проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Мнениеот ortiz » Пет 22 юни 2012 21:58


Здравейте,колеги,имам следния проблем при палене.След като дам на контакт,стартера върти,но се усеща че помпата не се включва и се получава едно въртене на празно без да запали.След време колата пали от четвърт,все едно нищо не се е случвало.Когато не пали,преди това не ми премигва подгрева и обратното(преди палене ми премигва подгрева).Според мен е нещо с тоците към помпата.
Ако някой има идея моля да помага




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Мнениеот miro_hack » Пет 22 юни 2012 22:20


Виж си релето на свещите и клапана на помпата,защото тези мотори трябва да палят и без подгрев в това време. Виж дали идва ток до клапана и до свещите тогава се ориентирай за реле.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8987
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Мнениеот samo_pechka » Пет 22 юни 2012 22:48


Пусни в търсачката "реле 109" - сходен проблем ми се види !


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Мнениеот ortiz » Съб 23 юни 2012 7:10


Къде се намира реле 109 и този клапан над тръбичките за нафтата,които излизат от помпата ли се намира(има едно кабелче отгоре) ?

преди малко ми направи пак същия проблем и когато разбутах реле 109 се оправи.Като махна релето колата не пали .Дали има смисъл да го отварям и да го презапоя или да го сменя направо ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Мнениеот stefan4o » Съб 23 юни 2012 14:52


ortiz написа:преди малко ми направи пак същия проблем и когато разбутах реле 109 се оправи.Като махна релето колата не пали .Дали има смисъл да го отварям и да го презапоя или да го сменя направо ?

Ако не си с две леви ръце и знаеш кое да запоиш по-добре опитай, според мен. Каква е гаранцията, че това, което ще купиш няма да е на същия хал? :beer


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Мнениеот miro_hack » Съб 23 юни 2012 16:00


Щом си го разбутал и е запалило,значи проблема не е в релето а в конекторите му.
Изкарай конекторите затвори ги с едни клещи и пак сложи релето.
Ако проблема е в релето,аз лично бих купил ново,защото ако това нещо те остави на морето или на балкана,ще е красиво :wink:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8987
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: проблем със запалване-Голф 3 ТДИ 90

Мнениеот samo_pechka » Съб 23 юни 2012 16:03


Релето има "студена" спойка .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта