За постоянния PR на Киа и Хюндай

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 28 юни 2012 7:54


tisho_psg написа:И новия Хюндай i40 на коя френска кола прилича,че ми е бедно въображението за да ти проследя мисълта mhihi


на Шкода Супърб mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот forski » Чет 28 юни 2012 8:09


Чешем си езиците само с тези теми, всеки краде от всеки, това да не е от вчера, един вкарва някаква иновация и всички останали започват да я копират!
Мнооо важно, всеки по-веригата си взема дължимото не ги мисли, ние от своя страна пък имаме достатъчно голям избор и разнообразие от марки и производители, стига да можем да си го позволим.
Факт е обаче че гроздето е кисело !


polo88
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот polo88 » Чет 28 юни 2012 11:23


tisho_psg написа: дизайн от преди 8-9 години? Кажи 2-3 модела с уникалния характерен дизайн?mhihi


Ами например Vectra C беше по-хубава преди фейслифта (с по-острите фарове), а и е по-красива от Инсигния, Пежо 407 (дебют 2004) беше доста симпатично, Пежо 406 и 406 купе (произвеждани до 2003-та) също, миналото, 2-ро поколение на Фокус (2004-2012) също беше много по-хубаво от сега дебютиралия кашон, първото поколение на Ситроен С4 е по-красиво от второто, последното поколение на Мазда3 (от 2010-та) има гадна предница с огромна "усмивка", а първото й поколение от 2004-та, както и фейслифта на последната Мада 323 (2001-2003) бяха много по-симпатични.

А ако говорим за 90-те, Mitsubishi Colt CJO беше много по-хубав автомобил от сапунерката, базирана на Smart ForFour, а ако говорим за корейците - първата Киа Рио беше доста симпатичен седан, много по-хубава от повечето евро седани, Хюндай Соната EF-фейслиф и NF (2002-2005 и 2005-2010 съответно) са много по-красиви от новата Соната YF.


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 28 юни 2012 11:35


polo88 написа:..............Хюндай Соната EF-фейслиф и NF[/b] (2002-2005 и 2005-2010 съответно) са много по-красиви от новата Соната YF.

Явно много си запознат,ма не знам как ще обедиш човек че тези Сонати са по-хубави от i40 :screwy :screwy :screwy :screwy,като изключим че двете който си дал- EF/фейслиф и NF нямат нищо общо като визия по между си mhihi


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот tisho_psg » Чет 28 юни 2012 17:02


polo88 написа:
tisho_psg написа: дизайн от преди 8-9 години? Кажи 2-3 модела с уникалния характерен дизайн?mhihi


Ами например Vectra C беше по-хубава преди фейслифта (с по-острите фарове), а и е по-красива от Инсигния, Пежо 407 (дебют 2004) беше доста симпатично, Пежо 406 и 406 купе (произвеждани до 2003-та) също, миналото, 2-ро поколение на Фокус (2004-2012) също беше много по-хубаво от сега дебютиралия кашон, първото поколение на Ситроен С4 е по-красиво от второто, последното поколение на Мазда3 (от 2010-та) има гадна предница с огромна "усмивка", а първото й поколение от 2004-та, както и фейслифта на последната Мада 323 (2001-2003) бяха много по-симпатични.

А ако говорим за 90-те, Mitsubishi Colt CJO беше много по-хубав автомобил от сапунерката, базирана на Smart ForFour, а ако говорим за корейците - първата Киа Рио беше доста симпатичен седан, много по-хубава от повечето евро седани, Хюндай Соната EF-фейслиф и NF (2002-2005 и 2005-2010 съответно) са много по-красиви от новата Соната YF.

Нали говорим за кия и хюндай? Преди 8-9 години били с уникален техен характерен дизайн който сега са осрали с френска мода. Какви вектри пежа и фордове ми даваш за пример?! Вече съвсем ме обърка...
Давай пример за уникалния дизайн на Киа и Хюндай от преди 8-9 години ако може?


polo88
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот polo88 » Чет 28 юни 2012 17:26


Ами за мен Акцент беше много по-хубав от i30, който мяза на европейски кошник. Но нищо чудно - взели са европеец за дизайнер. Да не говорим, че версията с 3 врати докарваше нещо като спортна визия на купе:
Изображение
:bowdown :oops: Който каже, че Голф 4/5 и Пежо 307 са по-красиви от това има много здраве.
със сигурност няма нищо общо с евро колите от онова време.


