махане на средно гурне?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

махане на средно гурне?!

Мнениеот bulr1dr » Вто 24 окт 2006 22:05


здравеите колеги таи като ми се налага да сменям средното гърне на голфчето и някак си не ми се дават парите които ми искаха в сервиза, та се чудех ако го хване липсата дали ще стане мн брутален звука? сега съм с някво "спортно" гърне накрая и свука е приемлив. мерси предварително




Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 24 окт 2006 22:11


не искам да се засягаш, ама това е най-глупавото решение, да не дажаш пари, поневе ти се виждали много.колата си иска своето...звука, че ще е брутален е най-малкия проблем......


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Вто 24 окт 2006 22:19


smurf написа:не искам да се засягаш, ама това е най-глупавото решение, да не дажаш пари, поневе ти се виждали много.колата си иска своето...звука, че ще е брутален е най-малкия проблем......
аз оня ден пък чух некво мнение на един който се занимава с гърнета че примерно на 16V кола средното не оказва влиание на звука а най вече крайното ,питах го щото аз нямам средно (махнато е ) а отзад съм с ractive и се чудех дали ако се монтира средно ще утихне .Сега вече незнам за 8клапановите мотори как е ,но мисля е същото .Не казвам ,че е така ама тоя така ми каза :roll:


Потребителски аватар
inter
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот inter » Вто 24 окт 2006 22:33


landwarrior написа:
smurf написа:не искам да се засягаш, ама това е най-глупавото решение, да не дажаш пари, поневе ти се виждали много.колата си иска своето...звука, че ще е брутален е най-малкия проблем......
аз оня ден пък чух некво мнение на един който се занимава с гърнета че примерно на 16V кола средното не оказва влиание на звука а най вече крайното ,питах го щото аз нямам средно (махнато е ) а отзад съм с ractive и се чудех дали ако се монтира средно ще утихне .Сега вече незнам за 8клапановите мотори как е ,но мисля е същото .Не казвам ,че е така ама тоя така ми каза :roll:

Моят мотор е 8V. Нямам катализатор , имам резонантно гърне.
Аз си слагах задно гърне supersprint преди две седмици и като ми махна старото майстора ме накара да запаля както беше само със средно и звука беше брутален и жесток. След като сложи новото задно всичко си утихна както си беше и със старото гърне.
Така че явно и при 8V крайното има най-голямо значение.
Ама майстора ми каза че ако искам да ръмжи трябва да се маха средното и да се слага тръба на неговото място.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Вто 24 окт 2006 22:44


inter написа:
landwarrior написа:
smurf написа:не искам да се засягаш, ама това е най-глупавото решение, да не дажаш пари, поневе ти се виждали много.колата си иска своето...звука, че ще е брутален е най-малкия проблем......
аз оня ден пък чух некво мнение на един който се занимава с гърнета че примерно на 16V кола средното не оказва влиание на звука а най вече крайното ,питах го щото аз нямам средно (махнато е ) а отзад съм с ractive и се чудех дали ако се монтира средно ще утихне .Сега вече незнам за 8клапановите мотори как е ,но мисля е същото .Не казвам ,че е така ама тоя така ми каза :roll:

Моят мотор е 8V. Нямам катализатор , имам резонантно гърне.
Аз си слагах задно гърне supersprint преди две седмици и като ми махна старото майстора ме накара да запаля както беше само със средно и звука беше брутален и жесток. След като сложи новото задно всичко си утихна както си беше и със старото гърне.
Така че явно и при 8V крайното има най-голямо значение.
Ама майстора ми каза че ако искам да ръмжи трябва да се маха средното и да се слага тръба на неговото място.
хмммммм ,значи ще се допитам до още някой защото аз искам да ми е малко по тиха колата ,иначе звука е много як но на дълъг път е малко кофти ,ще мина утре до още някой да си каже мението и после ще пиша-може път тоя да е бил некъв дървен философ :roll:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 24 окт 2006 23:03


Значи средното гърне е главния заглушител на колата и ако се махне започва да бръмчи яко.А дали е 8 или 16В не хващам аз поне някаква логика нали се е кола.Аз като си слагах крайното гърне преди да го сложа запалих и след като го сложих пак запалих и сравних.Ами да ви кажа разлика в звука без краино и с него не видях а отпред съм с резонансно на мястото на катализатора и средно което е огромно.Става въпрос за колата на аватора ми :wink:


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 25 окт 2006 7:50


Аз го бях направил точно така! Без средно само със задно спортен ментак. В градски условия беше много яко, звукът ме кафеше, съседите бяха вдигнали ръце от мен. Но когато се наложи да се ходи до морето............. на Нова загора вече ми се искаше да спра и да се гръмна!!! Защото пиковата мощност на гърнето беше м/у 120и 150 км/ч. След като прибрах от морето веднага смених всичко и си стана супер тихо. От тогава си слагам каквото трябва на всяка кола. Изборът си е твой.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 25 окт 2006 7:55


Ако сега нямаш пари за средно гърне , скоро ще ти трябват и за крайното щото ще бъде подложено на ускорено износване :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 25 окт 2006 9:23


rusiq_24 написа:Става въпрос за колата на аватора ми :wink:

spam Тя твойта коля с 26 гуми, бе, бе братче! Че и на трупче си я качил! mhihi mhihi

А иначе на мен само ми се беше пробило средното гърне и трещенето беше ужасяващо! Дълго време не се издържаше да се кара...


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 25 окт 2006 17:03


аз съм с голф 3 2000 115 аdy махнах кат. и сложих резонатор и промяна в звука много лека. после махнах оригиналното задно и сложих суперспринт оригинално / пак без промяна или ако има е мн. лека а тези гърнета са спортни така че според мене средното заглушава всичко. ако то се смени звукът ще е най добър/ примерно с още един резонатор или права тръба


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 25 окт 2006 17:19


45-50 лв е средното гърне с монтажа, какво толкова се стискаш?? Ще издухаш бързо задното. Говоря за полско п-во алуминизирани .Внасят се от "Косер"- правят голяма отсъпка на сервизите за ауспухи и затова имаш безплатен монтаж.
Имам средно гърне на 1 месец за продажба от 2 л TS.

Последна промяна от kris11 на Съб 28 окт 2006 22:16, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Сря 25 окт 2006 17:24


аз днес се обадих до ЕМ комплект и ми искат 67лв с монтажа -некво българско на 50мм е. :roll:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Сря 25 окт 2006 19:04


Така ме кефеше идеята ми ...и ми разбихте ми мечтите да си сменя всички гърнета с резонанти :(.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 25 окт 2006 19:54


Pavcho2 написа:Така ме кефеше идеята ми ...и ми разбихте ми мечтите да си сменя всички гърнета с резонанти :(.
Ами тебе няма да те барка на 1.6 предполагам с три резонансни колата ще е тиха :wink:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Сря 25 окт 2006 20:04


rusiq_24 написа:
Pavcho2 написа:Така ме кефеше идеята ми ...и ми разбихте ми мечтите да си сменя всички гърнета с резонанти :(.
Ами тебе няма да те барка на 1.6 предполагам с три резонансни колата ще е тиха :wink:


Това вече ме зарадва :).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта