tisho_psg написа:И новия Хюндай i40 на коя френска кола прилича,че ми е бедно въображението за да ти проследя мисълта
на Шкода Супърб





tisho_psg написа:И новия Хюндай i40 на коя френска кола прилича,че ми е бедно въображението за да ти проследя мисълта
tisho_psg написа: дизайн от преди 8-9 години? Кажи 2-3 модела с уникалния характерен дизайн?mhihi
polo88 написа:..............Хюндай Соната EF-фейслиф и NF[/b] (2002-2005 и 2005-2010 съответно) са много по-красиви от новата Соната YF.
polo88 написа:tisho_psg написа: дизайн от преди 8-9 години? Кажи 2-3 модела с уникалния характерен дизайн?mhihi
Ами например Vectra C беше по-хубава преди фейслифта (с по-острите фарове), а и е по-красива от Инсигния, Пежо 407 (дебют 2004) беше доста симпатично, Пежо 406 и 406 купе (произвеждани до 2003-та) също, миналото, 2-ро поколение на Фокус (2004-2012) също беше много по-хубаво от сега дебютиралия кашон, първото поколение на Ситроен С4 е по-красиво от второто, последното поколение на Мазда3 (от 2010-та) има гадна предница с огромна "усмивка", а първото й поколение от 2004-та, както и фейслифта на последната Мада 323 (2001-2003) бяха много по-симпатични.
А ако говорим за 90-те, Mitsubishi Colt CJO беше много по-хубав автомобил от сапунерката, базирана на Smart ForFour, а ако говорим за корейците - първата Киа Рио беше доста симпатичен седан, много по-хубава от повечето евро седани, Хюндай Соната EF-фейслиф и NF (2002-2005 и 2005-2010 съответно) са много по-красиви от новата Соната YF.
Petrolhead написа:Колега ти си идиот. Без извинение
polo88 написа:Ами за мен Акцент беше много по-хубав от i30, който мяза на европейски кошник. Но нищо чудно - взели са европеец за дизайнер. Да не говорим, че версията с 3 врати докарваше нещо като спортна визия на купе:![]()
Който каже, че Голф 4/5 и Пежо 307 са по-красиви от това има много здраве.
със сигурност няма нищо общо с евро колите от онова време.
stefan4o написа:Същите глупости са се говорили сигурно и през 70-те и 80-те години на миналия век, когато японските коли тепърва е трябвало да докажат качествата си на международните пазари.
Киа имат прилични модели, не виждам нещо лошо да ги изкарват добри. Доста са далеч отпреди 15 години, когато просто правиха непретенциозни автомобили. Нормално е и цените да скочат - като скочи търсенето, скача и цената - пазарна икономика![]()
Освен това 15-20 години са достатъчно много време за тия гениални азиатчета да натрупат опит и да купят ноу-хау, откъдето е нужно![]()
Не виждам нищо чудно в писанките на автомобилните издания.
Освен това не виждам защо някои колеги са като ощипани госпожици на тема "нови автомобили", като в тоя форум сигурно всички сме наясно, че ФВ изобщо не са това, което са били, когато бяха шаблон в класа си. За съжаление, мисля, че това време е отминало вече или поне "шаблонът" вече се е превърнал в "средна работа кола".
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 44 госта