюзите, турбините и хиляди други неща НО по думите които написа се изложи много. Само да те попитам с този 1см. по-големи бутала, какво мислиш че ще направиш, когато количеството гориво е малко и няма подходящ надув на турбото. Да не говориме са теглото на маховика,вида на съединителя и др. То колегата по-горе е казъл: Ако беше така всички щяха да фрезоват цилиндрите и нямаше да даван хиляди левове за други Дюзи,колектори,турбини,валове,съединители и след това правелна настройка на чиповете (Електрониката на колата , ако е със спортна такава) ..... Моля те спри. :beer
Най-вероятно си намаш ни най-малка представа какво се прави при чиптунинга (така нареченото ЧИПОСВАНЕ). Това си цяла наука която не на всеки му се отдава и за това няма много къдърни такива. Това с Буталата се прави но не просто стържене,а на фона на всичко останало (при нужда) mhihi


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот kav4o » Вто 19 юни 2012 17:45


policevidin написа:
kiril_rz написа:като искате мощност отворете двигателя махнете буталата направете диаметъра на цилиндъра с 5 мм по-широк казват му фризоване (да не кажа 1 см че току виж на някой му изхвърчал я вал я скоростна кутия) сложете по-големите бутала съизмелно по-ши и сте готови без да бутате нищо друго -ципове мипове забравете това кърти като мощност и все пак внимавайте първите 1000 км не я юркайте за да сработят новите бутала.разхода пак ще е същия но мощността се вдига с едно 20-30 коня пък дорш ш с 40 в зависимост на кой колко му е мощна колата.И пак ви кадвам не ви трябва чипосване,усъвършенствани турбута и темп подобни

:roll: Ти колега току що взе 1-во място в темята за бисери и изцепки. :063:
Незнам колко си наясно с чипосването, валовете, съединителите, портванията,генерациите, дюзите, турбините и хиляди други неща НО по думите които написа се изложи много. Само да те попитам с този 1см. по-големи бутала, какво мислиш че ще направиш, когато количеството гориво е малко и няма подходящ надув на турбото. Да не говориме са теглото на маховика,вида на съединителя и др. То колегата по-горе е казъл: Ако беше така всички щяха да фрезоват цилиндрите и нямаше да даван хиляди левове за други Дюзи,колектори,турбини,валове,съединители и след това правелна настройка на чиповете (Електрониката на колата , ако е със спортна такава) ..... Моля те спри. :beer
Най-вероятно си намаш ни най-малка представа какво се прави при чиптунинга (така нареченото ЧИПОСВАНЕ). Това си цяла наука която не на всеки му се отдава и за това няма много къдърни такива. Това с Буталата се прави но не просто стържене,а на фона на всичко останало (при нужда) mhihi

Явно е доста наясно колегата с тунинга - я го виж само как от малко повече писане изкара 20-30 коня, даже и 40 може ако разстърже блока на 10мм :dummy:
Да питам колегата на неговата кола( ако въобще кара кола, не колело) знае ли колко е растоянието между буталата и колко е дебела ризата на мотора които така компетентно дава съвети да се разстърже едни 5-6мм, нищо работа а....
Дори образно ако увеличи толкова обема на цилиндъра ко правим с горивото, пълненето и празненето на цилиндъра, изпускателната система...и това е само най-основното, дет се вика на прима виста да се сети човек


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот dj carul » Вто 19 юни 2012 19:30


А след 5-10 мм стъргане на блока не се знае и каква шупла може да има в отливката и тогава идва веселата част.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот judasss » Вто 19 юни 2012 20:09


Ся зарад шлайфане на блокове ще заключат темата , пък на мен ми е интересна , вие почнахте строкъри да правите тука :lol:


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Antracid » Сря 20 юни 2012 10:15


тази тема стана безполезна всеки вика балансирай откак се помня ги стържа умерено естествено че метала не позволява повече и само един път е излизал да види кой кара ама то е от главата ми няма да кажа каква е причината да излезе че ше ме убиете с камъни :oops: баланс сам самичък колкото поиска и да се върти там.Ама после балансирам и феродовия диск и притискателния mhihi визоре :kissy:


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот ZeroCool » Сря 20 юни 2012 20:35


Кажи каква ти е грешката, колкото и малоумна да е тя...да не се научи някой друг по твоя начин :)


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Сря 20 юни 2012 23:40


Antracid написа:тази тема стана безполезна всеки вика балансирай откак се помня ги стържа умерено естествено че метала не позволява повече и само един път е излизал да види кой кара ама то е от главата ми няма да кажа каква е причината да излезе че ше ме убиете с камъни :oops: баланс сам самичък колкото поиска и да се върти там.Ама после балансирам и феродовия диск и притискателния mhihi визоре :kissy:


:shock Незанам дали съм разбрал правилно?Може би,защото няма точки и запетаи в изречението,ама каква по точно беше грешката в главата на мотора,че ти изфвърча маховика ???


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот ZeroCool » Чет 21 юни 2012 2:17


Предполагам е имаш впредвид неговата глава....не тази на мотора :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот rough » Чет 21 юни 2012 23:42


стига срали...
да поговорим за маховици или да замълчим!
:Mr Green Fun

Последна промяна от rough на Пет 22 юни 2012 10:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот ZeroCool » Пет 22 юни 2012 0:04


rough написа:стига срали...
да поговорим за маховици или да замълчим!


:screwy :screwy :screwy


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Antracid » Пет 22 юни 2012 18:23


не ве брат някой път като дойда на събирането щи обясна де са точките на главата и ко хвърчи та за въпросната грешка там където са болтовете има една ламаринка явно играе ролята на контра за болтовете без нея нестава :Mr Green Fun в движение няма проблем не чука форсираш претраква и малка част от камбаната на кутията изчезва :mrgreen:


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот Antracid » Пет 22 юни 2012 19:26


ей ай споделяйте къде сте бъркали и каде се е получавало не а....те празни приказки :beer


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на маховик за ABF; G60; VR6

Мнениеот miro_hack » Пет 22 юни 2012 19:52


Колега,използваш ли осигурител или поне някаква боя,мисля че няма да има полети вече.А ламаринката като си пропуснал все едно без шайби си стегнал болтовете... Качи снимки ако имаш,не е срамно,поучително е !!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта