Километрите са връщани на 200% с колко обаче един Господ знае, няма как да разбереш с диагностика на колко реални километри е колата, тази информация не се пази никъде!
Това което ще ти кажат на диагностиката е в сферата на добрите пожелания, единствения начин да се ориентираш как е била експлоатирана колата е по-външни белези.
Боя, лак, салон, волан, педали и т.н. джамбазите съответно не падат от Марс и умело преправят и замаскират всичко по-което може да си проличи че колата е смазана от каране.
Единственото на което можеш да разчиташ е това което ще видиш и пипнеш, както знаем обаче в повечето случеи човек като тръгне да си купува кола от мерак внезапно ослепява
Ако можеш вземи с теб някой безпристрастен към твоята покупка да гледа и той, че после ще започнеш да виждаш по-колата си неща които са щели да ти извадят очите а ти не си ги видял, проверено неколкократно от личен опит!
Всичко друго е късмет, тези TDI мотори са си разход от към подръжка и обслужване това също го вземи в предвид, на всички е ясно че тук се вкарват най евтините бройки които са намерили в Италия и Германия!
А те са евтини защото състоянието им е такова, сложи всички разходи на джамбазина плюс печалбата която си е сложил в/у автомобила и сам прецени за колко го е купил от там, после разгледай чуждите сайтове и виж колко струва лъскав Голф 4 TDI 150к.с.