Проблем със загряващо Пежо

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот feikot » Сря 27 юни 2012 8:48


Пежото е на един приятел,307 ХДИ,ако се кара до 100-110 км/ч няма проблем,видгне ли се над тази скорост,като ускоряваш и температурата се вдига с оборотомера.140 км/ч са немислими.

Проби-варихме термостат на 88 отваря,обезвъздушавахме,с водоструйка чистихме радиатор и пред него на климатика,ефект нулев.Викам сигурно радиатора е запушен някъде и не циркулира,ходи тоя приятел в сервиз,казаха му-купувай радиатор,отиде и купи и ефекта абсолютно нулев.Е,какво може да е това загряване ?

Нито губи антифриз (теч,спукано) нито има някакви други проблеми,без значение естеството им.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот kris11 » Сря 27 юни 2012 12:41


водна помпа - няма добър дебит/ или счупени лопатки или износени или при пластмасова турбина - цепната по остта и превърта.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот feikot » Чет 28 юни 2012 12:29


Да,има логика да е това (а и това само остана де...) а нещо с маслената помпа аналогичен проблем,дали може да е ?


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот pakumba » Чет 28 юни 2012 12:36


а има ли мап/чип колата?


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот feikot » Чет 28 юни 2012 13:13


Не е известно да има.Ако е слаган от предишния и сега не знаем...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот stefan4o » Чет 28 юни 2012 13:19


Маслената помпа е съвсем отделен възел. В смисъл, че ако имаше проблем с нея щеше да светка и пищи зумер за маслото. И на мен ми звучи логично да е във водната помпа проблемът :wink:


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот pakumba » Чет 28 юни 2012 13:24


feikot написа:Не е известно да има.Ако е слаган от предишния и сега не знаем...


значи това е следващото нещо, след като погледнете водната помпа, както каза колегата kris11

Е, ако я има отдавна и досега е била наред, а изведнъж почва да ви загрява така, значи е помпата. Моето предположение е само ако сте я взели скоро


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот feikot » Чет 28 юни 2012 15:09


Не,не е от скоро,от 2-3 години е и винаги е загрявала,ама явно сега му писна да се занимава,аз го питах вчера,дали на първоначалното е сменял помпа,каза,че не е,значи е на поне 60 000 км. (които е минал той) не се знае преди него какво е.А викате,ако не е от нея,да има чип ли ? Каква е уловката там ?


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот sportul » Чет 28 юни 2012 20:29


на компютърна диагностика колко градуса показва на coolant temperature?


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот feikot » Пет 29 юни 2012 9:29


Не са го закачали.Има ли идея някой дали е с обд2 както да речем моя пасат,защото имам кабел ?


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот pakumba » Пет 29 юни 2012 10:04


на ремапа/чипа връзката му е дотолкова, че ако някой неграмотен бута и като не се направи както трябва, а само се пусне повече гориво и се отделя повече топлина. Ако е направено както си му е реда, не би следвало да има проблем. Не си играйте с диагностика, а си вземи от практикер едно китайско уредче за 10 лв дето мери температурата и боцнете сондата в антифриза, за да видите дали коректно показва стрелката. По принцип за уреда сигнал се взема от датчик на главата или на термостата /нямам идея как е при това пежо/, а датчика за вентилатора е на радиатора- в този ред на мисли, ако пуска вентилаторите, шанса наистина да загрява, а не да ви лъже уреда е голям, защото все пак 2 отделни датчика и двата да лъжат не ми се вярва


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот smurf » Чет 05 юли 2012 8:31


имах такъв проблем преди години - оказа се, че не работи 1-ва степен на перката, съответно втора се пуска в по-критична ситуация......проблема се реши с нова перка, заедно с мотора , понеже всичко е капсуловано и го продават като цяла част ( поне преди 4 години беше така, и беше дебела цена)
п.п. при мен колата е пежо експерт, но мотора е същия


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот pakumba » Чет 05 юли 2012 8:42


smurf написа:имах такъв проблем преди години - оказа се, че не работи 1-ва степен на перката, съответно втора се пуска в по-критична ситуация......проблема се реши с нова перка, заедно с мотора , понеже всичко е капсуловано и го продават като цяла част ( поне преди 4 години беше така, и беше дебела цена)
п.п. при мен колата е пежо експерт, но мотора е същия


Да има нужда да пуска вентилатор при скорост над 100 :drinking: Няма такъв фолм да иска перка при подобни скорости и да е наред колата. Вента е нужен в града, където постоянно се спира и чака на светофари, за да се създаде поток на въздуха, който иначе се създава от движението


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот feikot » Чет 05 юли 2012 10:13


Тъй като не са тук в момента и не могат да я закарат в сервиза,не мога да кажа още дали е от помпата,интересното обаче е,че примерно като тръгне да спуска и пада температурата,ама пада много ви говоря,на 40-50 градуса.2 термостата е сменил,варихме ги на 89 са отворени и пак...мериха с някакъв специален термометър,да не би нещо вътре по двг да е,всичката температура по магистралите е добре.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Проблем със загряващо Пежо

Мнениеот smurf » Чет 05 юли 2012 14:38


Да има нужда да пуска вентилатор при скорост над 100


с това какво искаш да кажеш? че вентилатора знае дали се движи с 100, 120 или с 50? знае дали е в града или извън? :shock вентилатора се пуска на определена температура.....а пък ако си мислиш, че извън града няма нужда от перка, сваляй смело твоята и пробвай без да видим какво ще стане mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 30 госта