Пежото е на един приятел,307 ХДИ,ако се кара до 100-110 км/ч няма проблем,видгне ли се над тази скорост,като ускоряваш и температурата се вдига с оборотомера.140 км/ч са немислими.
Проби-варихме термостат на 88 отваря,обезвъздушавахме,с водоструйка чистихме радиатор и пред него на климатика,ефект нулев.Викам сигурно радиатора е запушен някъде и не циркулира,ходи тоя приятел в сервиз,казаха му-купувай радиатор,отиде и купи и ефекта абсолютно нулев.Е,какво може да е това загряване ?
Нито губи антифриз (теч,спукано) нито има някакви други проблеми,без значение естеството им.
Проблем със загряващо Пежо
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем със загряващо Пежо
водна помпа - няма добър дебит/ или счупени лопатки или износени или при пластмасова турбина - цепната по остта и превърта.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Проблем със загряващо Пежо
Да,има логика да е това (а и това само остана де...) а нещо с маслената помпа аналогичен проблем,дали може да е ?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Проблем със загряващо Пежо
Не е известно да има.Ако е слаган от предишния и сега не знаем...
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем със загряващо Пежо
Маслената помпа е съвсем отделен възел. В смисъл, че ако имаше проблем с нея щеше да светка и пищи зумер за маслото. И на мен ми звучи логично да е във водната помпа проблемът 

Re: Проблем със загряващо Пежо
feikot написа:Не е известно да има.Ако е слаган от предишния и сега не знаем...
значи това е следващото нещо, след като погледнете водната помпа, както каза колегата kris11
Е, ако я има отдавна и досега е била наред, а изведнъж почва да ви загрява така, значи е помпата. Моето предположение е само ако сте я взели скоро
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Проблем със загряващо Пежо
Не,не е от скоро,от 2-3 години е и винаги е загрявала,ама явно сега му писна да се занимава,аз го питах вчера,дали на първоначалното е сменял помпа,каза,че не е,значи е на поне 60 000 км. (които е минал той) не се знае преди него какво е.А викате,ако не е от нея,да има чип ли ? Каква е уловката там ?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Проблем със загряващо Пежо
на компютърна диагностика колко градуса показва на coolant temperature?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Проблем със загряващо Пежо
Не са го закачали.Има ли идея някой дали е с обд2 както да речем моя пасат,защото имам кабел ?
Re: Проблем със загряващо Пежо
на ремапа/чипа връзката му е дотолкова, че ако някой неграмотен бута и като не се направи както трябва, а само се пусне повече гориво и се отделя повече топлина. Ако е направено както си му е реда, не би следвало да има проблем. Не си играйте с диагностика, а си вземи от практикер едно китайско уредче за 10 лв дето мери температурата и боцнете сондата в антифриза, за да видите дали коректно показва стрелката. По принцип за уреда сигнал се взема от датчик на главата или на термостата /нямам идея как е при това пежо/, а датчика за вентилатора е на радиатора- в този ред на мисли, ако пуска вентилаторите, шанса наистина да загрява, а не да ви лъже уреда е голям, защото все пак 2 отделни датчика и двата да лъжат не ми се вярва
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Проблем със загряващо Пежо
имах такъв проблем преди години - оказа се, че не работи 1-ва степен на перката, съответно втора се пуска в по-критична ситуация......проблема се реши с нова перка, заедно с мотора , понеже всичко е капсуловано и го продават като цяла част ( поне преди 4 години беше така, и беше дебела цена)
п.п. при мен колата е пежо експерт, но мотора е същия
п.п. при мен колата е пежо експерт, но мотора е същия
Re: Проблем със загряващо Пежо
smurf написа:имах такъв проблем преди години - оказа се, че не работи 1-ва степен на перката, съответно втора се пуска в по-критична ситуация......проблема се реши с нова перка, заедно с мотора , понеже всичко е капсуловано и го продават като цяла част ( поне преди 4 години беше така, и беше дебела цена)
п.п. при мен колата е пежо експерт, но мотора е същия
Да има нужда да пуска вентилатор при скорост над 100

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Проблем със загряващо Пежо
Тъй като не са тук в момента и не могат да я закарат в сервиза,не мога да кажа още дали е от помпата,интересното обаче е,че примерно като тръгне да спуска и пада температурата,ама пада много ви говоря,на 40-50 градуса.2 термостата е сменил,варихме ги на 89 са отворени и пак...мериха с някакъв специален термометър,да не би нещо вътре по двг да е,всичката температура по магистралите е добре.
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Проблем със загряващо Пежо
Да има нужда да пуска вентилатор при скорост над 100
с това какво искаш да кажеш? че вентилатора знае дали се движи с 100, 120 или с 50? знае дали е в града или извън?


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта