топло палене АХФ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

топло палене АХФ

Мнениеот kalin_as » Съб 23 юни 2012 11:46


Здравейте!
Като загрее двигателя както знаете повечето подобни машини не палят лесно.
И при мен беше така, но като извадих датчика за температура и палих няколко пъти без него се оправи. Сега датчика си е на мястото включен и колата си пали като загрее.
По рано въртеше по 5 секунди докато запали, а сега топла пали за една секунда с включен датчик!
Защо се е оправил проблема?
И докога ли ще е без проблем?
Компа ли се е збъркал нещо?




Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: топло палене АХФ

Мнениеот Ludiq » Съб 23 юни 2012 13:19


Прекодираш на автомат или оправяш с чип.


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: топло палене АХФ

Мнениеот kgdim » Съб 23 юни 2012 13:28


http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... ?f=16&t=70
Тук доста добре е обяснено това за топли старт и как се лекува :да:


Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Re: топло палене АХФ

Мнениеот kalin_as » Съб 23 юни 2012 13:39


Ами при мен се излекува проблема с вадене и слагане на датчика.
На мен ми е чудно защо се оправи след като извадих и сложих датчика?
С изваден датчик разбирам да няма проблем, но сега със включен датчик пак няма проблем!?!?

Иначе знам всичкото инфо за проблема :)
Добре, че не правих профилактика на стартера или настройка на помпата или смяна на датчика или глупостта на автоматик...
Ориентирам се към чипосване, но ме е страх да не излезе после някакъв бъзик след чипа :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: топло палене АХФ

Мнениеот hooligan_sk » Съб 23 юни 2012 14:27


А лампата за подгрев изгасва ли веднага след като дадеш контакт сега както си го включил датчика?


Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Re: топло палене АХФ

Мнениеот kalin_as » Съб 23 юни 2012 14:54


Да - лампата за подгрев светва за няма и секунда и угасва


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: топло палене АХФ

Мнениеот hooligan_sk » Съб 23 юни 2012 15:10


Интересно. Няма особена логика. Може наистина около тоя датчик да се върти проблема.


Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Re: топло палене АХФ

Мнениеот kalin_as » Съб 23 юни 2012 15:18


Ами чудна работа.
Аз се бях навил за чип и сега взе, че се оправи топлото палене :)
Може би компа нещо се е ошашкал като съм иизвадил датчика и сега да подава повече гориво като е топла а не 0 милиграма...


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: топло палене АХФ

Мнениеот kgdim » Съб 23 юни 2012 15:33


Едва ли подава някакви милиграми когато е топла просто нещо :screwy :screwy
но ако се появи пак проблема - ЧИП



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта