махане на средно гурне?!
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
махане на средно гурне?!
здравеите колеги таи като ми се налага да сменям средното гърне на голфчето и някак си не ми се дават парите които ми искаха в сервиза, та се чудех ако го хване липсата дали ще стане мн брутален звука? сега съм с някво "спортно" гърне накрая и свука е приемлив. мерси предварително
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
аз оня ден пък чух некво мнение на един който се занимава с гърнета че примерно на 16V кола средното не оказва влиание на звука а най вече крайното ,питах го щото аз нямам средно (махнато е ) а отзад съм с ractive и се чудех дали ако се монтира средно ще утихне .Сега вече незнам за 8клапановите мотори как е ,но мисля е същото .Не казвам ,че е така ама тоя така ми казаsmurf написа:не искам да се засягаш, ама това е най-глупавото решение, да не дажаш пари, поневе ти се виждали много.колата си иска своето...звука, че ще е брутален е най-малкия проблем......

landwarrior написа:аз оня ден пък чух некво мнение на един който се занимава с гърнета че примерно на 16V кола средното не оказва влиание на звука а най вече крайното ,питах го щото аз нямам средно (махнато е ) а отзад съм с ractive и се чудех дали ако се монтира средно ще утихне .Сега вече незнам за 8клапановите мотори как е ,но мисля е същото .Не казвам ,че е така ама тоя така ми казаsmurf написа:не искам да се засягаш, ама това е най-глупавото решение, да не дажаш пари, поневе ти се виждали много.колата си иска своето...звука, че ще е брутален е най-малкия проблем......
Моят мотор е 8V. Нямам катализатор , имам резонантно гърне.
Аз си слагах задно гърне supersprint преди две седмици и като ми махна старото майстора ме накара да запаля както беше само със средно и звука беше брутален и жесток. След като сложи новото задно всичко си утихна както си беше и със старото гърне.
Така че явно и при 8V крайното има най-голямо значение.
Ама майстора ми каза че ако искам да ръмжи трябва да се маха средното и да се слага тръба на неговото място.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
хмммммм ,значи ще се допитам до още някой защото аз искам да ми е малко по тиха колата ,иначе звука е много як но на дълъг път е малко кофти ,ще мина утре до още някой да си каже мението и после ще пиша-може път тоя да е бил некъв дървен философinter написа:landwarrior написа:аз оня ден пък чух некво мнение на един който се занимава с гърнета че примерно на 16V кола средното не оказва влиание на звука а най вече крайното ,питах го щото аз нямам средно (махнато е ) а отзад съм с ractive и се чудех дали ако се монтира средно ще утихне .Сега вече незнам за 8клапановите мотори как е ,но мисля е същото .Не казвам ,че е така ама тоя така ми казаsmurf написа:не искам да се засягаш, ама това е най-глупавото решение, да не дажаш пари, поневе ти се виждали много.колата си иска своето...звука, че ще е брутален е най-малкия проблем......
Моят мотор е 8V. Нямам катализатор , имам резонантно гърне.
Аз си слагах задно гърне supersprint преди две седмици и като ми махна старото майстора ме накара да запаля както беше само със средно и звука беше брутален и жесток. След като сложи новото задно всичко си утихна както си беше и със старото гърне.
Така че явно и при 8V крайното има най-голямо значение.
Ама майстора ми каза че ако искам да ръмжи трябва да се маха средното и да се слага тръба на неговото място.

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Значи средното гърне е главния заглушител на колата и ако се махне започва да бръмчи яко.А дали е 8 или 16В не хващам аз поне някаква логика нали се е кола.Аз като си слагах крайното гърне преди да го сложа запалих и след като го сложих пак запалих и сравних.Ами да ви кажа разлика в звука без краино и с него не видях а отпред съм с резонансно на мястото на катализатора и средно което е огромно.Става въпрос за колата на аватора ми 

- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз го бях направил точно така! Без средно само със задно спортен ментак. В градски условия беше много яко, звукът ме кафеше, съседите бяха вдигнали ръце от мен. Но когато се наложи да се ходи до морето............. на Нова загора вече ми се искаше да спра и да се гръмна!!! Защото пиковата мощност на гърнето беше м/у 120и 150 км/ч. След като прибрах от морето веднага смених всичко и си стана супер тихо. От тогава си слагам каквото трябва на всяка кола. Изборът си е твой.
аз съм с голф 3 2000 115 аdy махнах кат. и сложих резонатор и промяна в звука много лека. после махнах оригиналното задно и сложих суперспринт оригинално / пак без промяна или ако има е мн. лека а тези гърнета са спортни така че според мене средното заглушава всичко. ако то се смени звукът ще е най добър/ примерно с още един резонатор или права тръба
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
45-50 лв е средното гърне с монтажа, какво толкова се стискаш?? Ще издухаш бързо задното. Говоря за полско п-во алуминизирани .Внасят се от "Косер"- правят голяма отсъпка на сервизите за ауспухи и затова имаш безплатен монтаж.
Имам средно гърне на 1 месец за продажба от 2 л TS.
Имам средно гърне на 1 месец за продажба от 2 л TS.
Последна промяна от kris11 на Съб 28 окт 2006 22:16, променено общо 2 пъти.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта