hooligan_sk написа:radi_nrj написа:hooligan_sk написа:Ради... в колата ми съм инвестирал поне едни 10 000лв след покупката й, повечето за ненужни неща и лиготии. Дори за секунда не ми е минала мисълта да спестя и 1 стотинка от каквото и да било за поддръжката й. Преди да реша с какво масло да карам съм изчел всичко по темата до което съм се докопал. Такаче това ти заключение няма как да е по-грешно.
Точно за това хич не те разбирам. Специално Магнатека дори и оригинален 10W40 е мешавица от минерално и хидрокрак - нИ ста'а. Edge е друга бира и не само като вискозитет, а като детедгентни и диспергираши свойства.
Ами тя повечето полу-синтетика е така. Аз не твърдя че такива масла са добри колкото пълна синтетика, ясно е че не са. Мисълта ми е че за мотори които изискват масла 505.00, не е толкова драматично да се карат с 10/40. Вие скачате все едно че след 20 000км ще трябва да си хвърли колата човека ако кара с такова.![]()
ПП: някой да ми каже марка и модел пълна синтетика различна от Яко и да не е хидрокрак плс
още 1 наивник, казвам го като не искам да те обидя

п.с. мотула е като якото, за мене най прехваленото масло. освен естерните им смеси и в серията, друго всичко е хидрокрак. гледай руските клипчета по ютюб, да видиш че кастрола има по добра течност при минусови температури от него. и е най важно, като запалиш на -15, първата минута какво масло ще достигне до двигателя и в какво състояние, иначе след това по магистралата всеки може да пляска. говорите тука празни приказки, като испускате най важната подробност. но както казах за 5, 10 лв разлика си е ваш проблем, правете каквото искате. всичко най