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот batko_miro » Чет 28 юни 2012 17:36


Сериозен ли си с това за красотата?


polo88
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот polo88 » Чет 28 юни 2012 17:58


Напълно. Кажи ми с какво така прехваления Голф е по-красив? Като техника ясно, обаче като дизайн има ли нещо хубаво в Голф? Да не се обиждат колегите във форума, обаче той от първото си поколение е ужасно грозен варел и едва ли някой го купува заради дизайна. И понеже все пак това е VW форум, по-коректно е да го сравня с друг модел на ВАГ - Сеат Леон примерно първо поколение беше много по-красив от Голф. Нима можеш да отречеш това? По същия начин, по който Ибизита донякъде е по-симпатична като дизайн от Полото, а то от своя страна от доста години изглежда по-добре от големия си събрат Голф. Bora също беше много по-хубав като дизайн автомобил от съответстващия й Голф 4. Да не говорим, че и Пасат е по-красив модел от Голфа. Винаги ми е било странно как най-грозния модел на марката е най-продаван, явно е заради класа - нито твърде голям, нито твърде малък като полото. :roll:


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот Petrolhead » Чет 28 юни 2012 18:00


Колега ти си идиот. Без извинение

Последна промяна от IvanMan на Чет 28 юни 2012 18:02, променено общо 1 път.
Причина: Нарушаване на т.7 от правилата! Получаваш предупреждение!


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот batko_miro » Чет 28 юни 2012 18:03


Няма да споря, всеки си има вкус. Поздрави. 8)


polo88
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот polo88 » Чет 28 юни 2012 18:05


Petrolhead написа:Колега ти си идиот. Без извинение

Добре, кажи ми че това е по-грозно от Голф 4:
Изображение
Иначе е факт, че най-новия Голф, сега актуалния е стъпка в правилната посока и определено е по-хубав от предишните, както и от доста конкуренти. :да: Това, което го спира от това да бъде идеалния хечбек е, че като че ли фарловете не трябваше да бъдат толкова овални, ако бяха по-отсечени като на новото Поло Mk5 щеше да е кукла. :wink:

Последна промяна от polo88 на Чет 28 юни 2012 18:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот Petrolhead » Чет 28 юни 2012 18:09


Придържам се към горното си мнение


polo88
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 19:29
Автомобил:
Двигател:

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот polo88 » Чет 28 юни 2012 18:21


Виж ся, темата е пусната от мен и смятам, че не е нужно във всеки пост да повтарям "според мен...", надявам се е ясно, че изразявам собственото си мнение, което изобщо не е нужно да е общовалидно... съжалявам, ако изглежда, че се опитвам да си го налагам. Просто търся съмишленици, интересно ми е да видя дали има поне още един човек, който да мисли като мен. И споко не мразя Голфа, просто не го харесвам толкова колкото Поло и Пасат примерно.

И понеже доста оплюх VW и особено Golf - за мен е факт, че от новите автомобили май само дизайна на VW и Ауди върви към подобрение (новата дизайнерска линия на VW е много хубава - изчистена, без излишни простотии), и фаровете им не се опитват да достигнат до страничните огледала като при другите марки, въобще всички други ми се струват погрозняващи. Специално новото Поло е може би най-хубавата кола в класа си, а Джета е един от най-хубавите седани. А новият Голф е класи над Кия сийд като дизайн. :да:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот Bai Sando » Чет 28 юни 2012 20:35


polo88 написа:Ами за мен Акцент беше много по-хубав от i30, който мяза на европейски кошник. Но нищо чудно - взели са европеец за дизайнер. Да не говорим, че версията с 3 врати докарваше нещо като спортна визия на купе:
Изображение
:bowdown :oops: Който каже, че Голф 4/5 и Пежо 307 са по-красиви от това има много здраве.
със сигурност няма нищо общо с евро колите от онова време.

Човече ти сериозно ли смяташ,че това грозилище е по-красиво от голф 4 facepalm
Че то 3-ката е по красива от тая измишльотина.Явно имаш доста как да го нарека...странен вкус :lol:


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: За постоянния PR на Киа и Хюндай

Мнениеот eng » Чет 28 юни 2012 22:20


stefan4o написа:Същите глупости са се говорили сигурно и през 70-те и 80-те години на миналия век, когато японските коли тепърва е трябвало да докажат качествата си на международните пазари.
Киа имат прилични модели, не виждам нещо лошо да ги изкарват добри. Доста са далеч отпреди 15 години, когато просто правиха непретенциозни автомобили. Нормално е и цените да скочат - като скочи търсенето, скача и цената - пазарна икономика :wink:
Освен това 15-20 години са достатъчно много време за тия гениални азиатчета да натрупат опит и да купят ноу-хау, откъдето е нужно 8)
Не виждам нищо чудно в писанките на автомобилните издания.
Освен това не виждам защо някои колеги са като ощипани госпожици на тема "нови автомобили", като в тоя форум сигурно всички сме наясно, че ФВ изобщо не са това, което са били, когато бяха шаблон в класа си. За съжаление, мисля, че това време е отминало вече или поне "шаблонът" вече се е превърнал в "средна работа кола".

Браво бе, най- се радвам като чета смислени и обективни мнения, японците и кореиците могат да се поучат само и единствено от немците на тема обезшумяване (и то в някои модели) и почти всички за подобряване на антикорозионната защита...................само в това, което не е най малко но не е и много.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 39 госта