Здравейте,колеги,имам следния проблем при палене.След като дам на контакт,стартера върти,но се усеща че помпата не се включва и се получава едно въртене на празно без да запали.След време колата пали от четвърт,все едно нищо не се е случвало.Когато не пали,преди това не ми премигва подгрева и обратното(преди палене ми премигва подгрева).Според мен е нещо с тоците към помпата.
Ако някой има идея моля да помага



проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90
Виж си релето на свещите и клапана на помпата,защото тези мотори трябва да палят и без подгрев в това време. Виж дали идва ток до клапана и до свещите тогава се ориентирай за реле.
- samo_pechka
- Мнения: 8987
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90
Пусни в търсачката "реле 109" - сходен проблем ми се види !
Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90
Къде се намира реле 109 и този клапан над тръбичките за нафтата,които излизат от помпата ли се намира(има едно кабелче отгоре) ?
преди малко ми направи пак същия проблем и когато разбутах реле 109 се оправи.Като махна релето колата не пали .Дали има смисъл да го отварям и да го презапоя или да го сменя направо ?
преди малко ми направи пак същия проблем и когато разбутах реле 109 се оправи.Като махна релето колата не пали .Дали има смисъл да го отварям и да го презапоя или да го сменя направо ?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90
ortiz написа:преди малко ми направи пак същия проблем и когато разбутах реле 109 се оправи.Като махна релето колата не пали .Дали има смисъл да го отварям и да го презапоя или да го сменя направо ?
Ако не си с две леви ръце и знаеш кое да запоиш по-добре опитай, според мен. Каква е гаранцията, че това, което ще купиш няма да е на същия хал?

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90
Щом си го разбутал и е запалило,значи проблема не е в релето а в конекторите му.
Изкарай конекторите затвори ги с едни клещи и пак сложи релето.
Ако проблема е в релето,аз лично бих купил ново,защото ако това нещо те остави на морето или на балкана,ще е красиво
Изкарай конекторите затвори ги с едни клещи и пак сложи релето.
Ако проблема е в релето,аз лично бих купил ново,защото ако това нещо те остави на морето или на балкана,ще е красиво

- samo_pechka
- Мнения: 8987
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90
Релето има "студена" спойка .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Golfa13 и 36 госта